eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › zaprojektowanie i budowa sali sportowej z zapleczem przy Gimnazjum w miejscowości Plociczno - Tartak Gmina Suwałki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-19

POZYCJA 37383

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: zaprojektowanie i budowa sali sportowej z zapleczem przy Gimnazjum w miejscowości Plociczno - Tartak Gmina Suwałki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Suwałki, do kontaktów: Dariusz Saweliew Wanda Grygo, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, fax 087 5662136, e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.suwalki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i budowa sali sportowej z zapleczem przy Gimnazjum w miejscowości Plociczno - Tartak Gmina Suwałki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Płociczno - Tartak, gmina Suwałki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami budowy sali sportowej z zapleczem przy Gimnazjum w Płocicznie - Tartak gmina Suwałki - (na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego), która ma zawierać: projekt budowlany wymagany przepisami Prawa Budowlanego wraz z opisami, rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 6 egzemplarzy oraz w formie elektronicznej w jednym egzemplarzu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że wszystkie użyte do wykonania robót budowlanych materiały posiadają certyfikat lub atest wskazujący, że zapewniono zgodność z polskimi normami. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sali sportowej przy Gimnazjum w miejscowości Płocicznie - Tartak gm. Suwałki. Obiekt składać się będzie z budynku do ćwiczeń i gier sportowych, zaplecza socjalno - sanitarnego oraz łącznika poprzez który, nowy obiekt skomunikowany zostanie funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły. Sala sportowa o wymiarach wewnętrznych dł.=34,4m, szer.=20,0m, wys. max 9,0m z wyposażeniem w sprzęt sportowy. Zaplecze będzie mieścić w sobie korytarz, zespoły szatniowo - łazienkowe, pomieszczenie dla wychowawcy zajęć gimnastycznych, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie do zajęć gimnastyki korekcyjnej oraz magazyn sprzętu sportowego. Wysokość pomieszczeń zaplecza w świetle stropu wynosi 3,0m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 30 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia; 3.dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem (dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 6.Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyliczenie matematyczne w porównaniu do oferty najniższej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, lub oświadczenie, że wymóg dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie nie dotyczy wykonawcy. 5.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 44 PZP 13. Wykaz kierowników robót oraz kierownika budowy skierowanych do realizacji zamówienia. Do wykazu należy załączyć kopię aktualnych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 14. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (udokumentować doświadczenie w wykonywaniu obiektów sportowych). 15. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto zamawiającego BPH S.A.78 1060 0076 0000 4015 3000 0182. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.08.2006, godzina 10:10, Siedziba Urzędu Gminy Suwałki, ul.Kosciuszki 71, pok. 11, 16-400 Suwałki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.