eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie z podziałem na części OP-IV.272.73.2013.PD

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Lublin: Dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie z podziałem na części OP-IV.272.73.2013.PD
Numer ogłoszenia: 373768 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272298 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie z podziałem na części OP-IV.272.73.2013.PD.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie z podziałem na części: Część nr I - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Organizacyjno-Prawnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1a do SIWZ; Część nr II - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich z podziałem na pakiety: Pakiet I - Dostawa mebli na potrzeby PO RYBY 2007 - 2013, Pakiet II - Dostawa mebli na potrzeby PROW 2007 - 2013, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1b do SIWZ; Część nr III - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1c do SIWZ; Część nr IV - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1d do SIWZ; Część nr V - Dostawa mebli na potrzeby Regionalnego Biura Projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1e do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.90.00.00 - 30.90.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cz. nr II zamówienie będzie współfinansowane ze środków PT PROW 2007-2013 (schemat I) oraz w ramach Pomocy Technicznej PO RYBY 2007-2013: cz. nr III środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach IX Osi Priorytetowej - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, cz. nr IV 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Organizacyjno-Prawnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRZEWIARZ - BIS Sp. z .o.o., ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 46A, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28712,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18255,66

  • Oferta z najniższą ceną: 18255,66 / Oferta z najwyższą ceną: 28499,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich z podziałem na pakiety: Pakiet I - Dostawa mebli na potrzeby PO RYBY 2007 - 2013, Pakiet II - Dostawa mebli na potrzeby PROW 2007 - 2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Bakan prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17027,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15052,74

  • Oferta z najniższą ceną: 15052,74 / Oferta z najwyższą ceną: 22432,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Bakan prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8142,60

  • Oferta z najniższą ceną: 8142,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19926,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Bakan prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7084,80

  • Oferta z najniższą ceną: 7084,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14022,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Regionalnego Biura Projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Kaszak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KAMAR Marek Kaszak, ul. Nadłączna 3, 20-405 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2608,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1832,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5781,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.