To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Lublin: Dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie z podziałem na części OP-IV.272.73.2013.PD
Numer ogłoszenia: 373768 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272298 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie z podziałem na części OP-IV.272.73.2013.PD.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Departamentów UMWL w Lublinie z podziałem na części: Część nr I - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Organizacyjno-Prawnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1a do SIWZ; Część nr II - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich z podziałem na pakiety: Pakiet I - Dostawa mebli na potrzeby PO RYBY 2007 - 2013, Pakiet II - Dostawa mebli na potrzeby PROW 2007 - 2013, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1b do SIWZ; Część nr III - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1c do SIWZ; Część nr IV - Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1d do SIWZ; Część nr V - Dostawa mebli na potrzeby Regionalnego Biura Projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1e do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.90.00.00 - 30.90.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cz. nr II zamówienie będzie współfinansowane ze środków PT PROW 2007-2013 (schemat I) oraz w ramach Pomocy Technicznej PO RYBY 2007-2013: cz. nr III środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach IX Osi Priorytetowej - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, cz. nr IV 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Organizacyjno-Prawnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRZEWIARZ - BIS Sp. z .o.o., ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 46A, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18255,66
Oferta z najniższą ceną: 18255,66 / Oferta z najwyższą ceną: 28499,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich z podziałem na pakiety: Pakiet I - Dostawa mebli na potrzeby PO RYBY 2007 - 2013, Pakiet II - Dostawa mebli na potrzeby PROW 2007 - 2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Bakan prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17027,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15052,74
Oferta z najniższą ceną: 15052,74 / Oferta z najwyższą ceną: 22432,74
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Bakan prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8142,60
Oferta z najniższą ceną: 8142,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19926,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Bakan prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7084,80
Oferta z najniższą ceną: 7084,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14022,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa mebli na potrzeby Regionalnego Biura Projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Kaszak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KAMAR Marek Kaszak, ul. Nadłączna 3, 20-405 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2608,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1832,00
Oferta z najniższą ceną: 1832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5781,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa Zadanie 1 - aparatu do kriochirurgii Zadanie 2 - autokeratorefraktometru
- Remont i wyposażenie sekretariatu na I p bloku BAE.
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej z nadzorem autorskim dla zadania pn. "Przebudowa w celu poprawy efektywności energetycznej 3 budynków Izby Administracji Skarbowej w Lublinie".
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych realizowana w ramach projektu Nr 101078903 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych laboratoriów Krajowej Administracji Skarbowej".
- Dostawa urządzenia do analizy odkształceń i przemieszczeń dynamicznych 3D.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych, siedzisk, mebli metalowych dla CBZC
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.