eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wykonanie usługi polegającej na wyłożeniu z samolotów, immunoprzynęt - doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosna 2009rok - 201810 dawek i akcji jesień 2009 rok - 201810 dawek, na obszarze województwa śląskiego, po

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Katowice: wykonanie usługi polegającej na wyłożeniu z samolotów, immunoprzynęt - doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosna 2009rok - 201810 dawek i akcji jesień 2009 rok - 201810 dawek, na obszarze województwa śląskiego, pomniejszonym o wskaźnik powierzchni wyłączonych ze szczepień, tj. terenów zurbanizowanych i akwenów wodnych.
Numer ogłoszenia: 37372 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, faks 032 6091618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na wyłożeniu z samolotów, immunoprzynęt - doustnej szczepionki przeciwko wściekliźnie dla lisów wolno żyjących w akcji wiosna 2009rok - 201810 dawek i akcji jesień 2009 rok - 201810 dawek, na obszarze województwa śląskiego, pomniejszonym o wskaźnik powierzchni wyłączonych ze szczepień, tj. terenów zurbanizowanych i akwenów wodnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przetarg nieograniczony poniżej 133000 euro. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: akcja wiosenna: 01-15 maj 2009r akcja jesienna: 27 wrzesień do 15 październik 2009r a) Terminy wykonania przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających loty samolotów lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00 - Usługi lotnicze i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 8.000,00 PLN / słownie: osiem tysięcy złotych/

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy e) oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/ nie spełnia. B. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do zakończenia każdej akcji wykładania szczepionki w terminie 48 godzin od jej rozpoczęcia, przy założeniu, że warunki pogodowe umożliwią wyłożenie szczepionki. 2. Wykładanie szczepionki odbędzie się każdorazowo wiosną i jesienią 2009r. na obszarze województwa śląskiego, pomniejszonym o wskaźnik powierzchni wyłączonych ze szczepień, tj. terenów zurbanizowanych i akwenów wodnych. 1) Ilość dawek szczepionki w akcji wiosennej: 201810 dawek 2) Ilość dawek szczepionki w akcji jesiennej: 201810 dawek. 3. Szczepieniem zostanie objętych 10.130,5 km2 powierzchni województwa, co przy wyłożeniu 201810 dawek szczepionki w jednej akcji ma zapewnić średnią częstotliwość wykładania 20 dawek na km2 powierzchni. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się z lotnisk/lądowisk bazowych lub operacyjnych w miejscach, terminach i w sposób ustalony z Zamawiającym. 5. Usługa wyłożenia szczepionki zostanie rozpoczęta w momencie uzyskania przez Zamawiającego wyników badania miana potwierdzających właściwą jakość dostarczonej szczepionki. 6. Szczegółowy zakres usług dotyczących przedmiotu zamówienia: 1) Prowadzone loty mają odbywać się przy zastosowaniu wystarczającej ilości sprawnych technicznie i gotowych do akcji samolotów: a. przy prędkości przelotowej od 140 do 180 km/h; b. przystosowanych do przewozu 3 osób i ładunku o wadze ok. 400kg w postaci kartonów ze szczepionką; c. wyposażonych w stół do przygotowania szczepionki do zrzutu i system pionowego zrzutu szczepionki; d. wyposażonych w system GPS i system rejestrujący zrzut szczepionki aby umożliwić stwierdzenie czy samolot porusza się zgodnie z wcześniej ustalonymi liniami oraz udokumentowania, że na danej linii została wyłożona przewidziana liczba dawek szczepionki. 2) Loty winny odbywać się po liniach równoległych. 3) Odległość między liniami przelotu nad obszarem województwa śląskiego powinna wynosić 1 km. 4) Jako linia, od której obliczane są trasy należy przyjąć szerokość geograficzną 50o, co zapewni, iż linie przelotów w poszczególnych województwach będą stykać się ze sobą. 5) Usługa powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki lotniczej, przy zapewnieniu precyzyjnego wykładania szczepionki poprzez zapewnienie odpowiedniej ilości samolotów umożliwiających wykonanie usługi w ciągu 48 godzin oraz dostosowanie tras, prędkości wysokości planowanych lotów do potrzeb należytego wykonania zadania. 6) Wykonawca musi posiadać aktualny Certyfikat Usług Lotniczych (AWC). 7) Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia wszelkich formalności związanych z wykonaniem usługi, w tym: a) uzyskanie zezwoleń niezbędnych do wykonania usługi; b) zapewnienie obsługi akcji w zakresie METEO i w zakresie operacyjnego ruchu lotniczego oraz wyznaczenia koordynatora akcji z ośrodkami koordynacji ruchu lotniczego; c) wykupienie niezbędnych polis ubezpieczeniowych, w tym OC od prowadzonej działalności oraz pełne ubezpieczenie osób uczestniczących w wykonaniu usługi. 8) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pilotów i obsługę zrzutu w odzież ochronną. 9) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia zbiorczej dokumentacji lotniczej z wykonania każdej akcji (wiosna, jesień), obejmującej: a) szczegółowe sprawozdanie z realizacji nawigacyjnego planu lotów; b) szczegółowe sprawozdanie z realizacji planu wyłożenia szczepionki; c) wydruk z odbiornika GPS potwierdzający rzeczywiste trasy wykonanych lotów; d) wydruk z rejestratora zrzutu szczepionki potwierdzający ilość i miejsce zrzuconej szczepionki na poszczególnych trasach (zależnie od wymagań Zamawiającego)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 oraz 26 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający żąda przedstawienia wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /Dz. U. Nr 87, poz. 605/ z późniejszymi zmianami, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną I. Zawartość oferty: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) wymagany przepisami Certyfikat Urzędu Lotnictwa Cywilnego upoważniający do wykonania przedmiotu zamówienia - Certyfikat usług lotniczych (AWC) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 7) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie, usługę zrzutu pionowego z samolotu materiałów w postaci elementów wykładanych pojedynczo w bardzo krótkich odstępach czasu. 8) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 7) 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - czyli wystarczająca ilość samolotów, posiadających system GPS do nawigacji oraz urządzenie rejestrujące współrzędne wyrzutu szczepionki lub inne równoważne urządzenie dające możliwość kontroli ilości wyrzucanej szczepionki w danym locie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz samolotów z wyszczególnieniem ich typu (modelu), ładowności (załącznik nr 6 do SIWZ). 10) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) Dowód wpłaty wadium 12) Podpisane oświadczenia wyszczególnione w części H SIWZ. II. B). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I SIWZ część I.A) w: 1) pktt. 3) i 4) i 6) - składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pktt.5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty o których mowa w punkcie I SIWZ część II.B) pkt 1 pkkt.1) lit.a) i c) oraz w pkkt. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie I SIWZ część II.B) pkt 1 pkkt.2) lit.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa w punkcie I SIWZ pkt.I. A) pkt. 3), 4), 5), 6) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są: a. wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączyć oryginalne pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) b. Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: witryna www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać: 1.w formie elektronicznej - bezpłatnie w za pośrednictwem poczty elektronicznej, 2.w formie papierowej -można odebrać w siedzibie Zama..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna w dniu 10.03.2009 r. o godz. 11.15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.