eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Owczary z włączeniem do kanalizacji sanitarnej w Oleśnicy Małej w gminie Oława

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Oława: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Owczary z włączeniem do kanalizacji sanitarnej w Oleśnicy Małej w gminie Oława
Numer ogłoszenia: 37356 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252833 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3133044, faks 71 3130199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Owczary z włączeniem do kanalizacji sanitarnej w Oleśnicy Małej w gminie Oława.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Owczary z włączeniem do kanalizacji sanitarnej w Oleśnicy Małej w gminie Oława. 1.W ramach przedmiotu umowy należy wykonać : Wyszczególnienie robót: 1) KANALIZACJA SANITARNA GRAWITACYJNA L=2802m. - Rozbiórka nawierzchni. - Roboty ziemne. - Odwodnienie wykopów. - Kanały grawitacyjne dz 0,20 PVC SN8/PP SN10 ok. 2199,40m + dz0,16 PVC, SN8 ok.602,60m. - Przewierty. - Studnie na kanale grawitacyjnym. - Odtworzenie nawierzchni. - Organizacja ruchu zastępczego. 2) KANALIZACJA SANITARNA TŁOCZNA L= 2957m. - Rozbiórka nawierzchni. - Roboty ziemne. - Rurociągi tłoczne dz 90 PE SDR 17, PE100 - ok.2590,40m + dz75 PE SDR 17, PE 100 ok.367,2m. - Przewierty. - Studzienki czyszczaka Scz1, Scz3÷Scz6, Scz8÷Scz9. - Studzienki czyszczaka Socz2, Socz7. - Studzienki rozprężne SR1÷SR3. - Odtworzenie nawierzchni. - Organizacja ruchu zastępczego. 3) PRZEPOMPOWNIE ŚCIEKÓW 3 kpl. - Roboty ziemne. - Pompownia P1. - Pompownia P1 - technologia. - Pompownia P1 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem. - Pompownia P1 - roboty elektryczne i montażowe wraz ze stanowiskiem dla przewoźnego agregatu prądotwórczego ; oświetleniem przepompowni. - Pompownia P2. - Pompownia P2 - technologia. - Pompownia P2 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem. - Pompownia P2 - roboty elektryczne i montażowe wraz ze stanowiskiem dla przewoźnego agregatu prądotwórczego; oświetleniem przepompowni. - Pompownia P3. - Pompownia P3 - technologia. - Pompownia P3 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem. - Pompownia P3 - roboty elektryczne i montażowe wraz z agregatem prądotwórczym stacjonarnym; oświetleniem przepompowni. 4) OBSŁUGA GEODEZYJNA. - Obsługa geodezyjna dla kanalizacji grawitacyjnej. - Obsługa geodezyjna dla kanalizacji tłocznej. - Obsługa geodezyjna dla przepompowni. 2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiają dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWIOR - bez przyłączy). Zakres rzeczowy i finansowy oraz terminy realizacji poszczególnych etapów robót zgodne z HARMONOGRAMEM Rzeczowo-Finansowym stanowiącym załącznik nr 9 niniejszej SIWZ W miejscu prowadzenia prac mogą występować wody gruntowe utrudniające prowadzenie prac ziemnych. Pompowanie wody z wykopów jest kosztem Wykonawcy. W przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także: -odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót (tj. za zniszczenia dokonane i nie naprawione w trakcie realizacji robót budowlanych, np. zniszczone uprawy, ogrodzenia na prywatnych posesjach, itp.). -wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego i organizacji ruchu, próbami szczelności, ubezpieczeniem placu budowy, - uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania, -zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji), sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych robót zanikających, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( w formie drukowanej i na płycie CD), -zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa, -zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości na terenie budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych budowy, -zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 15.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm w składzie: Lider Konsorcjum: Energy Investors Group S.A., ul. Grobli 13, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
  • Partner Konsorcjum: Energy Investors Sp. z o.o., ul. Wiejska 12, 00-490 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7488930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2630099,16

  • Oferta z najniższą ceną: 2630099,16 / Oferta z najwyższą ceną: 6544044,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.