To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 373445 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Radom: Dostawa paliw płynnych na potrzeby ZUK w Radomiu na rok 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360238
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny
14125686500000, ul.
ul. Sucha
15,
26600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
483 310 273, faks
483 310 274, e-mail
sekretariat@zuk.radom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zuk.radom.pl
Adres profilu: www.bip.zuk.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby ZUK w Radomiu na rok 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do maszyn, urządzeń i środków transportowych Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu w następujących ilościach: a. etylina Pb 95 w ilości 6.000 litrów b. olej napędowy ON w ilości 50.000 litrów. 1. Paliwa będące przedmiotem zamówienia, będą spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach. 2. Zakupy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika. 3. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 4. Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym. 5. Tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON będą się odbywać na stacji paliw wykonawcy położonej na terenie miasta Radomia w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego przy czym za odległość uznaje się najkrótszą trasę jazdy samochodem na w/w odcinku. 6. Zamawiający wymaga aby tankowanie pojazdów odbywało się wyłącznie przez pracownika stacji a zatankowana ilość winna być wpisana w kartę pojazdu potwierdzona podpisem pracownika stacji. 7. Sprzedaż bezgotówkowa, dokonywana będzie na podstawie faktury VAT za dany miesiąc, (płatnych w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury). Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktur na Gminę Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu NIP 796-281-75-29 ; Regon 670223451 z odnośnikiem, że faktura dotyczy Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu. Do każdej z faktur Wykonawca dołączy dokument WZ, akceptowany przez kierowcę, zawierający wymienione poniżej informacje: - data zakupu, - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, - numer karty drogowej, - cenę za 1 litr sprzedanego paliwa oraz upust. 8. Bezgotówkowa sprzedaż paliwa dla Zamawiającego dokonywana będzie wg dziennej ceny sprzedaży, zgodnej z cennikiem aktualnie obowiązującym na stacji paliw Wykonawcy pomniejszonej o stały rabat (upust) od sprzedaży 1 litra paliwa. 9. Rabat (upust) od dziennej ceny sprzedaży 1 litra paliwa będzie niezmienny przez cały okres trwania umowy. 10. Każda zmiana ceny wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego, a sprzedający uwzględni podwyżkę ceny paliwa tylko w takim stopniu procentowym, o jaki wzrosną ceny dostaw do jego stacji. 11. Dopuszcza się wystawianie faktur częściowych za faktycznie zakupione paliwo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT205121 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 252300 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.