eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowa usługa utrzymania czystości wraz z myciem okien w budynku Archiwum UEP przy ul. Andrzejewskiego 11/17 oraz mycie okien w budynku magazynu UEP przy ul. Andrzejewskiego 11/17 w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373312 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Poznań: Kompleksowa usługa utrzymania czystości wraz z myciem okien w budynku Archiwum UEP przy ul. Andrzejewskiego 11/17 oraz mycie okien w budynku magazynu UEP przy ul. Andrzejewskiego 11/17 w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny , ul. al. Niepodległości  10, 61875   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 618 543 988, e-mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ue.poznan.pl/pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa utrzymania czystości wraz z myciem okien w budynku Archiwum UEP przy ul. Andrzejewskiego 11/17 oraz mycie okien w budynku magazynu UEP przy ul. Andrzejewskiego 11/17 w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/057/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi kompleksowego utrzymania czystości wraz z myciem okien w budynku Archiwum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Andrzejewskiego 11/17 oraz mycie okien w budynku magazynu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Andrzejewskiego 11/17 1. Jeden raz w tygodniu - w dzień wyznaczony przez użytkownika. 1.1. Zamiatanie, mycie "na mokro" posadzek, płytek podłogowych i ściennych także w łazience. 1.2. Wycieranie kurzu z krzeseł, stołów, szaf, półek, lic regałów, blatów. 1.3 Opróżnienie koszy na śmieci (5 szt. - worki o poj. 35 l), segregacja śmieci i wyniesienie do ogólnych pojemników. 1.4 Mycie umywalek (1 szt.), misek ustępowych (1 szt.), luster (1 szt.), opraw oświetleniowych (5 szt. - śr. 25mm, 30 szt. - 1500mm x200mm, 6 szt. - 600mm x 600mm, 12 szt. - 2000mm x 100mm). 2. Minimum jeden raz w miesiącu i przy każdym widocznym zabrudzeniu Usuwanie zabrudzeń ścian, czyszczenie włączników oświetlenia i gniazd elektrycznych, kratek i wentylatorów wentylacji wywiewnej, czyszczenie powierzchni grzejników, armatury, mycie wewnętrznych parapetów, drzwi (także drzwi wejściowych do budynku), usuwanie pajęczyn. 3. Dwa razy w okresie trwania umowy - według wskazań użytkownika Czyszczenie górnej powierzchni regałów. Odkurzanie odkurzaczem szyn-prowadnic regałów samojezdnych. 4. Sprzątanie wszystkich pomieszczeń w obecności użytkowników. 5. Dwa razy w okresie trwania umowy mycie okien w pomieszczeniach Archiwum oraz budynku magazynowego. Łączna powierzchnia 215,00 m2. Łączna powierzchnia okien pojedynczych liczona dwustronnie wynosi 161,08 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT14821.37
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mega Plus Profesjonalne Usługi Porządkowe Mariusz Domański,  ,  Kochanowskiego 27/2,  60-846 ,  Poznań,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17182.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17182.74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17182.74
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  67  na podstawie art. ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w poprzednio prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.