eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły i placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na rok 2017, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373187 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Komorniki: "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły i placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na rok 2017, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344040


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki, krajowy numer identyfikacyjny 53862700000, ul. ul. Stawna  1, 62052   Komorniki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 107 751, faks 618 107 985, e-mail sekretariat@komorniki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.komorniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły i placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na rok 2017, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.271.3.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły i placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na rok 2017 w tym dzieci na wózkach inwalidzkich", zgodnie z określonymi wymogami w SIWZ oraz OPZ - we wszystkie dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne w roku 2017 w okresie od dnia 02.01.2017 - 31.12.2017 (łącznie dni 187). Wykonawca uwzględnia przerwy świąteczne oraz wakacyjne. Dowożeniem zostały objęte dzieci, które realizują obowiązek przygotowania przedszkolnego, szkolnego, nauki w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimnazjalnych lub innych placówkach oświatowych wymienionych w art. 2 pkt. 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 07 września 1991 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 ze zm.) według tabeli nr 1. Liczba dzieci na dzień ogłoszenia postępowania o zamówienie publiczne wynosi 12 w ciągu roku może ulec ona zmianie, w związku z czym zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zakres przewidzianych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających nie gorszych niż zamówienie podstawowe. Zamawiający tym opisem wypełnił przesłankę art. 67.1.1a. Ustawy Pzp. Wykonawca musi dysponować osobami do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: w tym kierowców oraz opiekunów posiadającym przeszkolenie odpowiednie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Do obowiązków opiekuna w szczególności należy: a) zapewnienie dziecku bezpieczeństwa podczas przewozu oraz transportu z samochodu pod opiekę rodzica lub osoby dyżurującej w świetlicy; b) przestrzeganie zasad BHP; c) kontrolowanie zachowania dzieci, obserwacja stanu zdrowia, poinformowanie o spostrzeżeniach rodzica lub nauczyciela opiekującego się dzieckiem w placówce; d) udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej; e) składanie i rozkładanie wózka inwalidzkiego; f) pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu dziecka z największa starannością przy niepełnosprawności dziecka; g) przyprowadzanie dziecka do świetlicy i przekazanie osobie dyżurującej, odebranie dziecka ze świetlicy ośrodka; h) Jedna osoba nie może pełnić funkcji kierowcy i opiekunem (w pojeździe podczas przewozu dzieci zawsze muszą być dwie osoby: kierowca i opiekun) z wyłączeniem transportu indywidualnego, w którym funkcję opiekuna może pełnić kierowca. Kierowcy i opiekunowie muszą posiadać identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu na ubraniu, pozwalające zawsze i w łatwy sposób zidentyfikować imię i nazwisko każdej z tych osób oraz nazwę firmy przewozowej. Wykonawca zapewni na danej trasie przewozu dzieci tych samych kierowców i opiekunów, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach. Wszelkie zmiany muszą mieć odzwierciedlenie przekazania zamawiającemu odpowiednich dokumentów wymaganych w SIWZ i OPZ. Wymogi dotyczące transportu przedstawia tabela nr 2. Wykonawca usługi musi dysponować dwoma pojazdami samochodowymi do przewozu minimum 9 osób, które winny posiadać: 1) zabudowę do przewozu: jeden co najmniej dwóch wózków inwalidzkich z homologacją drugi do przewozu co najmniej czterech wózków inwalidzkich z homologacją 2) najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową, umożliwiającą wprowadzenie wózka do pojazdu, 3) zestaw szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego, 4) komplet pasów zaczepnych do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, 5) komplet pasów zabezpieczających osobę z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim, 6) wyłożenie podłogi w przedziale pasażerskim sklejką wodoodporną, pokrytą wykładziną antypoślizgową, 7) aluminiowe szyny zaczepowe montowane poprzecznie (lub wzdłużnie) do kierunku jazdy, w zależności od systemu mocowania wózka inwalidzkiego, 8) 4-punktowy system mocowania wózków inwalidzkich za pomocą specjalnych pasów oraz pasy bezpieczeństwa dla osób na wózkach, 9) pasy szelkowe typu "Y" (opcjonalnie), 10)dodatkowe uchwyty dla pasażerów w przestrzeni pasażerskiej, 11) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu, informujące o osobach z niepełnosprawnością we wnętrzu, 12) systemy wprowadzania osoby na wózku inwalidzkim do wnętrza pojazdu (opcje): - najazdy aluminiowe, składane z pasami antypoślizgowymi (punkty kotwiczenia najazdów przy progu drzwi tylnych lub drzwi bocznych przesuwnych), -rampy najazdowe składane, montowane z tyłu pojazdu, - winda hydrauliczna montowana z tyłu pojazdu. Wykonawca usługi musi dysponować również pojazdem do przewozu indywidualnego osoby niepełnosprawnej poruszającej się samodzielnie. Tabela nr 1 Trasy przejazdu Dojazd w godzinach Adres szkoły/gimnazjum/placówki Szacunkowa ilość km w 2017 r. Punkt odbioru dziecka i powrotu po zajęciach Wymagany wózek tak/nie Liczba dzieci I trasa do Poznania Niepubliczna Szkoła Podstawowa i Gimnazjum "Zawsze Razem" os. J.III. Sobieskiego 109 Komorniki, ul. Poznańska tak 1 Społeczna Sz. P. "Zakątek" ul. Winogrady144 Plewiska ul. Kręta, tak 2 Wiry ul. Graniczna tak Zespół Szkół Specjalnych nr 103 ul. Ognik 20a Łęczyca ul. Polna nie 1 Zespół Szkół Specjalnych nr 101 ul. Swobody 41 Komorniki, ul. Azaliowa tak 2 Wiry, ul. Dworcowa nie I trasa do Poznania Razem 125 km/dzień x 187 dni szkolnych 23.375 II trasa do Mosiny Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Topolowa 2, Mosina Komorniki, ul. Fabianowska nie 1 Komorniki, ul. Ognikowa tak 1 Chomęcice, ul. Stęszewska tak 1 Plewiska, ul. Kolejowa nie 1 Publiczne Przedszkole Raz Dwa Trzy w Komornikach 62-052Komorniki, ul. Młyńska 12a Plewiska, ul. Szkolna nie 1 II trasa do Mosiny Razem 126 km/dzień x 187 dni szkolnych 23.562 III trasa transport indywidualny z Poznania tylko odbiór po zajęciach Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi nr 2 ul. Prądzyńskiego 53 Odbiór 5dni w tygodniu po zajęciach Komorniki, ul. 3 Maja nie 1 Zespół Szkół Specjalnych. nr 101 ul. Swobody 41 Odbiór 3dni w tygodniu po zajęciach Wiry, ul. Dworcowa Dziecko ujęte w I trasie III trasa do Poznania przejazdy indywidualne Razem 32 km x 187 dni szkolnych 5.984 Razem 52.921 km 12 Tabela nr 2 Lp. Trasy wskazane w tabeli nr 1 dojazdu i powrotu Wyliczenie ilości godzin pracy opiekuna Łączna ilość godzin pracy 1. I trasa do Poznania 6h/dzień x187 =1122h 1122 2. II trasa do Mosiny 4h/dzień x187 =748h 748 3. III trasa do Poznania przejazdy indywidualne 2h/dzień x 187 = 374h 374 Razem godzin pracy opiekunów 2 244

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT275798.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EURO-TAXI Hanna Florczak,  p.florczak@euro-taxi.com.pl,  ul. Kacza 17 ,  60-106,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197820.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197820.49
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199809.50
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 14%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.