eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › "Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373152 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Babimost: "Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach poddziałania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT", działania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Osi priorytetowej "Infrastruktura społeczna" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330946 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 337471 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babimost, krajowy numer identyfikacyjny 97077056300000, ul. ul. Rynek  3, 66110   Babimost, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 512 034, faks 683 512 028, e-mail a.latynski@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.babimost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BUD.271.33.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach Zadania nr 1 : A. Do pracowni komputerowej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt i urządzenia: 1/ serwer wraz z oprogramowaniem - 1 szt 2/ szafa serwerowa - 1 szt, 3/ zasilacz UPS serwera - 1 szt 4/ komputery dla uczniów z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 16 szt 5/ monitory dla uczniów - 16 szt 6/ zestaw komputerowy dla nauczyciela z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 1 kpl 7/ UPS stanowiska nauczyciela - 1 szt 8/ oprogramowanie antywirusowe - 19 szt 9/ słuchawki - 17 szt 10/ zestaw nagłośnieniowy do klasy - 1 szt 11/ urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt 12/ router z WiFi- 1 szt 13/ switch sieciowy - 1 szt 14/ wizualizer - 1 szt 15/ drukarka 3D - 1 szt 16/ dysk zewnętrzny - 1 szt 17/ urządzenie Blu - ray - 1 szt 18 pendrive - 17 szt 19/ stolik pod komputer - 16 szt 20/ krzesło obrotowe dla uczniów - 16 szt Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pracowni komputerowej: 21/ wdrożenia i uruchomienia sieci przewodowej, z wykorzystaniem istniejących kanałów w podłodze i bezprzewodowej oraz zainstalowanie nowych urządzeń. 22/ budowy sieci elektrycznej z wykorzystaniem istniejących kanałów w podłodze 23/ instalacji oprogramowania serwerowego na dostarczonym serwerze wraz z konfiguracją: - domeny, - wskazanej przez zamawiającego liczby użytkowników oraz grup - liczba użytkowników 70, - uprawnień poszczególnych obiektów oraz przynależności do grup - usług serwer DHCP, serwera DNS i serwera plików, - usługi wirtualizacji oraz wirtualizacja dodatkowego systemu serwerowego, - okresowego backupu obrazu serwera na zewnętrzną pamięć masową. 24/ połączenie i skonfigurowanie stanowisk istniejącej pracowni komputerowej z serwerem i nową siecią. 25/ szkolenia pracowników z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania - 16 godz. B. Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt, urządzenia oraz pomoce dydaktyczne: 1/ zestaw komputerowy dla nauczyciela - 1 kpl 2/ UPS stanowiska nauczyciela - 1 szt 3/ oprogramowanie antywirusowe - 2 szt 4/ dysk zewnętrzny - 1 szt 5/ wizualizer - 1 szt 6/ tablety - 17 szt 7/ szafka na tablety - 1 szt 8/ urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt 9/ zestaw nagłośnieniowy do klasy - 1 szt 10/ Cyfrowy aparat fotograficzny- lustrzanka + obiektyw+ karta pamięci+torba - 1 kpl. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pracowni przyrodniczej: 11/ wdrożenia i uruchomienia sieci bezprzewodowej i połączenia z serwerem i istniejącą siecią komputerową oraz zainstalowanie nowych urządzeń. C. Do pracowni matematycznej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt, urządzenia oraz pomoce dydaktyczne: 1/ laptop - 1 szt 2/ tablica interaktywna - 1 szt 3/ projektor krótkoogniskowy z uchwytem - 1 szt Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w pracowni matematycznej: 4/ zamontować i skonfigurować laptop, tablicę interaktywną i projektor krótkoogniskowy D. Należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt i urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo: 1/ stolik dla osób na wózkach inwalidzkich - 3 szt 2/ klawiatura dla niepełnosprawnych - 2 szt 3/ myszka dla niepełnosprawnych - 2 szt E. Dla dzieci niedosłyszących i z autyzmem należy dostarczyć i zamontować i uruchomić: 1/ Zestaw ( urządzenie z oprogramowaniem ) umożliwiający wymianę symboli w gotowych tablicach ułatwiających komunikację dzieci niedosłyszących i z autyzmem - 1 kompl. W ramach Zadania nr 2 : A. Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć następujące pomoce dydaktyczne : 1/ lupa - 15 szt 2/ pudełko do obserwacji okazów (z 3 lupami) - 15 szt 3/ lornetka - 15 szt 4/ teleskop - 1 szt 5/ mikroskop - wersja zasilana z sieci i/lub z baterii - 5 szt 6/ mikroskop z kamerą USB - 1 szt 7/ zestaw preparatów biologicznych - 1 kompl. 8/ taśma miernicza - 15 szt 9/ stoper - 15 szt 10/ waga szalkowa metalowa + odważniki - 5 szt 11/ kompas - 15 szt 12/ deszczomierz - 7 szt 13/ barometr - 1 szt 14/ stetoskop - 7 szt 15/ zestaw do doświadczeń - 2 kompl. 16/ cylindry menzurki - 2 kompl. 17/ mały elektryk - 3 kompl. 18/ stacja pogody - 3 szt 19/ miernik uniwersalny - 5 szt 20/ pryzmat akrylowy - 15 szt 21/ krążek Newtona - 5 szt B. Należy dostarczyć następujący sprzęt, urządzenia i pomoce dydaktyczne dla dzieci słabowidzących lub niewidomych: 1/ linijka dotykowa - 2 szt 2/ mówiący kalkulator Double Check - 2 szt 3/ kątomierz dotykowy - 2 kompl. 4/ kubarytm - 1 kompl 5/ klawiatura dla osób słabowidzących - 2 szt C. Do pracowni matematycznej należy dostarczyć, następujący sprzęt, urządzenia oraz pomoce dydaktyczne: 1/ figury pól i siatki brył - 3 kompl. 2/ bryły szkieletowe - zestaw do budowy - 5 kompl. 3/ tangram - zestaw klasowy - 1 kompl. 4/ domino - działania na ułamkach dziesiętnych - 2 kompl. 5/ bryły porównawcze (12 brył) - 1 kompl. 6/ klocki przestrzenne - zestaw klasowy - 1 kompl. 7/ figury płaskie i siatki brył dla szkoły podstawowej - 1 kompl. 8/ filmy dydaktyczne - matematyka - 1 kompl. 9/ ułamki magnetyczne duże 100 x 10 cm + zestawy uczniowskie - 1 kompl. 10/ trening matematyczny - mnożenie do 100 - 4 kompl. 11/ suwak matematyczny prezentacyjny - 1 szt 12/ program do nauki matematyki - Matematyka dla klas 4 - 6 multimedialne materiały na tablice interaktywną i projektor - 1 kompl. 13/ przybory tablicowe plastikowe standard - 1 kompl. 14/ domino - skracanie ułamków - 8 kompl. 15/ wieszak na plansze - 1 szt 16/ komplet wag sprężynowych - 2 kompl. 17/ arytmetyka i algebra kl. IV-VI - 1 kompl. 18/ waga elektroniczna, dydaktyczna ( D) 1 g/ 5200 g( zas.bat. dołączone) z zasilaczem - 1 szt 19/ miarka na kole - 1 szt 20/ taśma miarowa - 5 szt 21/ waga szkolna - 2 szt 22/ zestaw dużych odważników - 2 kompl. 23/ zestaw odważników w pudełku - 2 kompl. 3.6. Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych znajduje się: - w załączniku nr 1 do SIWZ - Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem - w załączniku nr 2 do SIWZ - Zadanie nr 2 - pomoce dydaktyczne 3.7. Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. 3.8. Wszystkie wymagane i opisane parametry w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. 3.9. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia opisów w formie specyfikacji technicznych lub innych podobnych dokumentów, następującego sprzętu i urządzeń : Serwer z oprogramowaniem; Komputer dla ucznia; Zestaw komputerowy dla nauczyciela; Laptop; Urządzenie wielofunkcyjne; Projektor krótkoogniskowy; Tablica interaktywna; Router z WiFi Switch sieciowy; Wizualizer; Drukarka 3D; Tablety; Cyfrowy aparat fotograficzny- lustrzanka + obiektyw+ karta pamięci + torba 3.10. W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, model i producenta sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych. Niewskazanie wymaganej nazwy, modelu i producenta może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 39162110-9, 30213100-6, 48900000-7, 80533000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: pomoce dydaktyczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16133.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Educarium Sp. z o.o.,  ,  ul. Grunwaldzka 207,  85-451,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19844.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19844.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21260.98
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.