eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty budowlane w zakresie remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy KZP.381.6B.2014)



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Opole: Roboty budowlane w zakresie remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy KZP.381.6B.2014)
Numer ogłoszenia: 3730 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4423524, 4423520, faks 77 4423517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy KZP.381.6B.2014).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu, znajdującym się przy ul. Katowickiej 68.2. Zadanie to polega na wykonaniu remontu okien znajdujących się w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje demontaż zewnętrznych parapetów, skrzydeł okiennych, ościeżnic, prace przygotowawcze do montażu nowego okna, montaż nowych skrzydeł okiennych, uszczelnienie osadzenia okien, uzupełnienie tynków, szpachlowanie naprawionych miejsc, montaż parapetów, wykonanie robót wykończeniowych uzupełniających - malowania lub ocieplenia ścian zewnętrznych w zależności od wystąpienia uszkodzeń przy demontażu, wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja składająca się z:- Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia. 4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, c) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, d) Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 4.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. MARKBUD Ryszard Budka, ul. Oleska 117, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7933,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9999,90

  • Oferta z najniższą ceną: 9999,90 / Oferta z najwyższą ceną: 9999,90

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 07.07.2014r. wszczęto postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu w BZP pod nr 226416-2014) dla robót budowlanych - zadania -Remont okien w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ-. Do upływu terminu składania ofert - do 22.07.2014r. do godz. 10:00 - nie złożono żadnej oferty dla części zamówienia dotyczącej remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ. W związku z tym w dniu 28.07.2014r. unieważniono postępowanie w zakresie wymiany okien, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W dniu 30.07.2014r. wszczęto kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu w BZP pod nr 254944-2014) dla robót budowlanych - Remont okien w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ-. Do upływu terminu składania ofert - do dnia 14.08.2014r. do godz. 10:00 - również nie złożono żadnej oferty dla części zamówienia dotyczącej remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ. W związku z tym w dniu 19.08.2014r. unieważniono postępowanie w zakresie wymiany okien, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym zaistniała okoliczność dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki dla robót budowlanych w zakresie remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, który stanowi, iż cyt.: -Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione-.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.