eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakupi i dostawa myjki ultradzwiękowej dla Pracowni Endoskopii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373074 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Kraków: Zakupi i dostawa myjki ultradzwiękowej dla Pracowni Endoskopii
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353122-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63016100000, ul. os. Na Skarpie  66, 31913   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756, e-mail zpubl@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakupi i dostawa myjki ultradzwiękowej dla Pracowni Endoskopii

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 40/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa myjki ultradźwiękowej dla Pracowni Endoskopowej dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, o parametrach opisanych w załączniku o nazwie "Zestawienie parametrów technicznych", stanowiącym załączniki nr 1. do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2016), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. 3. Zamawiający wymaga aby każdy sprzęt oznaczony był znakiem CE 4. Dostawa i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy do 12 grudnia 2016 r. 5. W ramach zamówienia w grupach Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego personel medyczny w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia i zakończy po przeszkoleniu wszystkich i zakończy wydaniem wydać świadectwa uczestnictwa dla każdego z uczestników szkolenia. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w okresach zalecanych przez producenta wraz z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów eksploatacyjnych. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada). Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania 2 przeglądów pogwarancyjnego w ciągu 2 lat po zakończonym okresie gwarancji. 8. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wymagania dotyczące serwisu Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon - pt 8:00-15:00 forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna czas reakcji serwisu max. 72 godziny maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia; weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 12 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu); Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania ( z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika) b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej w dniu dostawy W przypadku wykonania zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca zobowiązany jest do podania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36 b ustawy Pzp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zakup i dostawa myjki ultradzwiękowej dla Pracowni Endosopii
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7870.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ewa Supeata Labsystem S.C, Mariusz Martini Labsystem S.C.,  biuro@labsystem.pl,  ul. Dobrego Pasterza 100,  31-416,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9594,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9594,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9963,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.