eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › czyszczenie otwartych oraz zarurowanych rowów melioracyjnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37303

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: czyszczenie otwartych oraz zarurowanych rowów melioracyjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej, do kontaktów: Leszek Bahrij, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 63A, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 328 66 11 - 12, e-mail: zzm@poczta.fm. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Zieleni Miejskiej, Adam Dudziec i Jadwiga Gandecka, ul. Traugutta 72/78, 50-418 Wrocław, woj. Dolnośląskie, tel. /071/343-09-94, fax /071/343-09-94. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: czyszczenie otwartych oraz zarurowanych rowów melioracyjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Wykoszenie porostów;2.Ręczne usuwanie namułów;3.Czyszczenie przepustów oraz kanałów kołowych;4.Ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych;5.Wywóz namułu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zadanie A - dzielnica Krzyki; Zadanie B - dzielnica Fabryczna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.23.10 - Usługi usuwania osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie A: 1.wykoszenie porostów-88380 m2; 2.usuwanie namułu z rowu - 15600 m; 3.czyszczenie kanałów kołowych śr.0,25-1.2 m -1760 m; 4.wydobycie kożucha -3000m2; 5.wywóz namułu- 250 m3. Zadanie B: 1.wykoszenie porostów-132017 m2; 2.usuwanie namułu z rowu-21424 m; 3.czyszcenie kanałów kołowych śr. 0,25-1,2 m-600 m; 4.wydobycie kożucha -1120m2; 5.wywóz namułu -300 m3. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Platność do 30 dni licząć od wystawienia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 2.dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym; 3.spełniają inne wymogi określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświaqdczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.informacja z Krajowego Rejestru Karnego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.aktualne zaświadczenie urzędu skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków;2.aktuale zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu w opłatach i składkach na ubezpieczeniezdrowotne lub społeczne; 3.informacja z banku o posiadaniu własnych środków lub zdolności kredytowej w wys. 50000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zrealizowanych umów z ostatnich 3-ch lat odpowiadających przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości minimum 100000 PLN. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: gotóką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 11:00, Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. M.Skłodowskiej-Curie 63A; Wrocław; pok.16.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.