eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ochrona fizyczna i obsługa systemów ochrony fizycznej w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego na placu Krasińskich w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37301

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ochrona fizyczna i obsługa systemów ochrony fizycznej w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego na placu Krasińskich w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Najwyższy, do kontaktów: Jerzy Kutyna, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, tel. 022 5308043, fax 022 5309090, e-mail: ba@sn.pl, www.sn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna i obsługa systemów ochrony fizycznej w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego na placu Krasińskich w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej wraz z obsługą użytkową systemów ochrony technicznej obiektu w tym: ochrona fizyczna (służba wartownicza), system nadzoru telewizyjnego - obsługa użytkowa, system sygnalizacji włamania i napadu - obsługa użytkowa, system kontroli dostępu - obsługa użytkowa, ochrony przeciwpożarowej wraz z obsługą użytkową systemów ochrony przeciwpożarowej w tym system nagłaśniania alarmowego i informacyjnego - obsługa użytkowa, system wykrywania nadmiernego stężenia tlenku węgla w parkingach - obsługa użytkowa oraz obsługa szatni. Obiekt objęty zamówieniem jest umieszczony w wykazie obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie. Ochrona jest realizowana na podstawie zatwierdzonego Planu ochrony. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: pl. Krasińskich 2/4/6 w Warszawie. Kod NUTS: 5.14.22.65.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87302. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 5310152,64 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 150.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność miesięczna z dołu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2 Posiadający uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj. w zakresie ochrony fizycznej i obsługi systemów ochrony technicznej w budynkach biurowych. 3. Posiadający koncesję na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia. 4. Którzy wykażą się wykonaniem usług polegających na ochronie fizycznej i obsłudze systemów ochrony technicznej budynków biurowych, realizowanych nieprzerwanie w czasie minimum 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia objętego usługą, dat rozpoczęcia i zakończenia wykonania tych usług, nazw i adresów obsługiwanych obiektów oraz nazw i adresów Zamawiających, a także załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Z przedstawionego wykazu usług musi wynikać, że Wykonawca wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat obsługę, przez okres minimum 12 miesięcy, w zakresie rzeczowym odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, co najmniej: a. jednego budynku biurowego umieszczonego w wykazie obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, o którym mowa w art. 5 ustawy o ochronie osób i mienia, b. jednego budynku biurowego, w którym wartość świadczonej usługi w okresie 12 miesięcy stanowiła co najmniej 60% wartości ceny ofertowej brutto Wykonawcy odniesionej do okresu 12 miesięcy. Budynki wykazane wyżej w punktach a i b muszą być dwoma różnymi obiektami. W przypadku realizowania usługi w jednym budynku, na podstawie jednej umowy, przez okres dłuższy niż 12 miesięcy, usługa ta będzie traktowana jako jedno zamówienie, niezależnie od czasu faktycznego trwania tej usługi i ilości załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie umowy. Za zakres rzeczowy odpowiadający przedmiotowi zamówienia uznana zostanie ochrona fizyczna i obsługa użytkowa systemów ochrony technicznej w budynkach biurowych, obejmująca, co najmniej systemy wymienione w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia z wyłączeniem pkt 3 tabeli 1. Wzór wymaganego do przedstawienia wykazu zrealizowanych usług zawarty jest w załączniku nr 7. 5. Uzyskali przychody ze sprzedaży produktów w latach 2003 i 2004, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 4 mln zł w każdym roku, potwierdzone dokumentami określonymi w opisie załącznika nr 8, w pkt 5 niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Posiadają lub zobowiążą się do uzyskania, w okresie od podpisania umowy do jej wejścia w życie, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty stanowiącej co najmniej równowartości 1 mln zł, potwierdzone dokumentami określonymi w opisie załącznika nr 9, w pkt 5 niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Przedstawią wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia i niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia, potwierdzone odpowiednimi dokumentami. Z przedstawionego wykazu musi wynikać, że przy realizacji zamówienia zostaną zatrudnione: - szef ochrony, który powinien posiadać uprawnienia nie niższe niż licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia, potwierdzenie bezpieczeństwa z klauzulą "zastrzeżone" oraz staż na ww. stanowisku nie krótszy niż 5 lat, - osoby przewidziane na stanowiska dowódców zmian (minimum trzy osoby), które powinny posiadać uprawnienia nie niższe niż licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia, potwierdzenie bezpieczeństwa z klauzulą "zastrzeżone" oraz staż na ww. stanowisku nie krótszy niż 4 lata, - osoby przewidziane na stanowiska zastępców dowódców zmian (minimum trzy osoby), które powinny posiadać uprawnienia nie niższe niż licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia, potwierdzenie bezpieczeństwa z klauzulą "zastrzeżone" oraz staż na ww. stanowisku nie krótszy niż 3 lata. Ww. osoby winny być wpisane do wykazu stanowiącego załącznik nr 10, a w przypadku wygrania przetargu zatrudnione przez Wykonawcę na przydzielonych stanowiskach. Wykaz pozostałych pracowników: służby wartowniczej spełniających wymagania - licencja pracownika ochrony fizycznej I stopnia i minimalny trzyletni staż pracy w zawodzie, służby ochrony przeciwpożarowej spełniających wymagania - stopień nie niższy niż starszy podoficer i staż pracy nie krótszy niż 3 lata, pracownicy szatni nie muszą posiadać szczególnych uprawnień, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi uprawnienia i kwalifikacje będzie wymagany do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia poinformowania Wykonawcy o wygraniu postępowania. 8. Zobowiążą się do zatrudnienia pracowników ochrony w liczbie wynikającej z planu ochrony obiektu niezbędnej do realizacji zamówienia, wg wymogów podanych w tabeli A pkt A2 załącznika B2 (Szczegółowe warunki umowy). Wzór wymaganego zobowiązania- załącznik nr 11. 9. Złożą oświadczenie o niewszczęciu przez MSWiA postępowania o odebranie koncesji wymaganej na prowadzenie działalności objętej zamówieniem. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 PLN lub zobowiązanie do zawarcia takiej umowy ubezpieczenia w terminie podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług polegających na ochronie budynków biurowych, realizowanych nieprzerwanie w czasie minimum 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i kwalifikacje. 3. Zobowiązanie do zatrudnienia pracowników ochrony w liczbie wynikającej z wyciągu planu ochrony obiektu niezbędnej do realizacji zamówienia, wg wymogów podanych w tabeli A pkt A2 załącznika B2 (Szczegółowe warunki umowy). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 40 - 38629 z dnia 25.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa Wiarygodność techniczna Wykonawcy Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KPP I-270/ZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.09.2005. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 12:30, Sąd Najwyższy, Warszawa, pl. Krasińskich 2/4/6 pokój sala rozpraw "F".

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.