To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 372988 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Tarnów: Świadczenie usług ochrony fizycznej terenów i obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357555 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
12283026000000, ul.
Ul. Komunalna
31,
33100
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 625 82 09, faks
, e-mail
p.sumara@puk.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony fizycznej terenów i obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PUK.PR/ZP/01/12/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej terenów i obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie przez jednoosobowe posterunki w następujących obiektach: a) Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie Zakład przy ul. Kąpielowej 4b, 33-100 Tarnów, b) Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie siedziba główna zlokalizowana przy ul. Komunalnej 31 33-100 Tarnów, Wymogi dotyczące fizycznej ochrony terenu i obiektów PUK sp. z o.o. przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie: 1. Bezpośrednia ochrona fizyczna, wykonywana będzie przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w dni powszednie i dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta całodobowo: od 7.00-7.00, co daje łącznie 24 godziny ochrony na dobę. 2. Pracownicy zatrudnieni do ochrony muszą posiadać uprawnienia do obsługi urządzeń typu kotła wodnego (palacz kotłów c.o.). Pracownicy zatrudnieni będą obsługiwać kocioł wodny na obiekcie przy ul. Kąpielowej 4b Wymogi dotyczące fizycznej ochrony terenu i obiektów PUK sp. z o.o. przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie: 1. Bezpośrednia ochrona fizyczna, wykonywana będzie przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w dni powszednie i dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta, z tym, że: od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) ochrona fizyczna będzie wykonywana w godzinach 19.00 - 7.00 co daje łącznie 12 godzin ochrony na dobę. W sobotę ochrona fizyczna będzie wykonywana w godzinach 15.00 - 7.00 co daje łącznie 16 godzin. W niedzielę i w dni ustawowo wolne od pracy ochrona fizyczna będzie świadczona przez jednego pracownika kwalifikowanego w godzinach 19.00-19.00, co daje łącznie 24 godziny ochrony na dobę. Wymogi wspólne dla zamówienia: 1. Okres świadczenia usług: od 01.01.2017 do 31.12.2017 r. 2. Do obowiązków pracownika ochrony pełniącego służbę należy: 1) ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 2) zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się na terenie obiektu, 3) zabezpieczenie wejść do budynków oraz strzeżenie całych obiektów i terenu przyległego wraz z wiatami w godzinach pełnienia służby, 4) obchód chronionego obiektu z częstotliwością min. raz na 2 godz., 5) sprawdzanie zamknięć i oszklenia na terenie obiektu, 6) podjęcie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia (podejmowanie działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem), 7) bieżące informowanie kierownictwa i odpowiednich służb o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach, 8) nadzór i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania, 9) w czasie pełnienia służby posiadanie identyfikatorów, umożliwiających identyfikacje, 10) prowadzenie i dokonywanie w każdym dniu pełnionej służby wpisów do dziennika pełnionej służby zawierających informacje o zdarzeniach, w tym informacje o godzinie zdarzenia, charakterze zdarzenia, podjętych czynnościach i lub interwencji albo informacje o braku zdarzeń w trakcie pełnionej służby, 11) w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, Wykonawca musi dysponować własną grupą interwencyjną na terenie miasta Tarnowa mogącą udzielić wsparcia pracownikowi ochrony w czasie nie dłuższym niż 20 minut. Wykonawca nie może zlecić podwykonawcy tej usługi, 12) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji dotyczące obiektu oraz innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego, 13) pracownik ochrony w wykonywaniu obowiązków może korzystać z uprawnień i obowiązków określonych w art.30 i art.38a Ustawy o ochronie osób i mienia. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zaopatrzenie zatrudnionych przez siebie pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz środki ochrony osobistej, a także posiadanie przez tych pracowników właściwych uprawnień (m.in. elektrycznych) oraz przeszkoleń (BHP, p.poż.). 2) Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy PZP, Zamawiający przez cały okres trwania umowy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio usługę ochrony obiektów i mienia dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o.- jeżeli wykonanie tej czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. Wykaz osób wraz z informacją dotyczącą zatrudnienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w formie pisemnej najpóźniej w dniu zawarcia umowy. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okres trwania umowy, Wykonawca będzie obowiązany na to miejsce zatrudnić inną osobę na podstawie umowy o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca, do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.1 Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie tych osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy, pisemnego oświadczenia, że osoby wykonujące czynności ochrony obiektów i mienia dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 z późn. zm.) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; W przypadku rozwiązania z osobą, o której mowa w pkt 2 stosunku pracy przed zakończeniem okres trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na to miejsce inną osobę na podstawie umowy o pracę i zawiadomić o tym Zamawiającego składając w terminie do 5 dni od dnia zatrudnienia tej osoby pisemne oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w pkt 2. 2.2 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest w terminie do 5 dni od otrzymania takiego żądania złożyć Zamawiającemu aktualne pisemne oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w pkt 2. 2.3 Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób zostały określone we wzorze umowy. W razie nieprzedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę w wymaganym terminie oświadczeń, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 i 2.2, albo w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości złożonego oświadczenia, Zamawiający może zwrócić się z wnioskiem do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 2. W przypadku zwłoki w dostarczeniu oświadczeń, o których mowa w pkt 2 ppkt 2. 1 i 2. 2 albo w przypadku gdy oświadczenia te okażą się nieprawdziwe, poza uprawnieniami powyższymi Wykonawca zapłaci Zamawiającemu każdorazowo karę umowną wynikającą z wzoru umowy. 2.4 Jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z pkt 2 wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści ppkt 2.1 -2.2, które umożliwią skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób na umowę o pracę. Brak zapisów, o których mowa w zdaniu pierwszym jest podstawą do naliczenia Wykonawcy kar umownych zgodnie z wzoru umowy. 3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpieczy dodatkowo własną Grupę Interwencyjną realizującą zadania interweniowania, w sytuacjach naruszenia systemu ochrony oraz doraźnie w sytuacjach zagrożenia naruszenia systemu ochrony w obiektach Zamawiającego. Grupa Interwencyjna musi składać się z minimum 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego wraz z oznakowanym pojazdem w gotowości do natychmiastowego użycia. Wymagany czas interwencji do 20 minut całodobowo z dojazdem do miejsca ogłoszenia alarmu. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu dojazdu Grupy Interwencyjnej. 4) Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 5) Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu umowy. W szczególności musi posiadać przez cały czas obowiązywania umowy aktualną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). 6) Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT130000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 195108,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup samochodu osobowego do egzaminowania w zakresie kategorii "B+E" prawa jazdy
- Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Kardiologii oraz remont kominów na dachach budynku B, C i H Szpitala Wojewódzkiego w Tarnowie
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w Żłobku 2
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.