eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług w zakresie całodobowej, stałej ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Zabrze: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, stałej ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 37285 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu , ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, stałej ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektów, mienia i osób w Oddziale ZUS w Zabrzu oraz w podległych jednostkach terenowych. Usługa będzie świadczona w formie bezpośredniej ochrony fizycznej /bez broni/ zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) i będzie obejmować niżej wymienione obiekty Oddziału ZUS w Zabrzu: - budynki Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18 - wymagana przez Zamawiającego fizyczna ochrona przez 24 godziny w ciągu doby przez 1 pracownika ochrony bez licencji + 2 pracowników z licencją min. I stopnia przez 8 godzin w dni robocze w godzinach 6.00 - 14.00 i 9.00 - 17.00, - budynek Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 8 - wymagana przez Zamawiającego fizyczna ochrona przez 24 godziny w ciągu doby przez 1 pracownika ochrony bez licencji + 1 pracownik z licencją min. I stopnia przez 12 godzin w dni robocze w godzinach 6.00 - 18.00, - budynki Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8 - wymagana przez Zamawiającego fizyczna ochrona przez 24 godziny w ciągu doby przez 2 pracowników ochrony w tym 1 bez licencji + 1 pracownik z licencją min. I stopnia, - siedzibę Biura Terenowego ZUS w Gliwicach przy ul. Jana Pawła II 2 - wymagana przez Zamawiającego fizyczna ochrona przez 1 pracownika ochrony bez licencji w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. czwartek 7.15 - 17.15, pozostałe robocze dni tygodnia 7.15 - 15.15, - siedzibę Biura Terenowego ZUS w Bytomiu przy ul. Sądowej 8 - wymagana przez Zamawiającego fizyczna ochrona przez 1 pracownika ochrony bez licencji w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. poniedziałek 7.15 - 17.15, pozostałe robocze dni tygodnia 7.15 - 15.15. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.05.2009r. do dnia 30.04.2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. ochrony osób i mienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonywali (lub wykonują) w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy usługi ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej, o miesięcznej wartość nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto. Podana wartość musi wynikać z jednej umowy/kontraktu zawartej z jednym podmiotem, - dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą licencję pracownika ochrony II stopnia i co najmniej 5 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony min. I stopnia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 600 000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydana na podstawie przepisów Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 4. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (usługi ochrony osób i mienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedna usługa). 5 Dokumenty potwierdzające, że usługi zawarte w Wykazie usług zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadających licencję pracownika ochrony II stopnia - co najmniej 1 osoba i posiadających licencję pracownika ochrony min. I stopnia - co najmniej 5 osób) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Kopie uprawnień, tj. decyzji/legitymacji pracowników ochrony wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia równa co najmniej 600 000,00 zł.). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (niniejszy dokument składają tylko Wykonawcy, którzy posiadają status podmiotu zbiorowego w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 2 i 11 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) pkt 10 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41 - 800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18, pokój 214 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, 41 - 800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18, pokój 214 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 24. 02. 2009r., godz. 9.30, siedziba Zamawiającego, ul. Szczęść Boże 18, 41 - 800 Zabrze, pok. 401 (IV piętro). 2. SIWZ można także odebrać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Zabrzu, przy ul. Szczęść Boże 18 w pokoju 214 (II piętro), w godzinach 8.00 - 14.00 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa) na podstawie wniosku o przesłanie specyfikacji, zawierającego NIP Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania wniosku o przesłanie SIWZ faksem (032) 271-13-11. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.