Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Brzeziny: Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych zwierząt w mieście Brzeziny
Numer ogłoszenia: 372859 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych zwierząt w mieście Brzeziny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W MIEŚCIE BRZEZINY 1. Świadczenie usług polegających na: 1) wyłapaniu, w czasie 10 godzin od przyjęcia telefonicznego zlecenia, zwierzęcia bezdomnego z terenu miasta Brzeziny wraz z jego transportem do schroniska, 2) prowadzeniu ewidencji i znakowaniu wyłapanych zwierząt, 3) szukaniu chętnych i oddawaniu zwierząt do adopcji, 4) spisywaniu umów z osobami adoptującymi, 5) bezzwłocznym informowaniu Zleceniodawcy o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego uśmierceniu, 6) sprawowaniu całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, 7) sprawowaniu opieki weterynaryjnej, polegającej na: a) 14- dniowej kwarantannie, b) odpchleniu i odrobaczeniu, c) szczepieniu i leczeniu, d) uśmierceniu zwierzęcia w celu skrócenia jego cierpień w przypadku choroby. 2. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom całości zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek 1 (wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na czynnościach opisanych w rozdziale III pkt 2 SIWZ) Wykonawca przedstawi referencje według własnego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na-----. W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi----- . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia , 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu : aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (wykonanie we wskazanym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na czynnościach opisanych w rozdziale III pkt 2 SIWZ) z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2); Wykonawca przedstawi referencje według własnego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na --------. W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi ---------. ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok. 302, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 , pok. 110, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.