eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boronów › Remont budynku Urzędu Gminy w Boronowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Boronów: Remont budynku Urzędu Gminy w Boronowie
Numer ogłoszenia: 372826 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boronów , ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, faks 034 3669814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Gminy w Boronowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres określa przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, niepodlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcę: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna udokumentowanie przez Wykonawcę: - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ 4.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie ( spełnia/ nie spełnia). Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ niżej wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wykonawcy występującego jako spółka cywilna należy dołączyć umowę spółki.) b) szczegółowy kosztorys ofertowy zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie VI, ust. 2 SIWZ, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ, b) wykaz podwykonawców - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 do SIWZ, c) oferowane warunki gwarancji - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 7 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ D. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum . W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę konsorcjum wszystkich stron, ( wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania, - wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga, wszelką korespondencję oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boronów, ul. Dolna 2, 42 - 283 Boronów, pok. nr 9 w cenie 10 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boronów, ul. Dolna 2, 42 - 283 Boronów, pok. nr 13 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.11.2009 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy, pokój nr 6 - sala narad.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.