eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Dostawa i montaż regałów do składnicy akt w 2 Biurach Powiatowych (lokalizacjaŁęczna, Puławy) Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Ciecierzyn: Dostawa i montaż regałów do składnicy akt w 2 Biurach Powiatowych (lokalizacja: Łęczna, Puławy) Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 372740 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna-agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów do składnicy akt w 2 Biurach Powiatowych (lokalizacja: Łęczna, Puławy) Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa regałów i montaż regałów do składnic akt w 2 Biurach Powiatowych (lokalizacje: Łęczna, Puławy) Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostawa i montaż regałów do składnic akt musi odbywać się w dzień roboczy Zamawiającego w godzinach pracy biura tj. poniedziałek - piątek 08:15 - 16:15 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Adresy lokalizacji dostaw zostały ujęte w załączniku nr 3 do umowy. 4. Odbiory zamontowanych regałów, zostaną potwierdzone w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Protokoły odbioru stwierdzające prawidłowe wykonanie umowy stanowią podstawę do wystawienia poszczególnych (dwóch) faktur VAT. 5. Otrzymanie przez Zamawiającego wszystkich właściwych protokołów odbioru stwierdzających należyte wykonanie umowy stawowi podstawę do zapłaty przez Zamawiającego umówionego wynagrodzenia Wykonawcy, wg prawidłowo wystawionych poszczególnych (dwóch) faktur VAT. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone regały: a) są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne, b) posiadają ślady wcześniejszego użytkowania, lub są uszkodzone, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości regałów, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin montażu regałów nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na regały na okres min. 10 lat - termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 8. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją dostaw(y)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykonawcy określeni w art. 24 Ustawy. 3. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w-w warunki Wykonawca spełnił. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), b) wykonawcy występujący wspólnie winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, d) każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy winno być podpisane przez pełnomocnika konsorcjum, 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy (według załącznika nr 2 do SIWZ). 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3 do SIWZ). 1.3. W przypadku powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczeń podwykonawców zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 2 Ustawy, złożonych nie później niż na dzień składania ofert. 1.4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia lub dokumenty: 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną - umowa spółki. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, muszą złożyć wraz z ofertą: 1.9. Potwierdzenie wytrzymałości półek w regałach jezdnych i stacjonarnych. 1.10. Świadectwo bezpieczeństwa pracy na oferowane regały. 1.11. Klasyfikację ogniową w zakresie niepalności oferowanych regałów. 1.12. Atest higieniczny na oferowane regały 1.13. Instrukcja użytkowania regałów Uwaga! Wszystkie w/w dokumenty powinny być wystawione (wydane) przez niezależną, uprawnioną instytucję na dany typ regałów i wykonawcę lub producenta. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 2.1 - ppkt 1.4., ppkt 1.5. i ppkt 1.7 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. - ppkt 1.6. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. a) i b) oraz ppkt 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. lit. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn, Biuro Oddziału Regionalnego ( budynek A, parter, pokój 006A)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria LOR, budynek B, pietro I, pokój 130B Elizówka 65B k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.