To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372435 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Węgliniec: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 543 311,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353982
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, krajowy numer identyfikacyjny
23082141100000, ul.
ul. Sikorskiego
3,
59940
Węgliniec, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
075 77 11 435, faks
075 77 12 551, e-mail
wegliniec@wegliniec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wegliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 543 311,00 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UR.271.13.2016.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 543 311,00 zł . Jest to usługa powszechnie dostępna o określonych normach technicznych i standardach wynikających z określonych przepisów prawa ustawy Prawo bankowe. Powtarzalne cechy jakościowe i techniczne usługi nie wymagają skomplikowanego opisu i podania zróżnicowanych cech jakościowych. Usługa kredytu dla jednostki samorządu terytorialnego jest w tym samym kształcie dostępna dla każdej potencjalnej jednostki samorządu terytorialnego, nie ma potrzeby wyrażania jednostkowych i unikalnych wymagań nabywcy i cech specyficznych przedmiotu zamówienia. W usługach udzielania kredytu istnieje stały poziom cech oferowanego produktu. Zamawiana usługa udzielania kredytu jest porównywalna z innymi oferowanymi na rynku. 3.2. CPV - 66.11.30.00-5 - usługa udzielania kredytu. 3.3. Zakres zamówienia i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Kredyt będzie wykorzystany i spłacany w złotych polskich (PLN). 3.3.2. Wykonawca otworzy dla Zamawiającego rachunek kredytowy. 3.3.3. Okres kredytowania - od 16.12.2016r. do 31.12.2026r. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 31.12.2016r.. Nie uruchomienie kredytu w w/w terminie nie powoduje żadnych sankcji dla Zamawiającego. 3.3.4. Okres karencji spłaty rat kapitałowych do 31.03.2017r. 3.3.5. Środki pochodzące z kredytu będą uruchamiane jednorazowo. Nie przewiduje się przedkładania bankowi faktur. 3.3.6. Informacje o sytuacji finansowej gminy zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3.3.7. Kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. 3.3.8. Spłata kapitału będzie następowała co kwartał w następujących kwotach i terminach: Lp Termin płatności Kwota w PLN 1. 31.03.2017 20 000,00 2. 30.06.2017 20 000,00 3. 29.09.2017 20 000,00 4. 29.12.2017 20 000,00 5. 30.03.2018 12 500,00 6. 29.06.2018 12 500,00 7. 28.09.2018 12 500,00 8. 31.12.2018 12 500,00 9. 29.03.2019 12 500,00 10. 28.06.2019 12 500,00 11. 30.09.2019 12 500,00 12. 31.12.2019 12 500,00 13. 31.03.2020 12 500,00 14. 30.06.2020 12 500,00 15. 30.09.2020 12 500,00 16. 31.12.2020 12 500,00 17. 31.03.2021 12 500,00 18. 30.06.2021 12 500,00 19. 30.09.2021 12 500,00 20. 31.12.2021 12 500,00 21. 31.03.2022 12 500,00 22. 30.06.2022 12 500,00 23. 30.09.2022 12 500,00 24. 30.12.2022 12 500,00 25. 31.03.2023 12 500,00 26. 30.06.2023 12 500,00 27. 29.09.2023 12 500,00 28. 29.12.2023 12 500,00 29. 29.03.2024 12 500,00 30. 28.06.2024 12 500,00 31. 30.09.2024 12 500,00 32. 31.12.2024 12 500,00 33. 31.03.2025 12 500,00 34. 30.06.2025 12 500,00 35. 30.09.2025 12 500,00 36. 31.12.2025 12 500,00 37. 30.03.2026 15 830,00 38. 30.06.2026 15 827,00 39. 30.09.2026 15 827,00 40. 31.12.2026 15 827,00 3.3.9. Od kwoty wykorzystanego kredytu bank nalicza odsetki według zmiennej stawki procentowej ustalanej na bazie WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych (WIBOR 3M) powiększonej o stałą w czasie trwania umowy marżę banku. Odsetki nalicza się za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. Bank nalicza odsetki za miesięczne okresy obrachunkowe. Odsetki nalicza się i wpłaca w ostatnim dniu okresu obrachunkowego. 3.3.10. Stawka WIBOR 3 M naliczana jest jako średnia z 25 dni poprzedzających dzień spłaty raty odsetkowej. 3.3.11. Od kwoty przyznanego kredytu bank pobiera prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 1% kwoty kredytu. Prowizja przygotowawcza płatna będzie jednorazowo w dniu zawarcia umowy. 3.3.12. Nie dopuszcza się pobierania odsetek i rat kapitałowych bezpośrednio z rachunku Zamawiającego. 3.3.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 3.3.14. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 3.3.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.3.16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.3.17. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 50% zamówienia podstawowego. 3.3.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.3.19. Zamówienie nie może zostać powierzone podwykonawcom. 3.3.20. Zamawiający nie będzie udzielał Wykonawcy zaliczek na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia. 3.3.21. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.3.22. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). - co najmniej jedną osobę wykonującą czynności związane z obsługa kredytu. 3.3.23. Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedstawi zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały bezpośrednio czynności związane z realizacją zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać wraz z informacją o sposobie zatrudnienia tych osób. 3.3.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa powyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub żądanie przedłożenia do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w punkcie 3.3.24. 3.3.25. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa powyżej, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących bezpośrednio czynności związane z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę. 3.3.26. Zamawiający może odstąpić od wymogu dotyczącego obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z Kodeksu Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19412.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 882132.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.