eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żórawina › budowa świetlicy wiejskiej we wsi Jaksonów



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37234

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żórawina: budowa świetlicy wiejskiej we wsi Jaksonów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Żórawinie, do kontaktów: Małgorzata Duma, ul. Kolejowa 6 lok., 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 071 3165157, fax (071) 316 51 05, e-mail: infrastruktura@zurawina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa świetlicy wiejskiej we wsi Jaksonów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jaksonów dz.Nr 138 Gmina Żórawina. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa wiejskiego domu kultury we wsi Jaksonów o pow. zabudowy 262,5 m kw., pow. użytkowej 427,0 m sześć , kubaturze 2831,5 m sześć. Budowany będzie w technologii tradycyjnej, parterowy, ściany murowane , stropy TERIVA, dach z więźbą dachową z tarcicy pokrytą blachodachówką. Wyposażony w instalacje sanitarne: co, zimna woda , ciepła woda, kanalizacja, wentylacja wraz z przyłączami wody, kanalizacji i instalację elektryczną. Pozostała część działki przeznaczona jest na teren rekreacyjno spacerowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej- potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, dokumenty stwierdzające , że osoby , które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ( Uprawnienia budowlane o specjalnosci konstrukcyjno - budowlanej), potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24.ust.1 pkt.4-8 u.p.z.p. tj. potwierdzajace odpowiednio, że w przypadku wykonawcy bedącego -osobą fizyczną - tej osoby fizycznej - spółką jawna - wspólnika - spółką partnerską- partnera lub członka zarządu - spółką komandytową - komplementariusza - spółką komandytową -akcyjną - komplementariusza -osobą prawną- urzedujacego członka organu zarządzajacego aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24.ust.1 pkt 9 u.p.z.p., potwierdzająca , że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostanich 3 lat a gdy okres dzialalnosci jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca przeciętne średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat przez wykonawcę : co najmniej 5 pracowników wykwalifikowanych, wykaz niezbednych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Przedłożone przez wykonawce wykazy i dokumenty muszą potwierdzać , że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: - kierownik robót - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 3 lata doświedczenia w wykonywaniu prac w zakresie robót budowlanych wykaz potwierdzający wykonanie przez wykonawcę w okresie 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych podobnych , o wartości co najmniej 350 000,00 PLN , kubaturze 700 m sześć. jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od wskazanego należy wskazać prace za ten okres. dokumenty potwierdzające że wskazane przez Wykonawcę prace zostały wykonane należycie, sprawozdanie finansowe określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich 3 lat obrotowych , jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okres informacja z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 100 000 PLN lub posiadanie zdolnosci kredytowej w wysokosci co najmniej 100 000 PLN 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 15 000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem niepodleganie wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych posiadanie przez wykonawcę niezbednej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadać conajmniej 5 pracowników wykwalifikowanych posiadać kierownika robót mającego co najmniej 5 lat doswiadczenia zawodowego, co najmniej 3 lat doświadczenia w wykonywaniu prac w zakresie wykonawstaw robót budowlanych posiadać w ostatnich 3 ostatnich latach łącznie obrotów w kwocie minimum 500 000,00 PLN posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzgledniając zgodność załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz ustawą Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty wg załączonego wzoru wraz z wypełnionymi załącznikami 2. kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarem robót 3. Oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art.22. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - zał nr 1 do oferty 4. Dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium 5. Parafowany wzór umowy 6. polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ust.1-2 ustawy z dnia 29 01.2004 prawo zamówien publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w siedzibie Urzędu Gminy pok nr 24, oraz na stronie internetowej: www.bip.zorawina.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne przy odbiorze dokumentacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 28.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 10:00, siedziba Urzędu Gminy Żórawina - Żórawina ul. Kolejowa 6, pokój nr 21.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków Sektorowego Programu Operacyjnego - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.