eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Pawłowie Górnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Wola Krzysztoporska: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Pawłowie Górnym
Numer ogłoszenia: 37217 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15545 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Pawłowie Górnym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i wyposażenie budynku Domu Ludowego w Pawłowie Górnym w następującym zakresie: 1. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: 1) Wykonać remont pomieszczenia 1.11 w zakresie wykończenia wnętrz t.j. wykonanie płytek podłogowych, cokołu, malowania, wymiany płyt sufitowych o pow. 3,20m i odpowiednim jej zabezpieczeniem przed wykwitami pleśni, 2) Wykonać montaż nawiewników higrosterowanych o wydajności według Polskich Norm w oknach w ilości 17 sztuk. 3) Zamontować przysufitową, styropianową listwę białą w pom. 1.01. 4) Wykonać instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz z oznakowaniem budynku i zabezpieczeniami p.poż. oraz audyt energetyczny budynku. 5) Wykonać montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brąz, wykonać montaż daszków z poliwęglanu w ilości 3 szt. przed wejściami do pom. 1.08. 1.07, 1.11. 6) Wykonać montaż podbitki z PCV na zewnątrz budynku. Kolor podbitki do ustalenia z Zamawiającym. 7) Wykonać wieszaki przenośne na odzież dla 60 osób, 8) Wykonać na podstawie projektu elewację budynku z ociepleniem - kolor elewacji na ścianach zewnętrznych przyjąć na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Tynk wykonać w fakturze rustykalnej Kornik. Wejście główne do budynku wykonać z tynku cienkowarstwowego kolor biały. Wykonawca zobowiązany jest wykonać napis Dom Ludowy w Pawłowie Górnym. Litery wykonać ze styroduru o gr. 2 cm malowane na czerwono z czerwonymi bokami. Długość i szerokość liter do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Przed wykonaniem ocieplenia zdemontować instalację odgromową, oświetleniową i rury spustowe, a po wykonaniu ocieplenia ponownie je zamontować. 9) Wykonać na podstawie projektu schody zewnętrzne do pom. 1.08, 1.07, 1.11. oraz wykonać schody z podjazdem dla osób niepełnosprawnych do pom. 1.12. Wykonać barierkę na podjeździe dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej, podjazd z kostki betonowej grubości 6cm barwy jesieni na podbudowie z obrzeżami z bloczków betonowych. Zamontować płytki na schodach zewnętrznych - kolor i rodzaj płytek ustalić na etapie wykonawczym z Zamawiającym. 10) Wykonać utwardzenie terenu: - w całości opisane w projekcie zagospodarowania działki - oraz opaskę z chodnikami zgodnie ze zgłoszeniem dokonanym w Starostwie Powiatowym w dniu 03.01.2012. (uwaga: płyty ażurowe w ramach niniejszego zamówienia nie są wykonywane) Utwardzenie należy wykonać z kostki betonowej gr. 8cm kolor: barwy jesieni. Należy wykonać obrzeża betonowe i krawężniki drogowe wzdłuż północno-zachodniej granicy działki nr 148 sąsiadującej z drogą gminną nr ewid. 61. Pozostały teren utwardzenia należy zakończyć obrzeżami betonowymi. Ziemia z terenu utwardzenia , schodów i podjazdu dla osób niepełnosprawnych ma być wykorzystana na rozplantowanie i wyrównanie poziomów w pozostałej części działki z posianiem trawy. 11) Wykonać demontaż istniejącego ogrodzenia, Wykonać rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych - drewnianych z tyłu budynku zgodnie ze zgłoszeniem i załącznikiem graficznym, deski z rozbiórki przekazać KGW w Pawłowie Górnym, Ogrodzenie nie podlega wycenie. 2. ROBOTY INSTALACYJNE: 1) Zamontować oprawę oświetleniową w pom. 1.10. 2) Zamontować 5 szt. 15-litrowych zasobników przepływowych przy armaturze, w pozostałych miejscach zabezpieczyć instalację elektryczną i dokonać jej sprawdzenia, w pom. 1.02, 1.05, 1.04, 1.06. 3.WYTYCZNE DO WYCENY 1) W celu korzystania przez Wykonawcę z przyłącza wodociągowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę z referatu Gospodarki Komunalnej, załączenie licznika wodomierzowego, zaplombowanie i uzyskanie odbioru przez w/w referat 2) Wykonawca jest zobowiązany sporządzać niezbędną w procesie budowlanym dokumentację zgodnie z procedurą administracyjną i uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz założyć książkę obiektu budowlanego z wymaganymi wpisami. 3) Wykonawca w cenie zamówienia jest zobowiązany ująć roboty do wykonania oraz wszelkie roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych uzgodnień, zmian decyzji, protokołów, opinii itp. dotyczących procesu budowlanego. Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisywaniu umowy, upoważnienie do występowania przed organami administracji, w celu realizacji ww. obowiązku. 5) Przedmiar robót załączony jest pomocniczo, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej i oględzin budynku w zakresie objętym niniejsza specyfikacją. 6) Termin wykonania zobowiązania dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych , ale również przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Za datę wykonania umowy uważa się datę uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. UWAGI DODATKOWE: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych opisanych w pkt 1,2 i 3 oraz wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych w tym: -uzgodnienia i opinie niezbędne do oddania obiektu do użytkowania (uczestniczyć w imieniu Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym) - zabezpieczenie występujących w terenie znaków geodezyjnych (ograniczniki i punkty osnowy geodezyjnej), a w przypadku uszkodzenia ich odtworzenia, - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, dokumentów itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia, - oznakowanie robót, - składowanie i wywóz odpadów powstających w trakcie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi i uwzględnienia ich w wynagrodzeniu. Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 5. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 11. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 13.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 13.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 13.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 13.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 13.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 14.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej i wytycznych do wyceny, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 14.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 14.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż opisane w tych dokumentach. 14.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Kody cpv: 454530007 -roboty remontowe i renowacyjne 452672008 - przebudowa budynków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.72.00 - 45.26.72.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413. Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROL-BUD Elżbieta Grabiszewska, ul. Praga 50, 97-420 Szczerców, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166659,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126006,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.