eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boronów › Przebudowa gminnego obiektu sportowego przy ul. Koszęcińskiej w Boronowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Boronów: Przebudowa gminnego obiektu sportowego przy ul. Koszęcińskiej w Boronowie
Numer ogłoszenia: 37196 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boronów , ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, faks 034 3669814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa gminnego obiektu sportowego przy ul. Koszęcińskiej w Boronowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa gminnego obiektu sportowego znajdującego się przy ulicy Koszęcińskiej w Boronowie, na działce o numerze 301/91. W zakresie projektu planuje się wykonanie:Boiska do piłki nożnej stanowiącego prostokąt dł. 100,00 m i szer. 65,00 m. Dookoła boiska znajduje się pas ochronny wzdłuż linii bocznych szer. 3,00m, a wzdłuż linii bramkowych szer. 4,00 m, co daje wymiar 108,00 x 71,00m. Boisko wyznaczone jest liniami w kolorze kontrastowym do jego nawierzchni (białym). Linie pól boiska zaprojektowano zgodnie z wymaganiami stawianymi dla obiektów piłkarskich i należy wykonać je zgodnie z projektem(Załącznikiem rysunkowym). Na boisku należy zainstalować bramki do piłki nożnej (siedmiometrowe). Boisko należy wykonać w nawierzchni z trawy naturalnej. Bezwzględnym warunkiem złożenia oferty i uczestnictwa w przetargu jest posiadanie przez Wykonawcę rezerwacji murawy, która zostanie wbudowana na płycie boiska. Do oferty należy dołączyć paszport darni - załącznik nr 13 do SIWZ.Wiek oferowanej murawy nie może być mniejszy niż 1 rok i nie większy niż 2 lata.(na dzień składania oferty)Na boisku oprócz linii bocznych i bramkowych rozróżnia się następujące elementy: Linia środkowa: prostopadła do linii bocznych dzieląca boisko na połowy. Linie rzutów karnych o długości 1m wyznaczyć w odległości 11,0m od środka bramki i równolegle do linii bramkowej. Linie pól boiska zaprojektowano zgodnie z wymaganiami stawianymi dla obiektów piłkarskich i należy wykonać je zgodnie z projektem (Załącznikiem rysunkowym). Bramki o wymiarach wewnętrznych 7,32x2,44 m wykonane z profilu stalowego malowanego proszkowo należy osadzić w tulejach ocynkowanych. Bramki należy wyposażyć w siatki polietylenowe PE. Demontaż odcinków istniejącej sieci wodociągowej na terenie działki nr 301/91: odcinka o średnicy DN150 (stalowego lub żeliwnego)o długości ok. 38m, odcinka o średnicy F90mm (prawdopodobnie z rur PE)o długości ok. 70m,wykonanie trasy wymienianych odcinków sieci wodociągowej,wykonanie przyłącza wodociągowego przewidzianego dla celów nawadniania boiska.Wykonanie trybuny dla widzów. Przy boisku do piłki nożnej projektuje się wykonanie siedzisk ziemnych z elementów drobnowymiarowych. Stopień trybuny posiada następujące wymiary: wysokość - 45cm i szerokość - 90cm. Lico stopni stanowią palisady betonowe o średnicy 22cm i wysokości 120cm. Palisadę należy ustawić na ławie z oporem, tzw. krakowskiej o wysokości 10cm. Przestrzeń pomiędzy palisadami należy wypełnić gruntem nasypowym przepuszczalnym dla wody (żwiry, piaski, łupki, tłucznie itp.) i zagęścić. Zagęszczanie wykonać warstwami o grubości nie przekraczającej 25cm. Po uzyskaniu odpowiedniego poziomu warstwy należy ułożyć kolejne warstwy stanowiące podbudowę pod kostkę brukową. Trybuny należy wyposażyć w siedziska sportowe z oparciami. Krzesełka powinny charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi:Powierzchnia siedzeń musi być gładka Konstrukcja odporna na akty wandalizmu. Krzesełko odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV.Krzesełka powinny posiadać atesty: trudnozapalności, toksyczności i wytrzymałościowe.Można zastosować siedziska dowolnego producenta. Montaż przeprowadzić zgodniez zaleceniami producenta, aby nie utracić gwarancji. Zamówić siedziska wraz z montażem.Siedziska należy zamontować na palisadach betonowych stanowiących lico stopni trybuny.Ponadto należy wykonać schody terenowe z elementów drobnowymiarowych (kostki brukowej).Stopień posiada następujące wymiary: h = 15cm s = 30cm. Lico stopni stanowią palisady betonowe o średnicy 11cm i wysokości 40cm. Palisadę należy ustawić na podsypce cementowo -piaskowej grubości 10cm. Przestrzeń pomiędzy palisadami należy wypełnić piaskiem i zagęścić. Po uzyskaniu odpowiedniego poziomu warstwy należy ułożyć kolejne stanowiące podbudowę pod kostkę brukową. Przed ułożeniem kostki brukowej schody należy obficie zlać wodą. Zdemontować należy istniejące trybuny ziemne. UWAGA!! Do wykonania nawierzchni trawiastej należy użyć sportowego trawnika z rolki, o szerokości 120 cm i długości minimum 15 m. (zmiana w stosunku do opisu w projekcie budowlanym) Pielęgnację ułożonej nawierzchni należy przeprowadzić w okresie od 01.07.2012 do 31.10.2012. Koszenie należy wykonywać kosiarką wrzecionową. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót załącznik nr 3 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Zał. Nr 11 oraz dokumentacja projektowa załącznik nr 12 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty z zakresu przebudowy lub remontu obiektów sportowych do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późń.zm. ) . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Koszęcin nie o/Herby z/s w Boronowie na konto: nr 27 8288 1014 2001 0000 0450 0005, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 11 - sekretariat, do dnia 22.02.2012 r. do godz. 10:00., a kserokopię dołączyć do koperty. 2. Zamawiający dokona zwrotu wadium przetargowego zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. - minimum 2 roboty budowlane z zakresu budowy, przebudowy bądź remontu boiska sportowego w nawierzchni z trawy naturalnej z rolki, o wielkości minimum 7.000 m2 każde, oraz załączą dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wraz z tabelą elementów scalonych, sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ b) wykaz podwykonawców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, c) oferowane warunki gwarancji - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ d) paszport darni - według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ. e) Aprobata producenta lub dokument równoważny dla oferowanej trawy naturalnej z rolki

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 12 w cenie 50 zł + VAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.