eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Warszawa: Wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 37195 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: A. sporządzenie dokumentacji technicznej, na którą składają się dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami wymaganymi szczególnymi przepisami; - projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zostaną w 4 egz., a kosztorysy inwestorskie w 2 egz., - dokumentacja techniczna wykonana będzie również w formie elektronicznej w 2 egz. (zapis na CD w formacie pdf, a ponadto przedmiary i kosztorysy również w formacie ath), - kosztorysy inwestorskie sporządzone będą zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389 ze zm.), - dokumentacja techniczna posiadać będzie klauzulę kompletności dla celu jakiemu ma służyć, opracowana będzie zgodnie z wymogami art. 20 i 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz będzie zweryfikowana przez osoby uprawnione i posiadać będzie oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną, - na etapie opracowywania dokumentacji należy potwierdzić w RWE Stoen Operator Sp. z o.o. wysokość przydziału mocy. W przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zapotrzebowania na pobór energii elektrycznej należy uzyskać stosowne warunki przyłączeniowe oraz przewidzieć montaż nowego układu pomiarowego; B. wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w budynku Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej; - rozbudowa zasilania elektrycznego dedykowanego dla pracowni komputerowej oraz stanowisk komputerowych w salach wykładowych, - rozbudowa sieci komputerowej (okablowanie strukturalne) w budynku szkoły, - montaż 80 szt. gniazd ZPA (2 gniazda komputerowe + 3 gniazda instalacji elektrycznej dedykowanej z blokadą na klucz) w ramce zespolonej, - wykonanie instalacji elektrycznej dedykowanej YDY 3x2,5 mm2, - wykonanie zasilania rozdzielni klasowych YDY 5x4 mm2, - wykonanie zasilania serwerowi YKY 5x16 mm2, - montaż rozdzielni klasowych, instalacji elektrycznej dedykowanej (9 szt., po 3 szt. na każdej kondygnacji, wyposażonych w 7-10 obwodów), - adaptacja pomieszczenia na I piętrze na pomieszczenia serwerowi (montaż szafy RACK 42U 600x800, montaż panelu krosowego 24p, RJ45, kat. UTP 5e, 7 szt., wykonanie okablowania), - wykonanie 240 linii kablowych: 160 linii PC + 80 linii elektrycznych dedykowanych - kabel UTP 5e, - montaż listwy PVC - 110x60, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - demontaż wyposażenia pracowni językowej z budynku szkoły przy ul. Umińskiego 12 oraz montaż wyposażenia wraz z transportem i uruchomieniem w budynku przy ul. Fundamentowej 38/42 (20 stanowisk odsłuchowych, stanowisko lektora, biurka z osprzętem), - demontaż 7 tablic multimedialnych, interaktywnych z budynku szkoły przy ul. Umińskiego 12 oraz montaż wraz z transportem, zestrojeniem, okablowaniem i uruchomieniem w budynku przy ul. Fundamentowej 38/42, - demontaż 8 kamer CCTV z systemu budynku szkoły przy ul. Umińskiego 12 oraz ich montaż i rozbudowa systemu monitoringu w budynku przy ul. Fundamentowej 38/42, - wykonanie 8 obwodów od kamer do rejestratora - kabel sygnałowy UTP 5e, kabel OMY 3x1,5 mm2, koryto PVC 45x16. 2. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania harmonogramu realizacji robót, który stanowił będzie załącznik do umowy. 3. Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie wymagane zgody i zezwolenia na cały zakres prac objęty przedmiotem zamówienia. 4. Wybrany Wykonawca złoży, po zakończeniu prac, dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), w zakresie gospodarki wytwarzania odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz co najmniej 2 robót instalacyjnych sieci elektrycznej i teleinformatycznej na czynnych obiektach użyteczności publicznej o wartości brutto po min. 100.000 PLN każda, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - 2 projektantów posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną 100.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpisu z KRS, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zaistnienia warunku: 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 2) zmiany nazwy, NIP, Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, 3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynikającej z konieczności zmiany dokumentacji technicznej (§ 4 ust. 3 wzoru umowy), z przeszkód o których mowa w § 3 ust. 8 wzoru umowy, usunięcia nieprzewidzianych kolizji lub wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych do realizacji robót, 4) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego na skutek zmian w Wieloletnim Programie Finansowym m.st. Warszawy, 5) zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, 6) zmiany zakresu robót podwykonawcy lub zgłoszenie udziału podwykonawcy, 7) siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 03-833 WARSZAWA, UL. PODSKARBIŃSKA 6 pokój 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 12:00, miejsce: WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 03-833 WARSZAWA, UL. PODSKARBIŃSKA 6 pokój 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.