To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Jakubów: Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 191 969,00 zł
Numer ogłoszenia: 371930 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336882 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, faks 025 7579190.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 191 969,00 zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 191 969,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z zabezpieczeniem udziału własnego Gminy w realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej tj.na; 1)Przebudowę drogi powiatowej w miejscowości Turek-etap 3 - 91 969,00 zł, 2)Przebudowę drogi powiatowej w miejscowości Kamionka - 100 000,00 zł Ogółem 191 969,00 zł. Słownie: Sto dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych w walucie polskiej zgodnie z Uchwałą Nr XLIII/255/2014 Rady Gminy Jakubów z dnia 9 września 2014 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu. Realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu na rachunek bieżący Gminy Jakubów; I transza - 91 969,00 zł - 12 listopada 2014 r. II transza - 32 500,00 zł - 28 listopada 2014 r. III transza - 67 500,00 zł - 24 grudnia 2014 r. Okres kredytowania ustala się na lata 2015- 2019 Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy , skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 2,11 % ogłoszoną w dniu 9 października 2014 roku. Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 31.07.2015 r do 31.07.2019 r Ilość rat kapitałowych - 9 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1) do 31.07.2015 r. - 30 000 zł 2) do 31.10.2015 r. - 20 000 zł 3) do 31.07.2016 r. - 30 000 zł 4) do 31.10. 2016 r. - 20 000 zł 5) do 31.07.2017r. - 30 000 zł 6) do 31.10 .2017 r.- 20 000 zł 7) do 31. 07.2018 r. - 20 000 zł 8) do 31.10.2018 r. - 10 000 zł 9) do 31.07.2019 r. - 11 969 zł. Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Ilość rat odsetkowych - 20 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
- Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim ul. Piłsudskiego 6, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 05-306 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205849,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 202645,14
Oferta z najniższą ceną: 202645,14 / Oferta z najwyższą ceną: 203513,10
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.