eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drodze krajowej nr 10 i wojewódzkiej nr 258 w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Obrowo: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drodze krajowej nr 10 i wojewódzkiej nr 258 w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo
Numer ogłoszenia: 371894 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obrowo , Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6786022, faks 56 6786022 w. 135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drodze krajowej nr 10 i wojewódzkiej nr 258 w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Obrowo w sezonie zimowym 2014-2015 w rejonach: od I do XI, polegających w szczególności na: 1) likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania stałej przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzeniu akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; 2) utrzymaniu w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 3) posiadanie dostępu do materiałów wykorzystywanych do posypywania dróg i chodników (np. żwiru lub piasku z dodatkiem soli w stosunku 5:1); 4) zapewnieniu, w miarę potrzeb, całodobowego pogotowia zimowego, z uwzględnieniem całodobowej dyspozycyjności Wykonawcy pod numerem telefonu wskazanym w ofercie. 2. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć prace określone w pkt. 4.1 ppkt 1, tylko na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego lub osoby wskazanej przez zamawiającego, nie później niż w ciągu godziny od zgłoszenia. Wykaz rejonów odśnieżania i posypywania dróg objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania dziennych oraz miesięcznych raportów z realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonanych usług w ramach akcji zimowego utrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z koordynatorem (koordynatorami) prac ze strony Zamawiającego, nadzorującym całością akcji Zima. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg i chodników. 6. W przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy wykonawca samodzielnie - bez wezwania - dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. 7. Po zakończeniu zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2014-2015 wykonawca ma obowiązek usunąć zalegający na drogach i chodnikach materiał użyty do ich posypywania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, czyli do wysokości stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego poza terminem objętym zamówieniem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych i wymienionych w rozdziale VII SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych i wymienionych w rozdziale VII SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia w zależności od rejonów tj.: 1) w rejonach I-X: - ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 80 KM z pługiem przednim o szerokości min. 2,60 m lub inny sprzęt równoważny - min. 1 szt., - spycharko - ładowarka - min. 1 szt., - sprzęt do posypywania - min. 1szt., - sprzęt do załadunku - min. 1 szt. Uwaga!!! W przypadku wyboru rejonów: IV, V, czy VI, Wykonawcy zobowiązani są dysponować dodatkowym sprzętem tj.: ciągnikiem z pługiem (o parametrach jak wyżej), spycharko-ładowarką, sprzętem do posypywania i załadunku, ponieważ drogi we wskazanych rejonach są terenami zawiewowymi, ze specyfiką do częstych utrudnień w ich przejezdności. 2) w rejonie XI: -sprzęt do mechanicznego odśnieżania chodników - min. 1 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez spełnienie warunku rozumie się dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego. Wykaz dotyczy wszystkich rejonów. Dodatkowo w odniesieniu do rejonu XI - należy wskazać osoby do posypywania chodników lub osoby do ręcznego odśnieżania i posypywania chodników, jeśli chodniki nie będą odśnieżane sprzętem mechanicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Przez spełnienie warunku rozumie się: ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do oferty, wg załączonego wzoru. 2. W wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do oferty należy zadeklarować rejon/y (max. 2) odśnieżania i posypywania dróg gminnych i chodników. 3. Zaparafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do oferty, wg załączonego wzoru. 4. Zdjęcia sprzętu, niezbędnego do wykonywania zamówienia, który będzie brał udział w wykonywaniu usług odśnieżania i posypywania dróg gminnych i chodników. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 12 do oferty. 5. Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy w zakresie np. składania oferty w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, a także do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z tym postępowaniem jeśli dotyczy. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 13 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w oparciu o art. 144 ust. 1 PZP, może dotyczyć: a) przedłużenia terminu zakończenia realizacji usług - w przypadku przedłużających się warunków zimowych, wymagających prowadzenia Akcji ZIMA w niezbędnym zakresie (do czasu wykorzystania środków finansowych ustalonych jako max wynagrodzenie brutto), b) zmiany stawki VAT i wynagrodzenia jednostkowego brutto w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT mającej miejsce po terminie składania ofert i w trakcie realizacji zamówienia, c) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, d) danych osobowych, przedstawicieli i osób upoważnionych - tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, e) zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego usług w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Obrowo ul. Aleja Lipowa 27 87-126 Obrowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Obrowo sekretariat ul. Aleja Lipowa 27 87-126 Obrowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie I: - miejscowości: Brzozówka, Szembekowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie II, w miejscowościach: Głogowo, Dobrzejewice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie III, w miejscowościach: Zawały, Kawęczyn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie IV, w miejscowościach: Łążynek, Łążyn II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie V, w miejscowościach: Skrzypkowo, Zębówiec, Bartoszewo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie VI, w miejscowościach: Zębowo, Kazimierzewo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie VII, w miejscowościach: Obrowo, Sąsieczno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie VIII, w miejscowościach: Osiek nad Wisłą, Stajenczynki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie IX, w miejscowościach: Silno, Dzikowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie X, w miejscowościach: Obory, Smogorzewiec..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników przy drodze krajowej nr 10 i drodze wojewódzkiej nr 258 w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników przy drodze krajowej nr 10 - wzdłuż miejscowości: Zębówiec, Obrowo, Kawęczyn, Zawały, Głogowo, Brzozówka oraz drogi wojewódzkiej nr 258 wzdłuż miejscowości Obrowo, Osiek nad Wisłą w sezonie 2014-2015 na terenie gminy Obrowo w rejonie XI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.