eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DOSTAWA TROMBOELASTOMETRU WRAZ Z ODCZYNNIKAMI ORAZ DWÓCH APARATÓW DO ZNIECZULANIA W OBIEGU ZAMKNIĘTYM Z ZESTAWAMI MONITORUJĄCYMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Łódź: DOSTAWA TROMBOELASTOMETRU WRAZ Z ODCZYNNIKAMI ORAZ DWÓCH APARATÓW DO ZNIECZULANIA W OBIEGU ZAMKNIĘTYM Z ZESTAWAMI MONITORUJĄCYMI
Numer ogłoszenia: 371714 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 63653 96, faks 042 6365396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TROMBOELASTOMETRU WRAZ Z ODCZYNNIKAMI ORAZ DWÓCH APARATÓW DO ZNIECZULANIA W OBIEGU ZAMKNIĘTYM Z ZESTAWAMI MONITORUJĄCYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Tromboelastometr wraz z zestawem odczynników oraz innych akcesoriów (termin realizacji dostawy i odbioru - maks. do 14.12.2009r), Część 2. Aparat do znieczulania ogólnego w obiegu zamkniętym z zestawem monitorującym (termin realizacji dostawy i odbioru - maks. do 14.12.2009r), Część 3. Aparat do znieczulania ogólnego w obiegu zamkniętym z zestawem monitorującym (termin realizacji dostawy i odbioru - maks. do 30.12.2009r),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp) wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie Zamawiający żąda: 1) wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na warunkach art. 24 Pzp - załącznik 3 SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - ppkt. 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia dokumentów. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy produktów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 2.1 deklaracji zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski ; 2.2 zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli zaoferowany asortyment podlega rejestracji zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ; 2.3 folderów, ulotek, instrukcji, katalogów w języku polskim lub angielskim dotyczących oferowanego asortymentu i potwierdzającego wymagane parametry przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kardio-sterling.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 91-425 Łódź, ul. Sterlinga 1/3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia (Część 1 i 2) jest współfinansowany ze środków przyznanych z Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego na rok 2009 - POLKARD Przedmiot zamówienia - Część 3 - środki docelowe Ministerstwa Zdrowia..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. Tromboelastometr wraz z zestawem odczynników oraz innych akcesoriów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Tromboelastometr wraz z zestawem odczynników oraz innych akcesoriów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. Aparat do znieczulania ogólnego w obiegu zamkniętym z zestawem monitorującym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Aparat do znieczulania ogólnego w obiegu zamkniętym z zestawem monitorującym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. Aparat do znieczulania ogólnego w obiegu zamkniętym z zestawem monitorującym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Aparat do znieczulania ogólnego w obiegu zamkniętym z zestawem monitorującym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.