eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Wykonanie sygnalizacji świetlnej w Środzie Śląskiej - I Etap (uliceOławska - Wrocławska - Górna) - PROJEKT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Środa Śląska: Wykonanie sygnalizacji świetlnej w Środzie Śląskiej - I Etap (ulice: Oławska - Wrocławska - Górna) - PROJEKT
Numer ogłoszenia: 37166 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sygnalizacji świetlnej w Środzie Śląskiej - I Etap (ulice: Oławska - Wrocławska - Górna) - PROJEKT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Należy wykonać projekt sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej, Oławskiej i Górnej w Środzie Ślaskiej. W programie sygnalizacji świetlnej należy zaprojektować pełną detekcję dla wszystkich rodzajów pojazdów oraz dla pieszych. Na przejściach dla pieszych zaprojektować przyciski sensorowe z optycznym potwierdzeniem zgłoszenia. Program dzienny trójkolorowy od godziny 5:30 do 22:30, program nocny od 22:30 do 5:30 we wszystkie dnie tygodnia. Program sygnalizacji świetlnej powinien zapewnić optymalną przepustowość i być poprzedzony pomiarem natężenia ruchu na poszczególnych dojazdach do skrzyżowania. Należy przyjąć preferencje dla sygnału zielonego dla kierunku ulicy Wrocławskiej. Zaprojektować sygnalizatory kołowe o średnicy 300 mm dla ruchu samochodowego oraz o średnicy 200 mm dla ruchu pieszego. W obrębie skrzyżowań wszystkie przejścia dla pieszych należy dostosować do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku zgodnie z norma DIN 32984. We wszystkich sygnalizatorach jako źródło światła przewidzieć LED Projektowany system sygnalizacji świetlnej musi posiadać możliwość programowania cyklów i długości światła zielonego oraz czasowego jej wyłączenia. Lokalizacja poszczególnych sygnalizatorów oraz masztów powinna zapewnić maksymalną widoczność. Lokalizacja musi być uzgodniona Policją oraz zatwierdzona przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcje techniczne oraz kosztowe optymalnego rozwiązania sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ze szczególnym uwzględnieniem realizowania programu detekcji pojazdów i pieszych. Należy zaprojektować zasilanie elektryczne sygnalizacji świetlnej. Dokumentację techniczną należy sporządzić na aktualnej mapie do celów projektowych, której wykonanie leży po stronie projektanta. Wystąpić do gestorów sieci o warunki techniczne budowy, przebudowy lub zabezpieczenia oraz sporządzić niezbędne dokumentacje branżowe, na podstawie których będzie możliwe wykonanie robót budowlanych. Projektant powinien uzyskać wszystkie niezbędne i wymagane prawem uzgodnienia projektów branżowych oraz niezbędne decyzje administracyjne (m.in. zgłoszenie robót, pozwolenie na budowę, decyzje konserwatora zabytków). Projekty budowlane i projekty wykonawcze należy opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, a w szczególności rozwiązania dostosować do wymagań Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U.Nr 43 z dnia 14.05.1999 r.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (załącznik nr 3, w sprawie sygnałów drogowych). W zakresie organizacji ruchu Wykonawca wykona projekty dla stałej - oznakowanie poziome i pionowe oraz tymczasowej - na czas budowy organizacji ruchu . Opracowania podlegają uzgodnieniu z Policją oraz w Wydziale Mienia i Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Środzie Ślaskiej. W gestii Wykonawcy jest złożenie kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych (wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji / braków sprzeciwu na roboty). Powyższe dotyczy także uzyskanie zezwolenia na prowadzenie robót przy zabytkach. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich warunków technicznych oraz koniecznych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Uzyskane warunki techniczne należy przedłożyć do informacji i zatwierdzenie przez Zamawiającego. Wykonawca uzyska prawomocne pozwolenie na budowę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną w formie papierowej w 3 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF. Dokumentacja powinna zawierać: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania robót. Kosztorysy szczegółowe i przedmiary robót. Zostaną one przekazane w formacie PDF oraz w formie edytowalnej ath. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie - markę, znak towarowy, producenta, dostawcę materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas projektant zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.25.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej 1 projekt budowlano - wykonawczy budowy, przebudowy sygnalizacji świetlnej, lub sygnalizacji ostrzegawczej, o wartości co najmniej 100.000,00zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi o których mowa powyżej zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia do sporządzania projektów sieci i instalacji elektrycznych. (Zamawiający dopuszcza osoby których kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych stosownie do zapisów art.12a ustawy Prawo budowlane Dz.U. z 2013r. Poz. 1409 z późn.zm.), W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia nie podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 2. Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian: Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym: a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym, b) wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego d) konieczności wykonania dodatkowych opracowań i uzgodnień, czego nie dało się wcześniej przewidzieć. 2. Wszelkie Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wymaga formy pisemnej w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13 Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.