eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianowo › Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Kartuzy na rok 2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371543 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Sianowo: Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Kartuzy na rok 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355805 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Staniszewie, krajowy numer identyfikacyjny 22065705000000, ul. Staniszewo  , 83328   Sianowo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 685 50 17, faks 58 685 50 17, e-mail gimstan@gazeta.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zs.staniszewo.witrynaszkolna.pl/strona=Przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Kartuzy na rok 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gminna Kartuzy w roku 2017. Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV0: 09135100-5) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla wymienionych obiektów w roku 2017: -Zespół Szkół w Kiełpinie 83-307 Kiełpino ul. Szkolna 29 -Szkoła Podstawowa w Łapalicach 83-300 Kartuzy ul. Szkolna 2 -Szkoła Podstawowa w Mirachowie 83-329 Mirachowo ul. Szkolna 2 -Zespół Kształcenia i Wychowania w Dzierżążnie 83-332 Dzierżążno ul. Edukacji Narodowej 4a -Zespół Szkół w Staniszewie Staniszewo 2A 83-328 Sianowo Dla kotłów zainstalowanych w w/w obiektach przewidziany został olej opałowy lekki o temperaturze zapłonu powyżej 55 stopni Celsjusza o niżej wymienionych parametrach lub lepszych; Wymagane minimalne parametry: -lekkość kinematyczna w temperaturze 20 °C nie większa niż 6,00 mm2/s -dostawa oleju w temperaturze referencyjnej 15°C -zawartość siarki nie większa niż 0,10%m/m -zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg -całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24mg/kg -wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg -skład frakcyjny: do 250° C destyluje nie więcej niż 65%/V/V do 350° C destyluje nie więcej niż 85%/V/V -pozostałość koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%m/m -pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0.01%m/m Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie 24 godzin od zlecenia zamawiającego (forma telefoniczna, e-mailowa), od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500 autocysterną wyposażoną w atestowany, zalegalizowany licznik wskazujący dostarczaną ilość oleju, przy pełnej pompie. Cena oleju za jeden litr obejmuje wszelkie koszty a w szczególności: - transport - ubezpieczenie - załadunek, - wyładunek. Do każdorazowej dostawy Dostawca dołącza aktualny certyfikat, jakości oleju opałowego. Zamawiający zastrzega w celu kontroli, jakości dostarczonego, oleju możliwość pobierania próbek z dostawy i przekazania ich do analizy, zgodnie z wymaganiami polskiej normy. Prognozowane ilości oleju opałowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie w czasie realizacji umowy i tym samym nie mogą być podstawą, do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych w czasie trwania umowy. Wielkość i częstotliwość sukcesywna. Częstotliwość dostaw minimalna w okresie realizacji przedmiotu umowy: - Zespół Szkół w Kiełpinie - 3 razy - Szkoła Podstawowa w Łapalicach - 3 razy - Szkoła Podstawowa w Mirachowie - 3 razy - Zespół Kształcenia i Wychowania w Dzierżążnie - 3 razy - Zespół Szkół w Staniszewie - 4 razy 1.Rozliczenie wykonawcy: - rachunek bankowy - termin płatności do 30 dni od otrzymania faktury - podstawą wystawienia faktury jest dostawa i odbiór oleju opałowego przez wskazanych odbiorców - placówki oświatowe dla których organem prowadzącym jest Gmina Kartuzy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT263952
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHUP "ROLMASZ" Spółka z o o ,  ,  ul. Grunwaldzka 1,  76-200,  Słupsk ,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324660,96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324660,96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333295,56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.