eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pabianice, gminy Ksawerów i gminy Lutomiersk



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Pabianice: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pabianice, gminy Ksawerów i gminy Lutomiersk
Numer ogłoszenia: 371348 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pabianickiego , ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00, faks 042 2159166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pabianice, gminy Ksawerów i gminy Lutomiersk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pabianice, gminy Ksawerów i gminy Lutomiersk podzielone na dwa obszary: A - teren gminy Ksawerów i gminy Pabianice. B - teren gminy Lutomiersk. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne obszary A lub B lub łącznie na obszar A i B. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje: - mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota pośniegowego w odpowiednich standardach zgodnie z załączonym wykazem, pługopiaskarką lub solarką z pługiem, a w razie potrzeby z wykorzystaniem równiarki, - mechaniczne posypanie mieszanką solno - piaskową 30% odcinków nawierzchni dróg powiatowych zleconych przez Dyżurnego Powiatu, - mechaniczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno - piaskową 30% odcinków nawierzchni dróg powiatowych zleconych przez dyżurnego Powiatu. Całość akcji zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie we wszystkie dni kalendarzowe. Rozpoczęcie wykonywania usługi musi nastąpić nie później niż 2 godziny od momentu zlecenia wyjazdu przez przedstawiciela Zamawiającego. W razie nie przystąpienia do wykonywania usługi w powyższym terminie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia. Zamawiający nie będzie uznawał wykonania usługi nie zleconych przez przedstawicieli Zamawiającego, którymi są pracownicy Wydziału Dróg i Mostów Starostwa Powiatowego w Pabianicach: Jolanta Nowicka, Stanisława Dziębowska, Grzegorz Wlaźlak, Maciej Romanowski. Zamawiający ustala następujące numery telefonów, które będą służyły kontaktowaniu się w celu wykonywania postanowień umowy: 605 223 808; 42 213 01 00 w. 226, 220, 127. Do obszaru A należą drogi na terenie gminy Ksawerów i drogi na terenie gminy Pabianice. Gmina Ksawerów I. Pierwsza kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 3303E Wola Zaradzyńska - Pabianice - Sereczyn - Prawda 5 km 2.860m2 2. dr nr 3303E Rypułtowice - Ksawerów - Wola Zaradzyńska 5,4 km 29.960m2 Razem 5,9 km 32.820m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Gmina Pabianice I. Pierwsza kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 4911E Pabianice - Janowice - Włodzimierz 10,1 km 50.500 m2 2. dr nr 3314E Porszewice - granice gminy Lutomiersk 1,1 km 5.500 m2 Razem 11,2 km 56.000 m2 II. Druga kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 3311E droga przez wieś Pawlikowice I 2,8 km 16.800 m2 2. dr nr 3309E Rydzyny - Pabianice 1,6 km 8.000 m2 3. dr nr 3308E Kudrowice - Petrykozy - Szynkielew 6,1 km 30.500 m2 4. dr nr 3310E Róża Pawlikowice II - Rydzyny 9,8 km 49.980 m2 Razem 20,3 km 105.280 m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Ogółem: I + II kolejność = 31,5 km 161.280 m2 Do obszaru B należą drogi na terenie Gminy Lutomiersk. Gmina Lutomiersk I. Pierwsza kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 3300E Lutomiersk - Wodzierady 0,4 km 2.070 m2 2. dr nr 3301E Lutomiersk - Janowice (do granic Lutomierska) 0,3 km 1.533 m2 3. dr nr 3314E Lutomiersk - Szydłów (do granic Lutomierska) 1,7 km 8.891 m2 4. dr nr 3714E Lutomiersk - Wrząca (do granic Wrzącej) 2,0 km 10.022 m2 5. dr nr 3709E Lutomiersk - Kazimierz (do granic Kazimierza) 2,4 km 12.432 m2 6. dr nr 5166E Lutomiersk - Babice 3,9 km 20.017 m2 Razem 10,7 km 54.965 m2 STANDARD 3 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na: - skrzyżowaniach z drogami, - skrzyżowaniach z koleją, - odcinkach o pochyleniu > 4 %, - przystankach autobusowych, - innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi. 1. dr nr 3300E Lutomiersk - Wodzierady 3,1 km 16.050 m2 2. dr nr 3301E Lutomiersk - Janowice (do granic Lutomierska) 4,1 km 20.952 m2 3. dr nr 3314E Lutomiersk - Szydłów 6,9 km 36.084 m2 4. dr nr 3714E Lutomiersk - Porszewice 4,2 km 21.048 m2 5. dr nr 3709E Kazimierz - Puczniew 10,2 km 52.854 m2 Razem 28,5 km 146.988 m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. II. Druga kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 1112E Babice - Babiczki 2,0 km 9.000 m2 Razem 2,0 km 9.000 m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. 1. dr. nr 3315 E Charbice - Malanów 2,5 km 1.250 m2 2. dr nr 3706E Kuciny - Kwiatkowice 6,1 km 31.110 m2 3. dr nr 3709E Puczniew - Mianów - Kałów 6,8 km 34.200 m2 4. dr nr 3719E Sarnów - Malanów 1,8 km 6.315 m2 Razem 17,2 km 81.875 m2 STANDARD 5 - jezdnia odśnieżona w miejscach zasp, odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. OGÓŁEM: I + II kolejność = 58,4 km 283 828 m2 69.061,16 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniał niżej określone warunki: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a mianowicie: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - Część A - pługopiaskarka lub solarka z pługiem oraz równiarka - 1 szt. - Część B - pługopiaskarka lub solarka z pługiem oraz równiarka - 1 szt. W przypadku złożenia przez Wykonawcę łącznie oferty na część A i część B, Wykonawca może wykazać, że dysponuje jedną równiarką na oba obszary. Dysponować potencjałem technicznym znaczy co najmniej posiadać niezbędne do wykonania zamówienia publicznego narzędzia i urządzenia zarówno jako właściciel (posiadacz samoistny), jak i użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mając inne prawo (np. prawo wynikające z umowy leasingu), z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny), ale również na innej podstawie, takiej z którą nie łączy się posiadanie, np. na podstawie umowy przedwstępnej. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 3.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 3.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w układzie zero - jedynkowym: /spełnia/ - /nie spełnia/. 4.2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykaz posiadanego sprzętu na druku zgodnym z treścią dodatku nr 3 w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełniania warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1.2.1. SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2: 1) ust. 1 lit. a), ust. 2 lit. a) i ust. 2 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa ust. 1 - 6, w oryginałach lub kopiach opatrzonych stwierdzeniem lub pieczątką /Za zgodność z oryginałem/ i podpisem osoby (osób) podpisującej (- cych) ofertę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi powyżej (w § 6 SIWZ). 2. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu, ul. Piłsudskiego2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28 codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu, ul. Piłsudskiego2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28 codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Ksawerów i gminy Pabianice - obszar A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Ksawerów i gminy Pabianice - obszar A. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje: - mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota pośniegowego w odpowiednich standardach zgodnie z załączonym wykazem, pługopiaskarką lub solarką z pługiem, a w razie potrzeby z wykorzystaniem równiarki, - mechaniczne posypanie mieszanką solno - piaskową 30% odcinków nawierzchni dróg powiatowych zleconych przez Dyżurnego Powiatu, - mechaniczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno - piaskową 30% odcinków nawierzchni dróg powiatowych zleconych przez dyżurnego Powiatu. Całość akcji zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie we wszystkie dni kalendarzowe. Rozpoczęcie wykonywania usługi musi nastąpić nie później niż 2 godziny od momentu zlecenia wyjazdu przez przedstawiciela Zamawiającego. W razie nie przystąpienia do wykonywania usługi w powyższym terminie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia. Zamawiający nie będzie uznawał wykonania usługi nie zleconych przez przedstawicieli Zamawiającego, którymi są pracownicy Wydziału Dróg i Mostów Starostwa Powiatowego w Pabianicach: Jolanta Nowicka, Stanisława Dziębowska, Grzegorz Wlaźlak, Maciej Romanowski. Zamawiający ustala następujące numery telefonów, które będą służyły kontaktowaniu się w celu wykonywania postanowień umowy: 605 223 808; 42 213 01 00 w. 226, 220, 127. Do obszaru A należą drogi na terenie gminy Ksawerów i drogi na terenie gminy Pabianice. Gmina Ksawerów I. Pierwsza kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 3303E Wola Zaradzyńska - Pabianice - Sereczyn - Prawda 5 km 2.860m2 2. dr nr 3303E Rypułtowice - Ksawerów - Wola Zaradzyńska 5,4 km 29.960m2 Razem 5,9 km 32.820m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Gmina Pabianice I. Pierwsza kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 4911E Pabianice - Janowice - Włodzimierz 10,1 km 50.500 m2 2. dr nr 3314E Porszewice - granice gminy Lutomiersk 1,1 km 5.500 m2 Razem 11,2 km 56.000 m2 II. Druga kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 3311E droga przez wieś Pawlikowice I 2,8 km 16.800 m2 2. dr nr 3309E Rydzyny - Pabianice 1,6 km 8.000 m2 3. dr nr 3308E Kudrowice - Petrykozy - Szynkielew 6,1 km 30.500 m2 4. dr nr 3310E Róża Pawlikowice II - Rydzyny 9,8 km 49.980 m2 Razem 20,3 km 105.280 m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Ogółem: I + II kolejność = 31,5 km 161.280 m2 26.877,20 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lutomiersk - obszar B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg obejmuje: - mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota pośniegowego w odpowiednich standardach zgodnie z załączonym wykazem, pługopiaskarką lub solarką z pługiem, a w razie potrzeby z wykorzystaniem równiarki, - mechaniczne posypanie mieszanką solno - piaskową 30% odcinków nawierzchni dróg powiatowych zleconych przez Dyżurnego Powiatu, - mechaniczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno - piaskową 30% odcinków nawierzchni dróg powiatowych zleconych przez dyżurnego Powiatu. Całość akcji zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie we wszystkie dni kalendarzowe. Rozpoczęcie wykonywania usługi musi nastąpić nie później niż 2 godziny od momentu zlecenia wyjazdu przez przedstawiciela Zamawiającego. W razie nie przystąpienia do wykonywania usługi w powyższym terminie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia. Zamawiający nie będzie uznawał wykonania usługi nie zleconych przez przedstawicieli Zamawiającego, którymi są pracownicy Wydziału Dróg i Mostów Starostwa Powiatowego w Pabianicach: Jolanta Nowicka, Stanisława Dziębowska, Grzegorz Wlaźlak, Maciej Romanowski. Zamawiający ustala następujące numery telefonów, które będą służyły kontaktowaniu się w celu wykonywania postanowień umowy: 605 223 808; 42 213 01 00 w. 226, 220, 127. Do obszaru B należą drogi na terenie Gminy Lutomiersk. Gmina Lutomiersk I. Pierwsza kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 3300E Lutomiersk - Wodzierady 0,4 km 2.070 m2 2. dr nr 3301E Lutomiersk - Janowice (do granic Lutomierska) 0,3 km 1.533 m2 3. dr nr 3314E Lutomiersk - Szydłów (do granic Lutomierska) 1,7 km 8.891 m2 4. dr nr 3714E Lutomiersk - Wrząca (do granic Wrzącej) 2,0 km 10.022 m2 5. dr nr 3709E Lutomiersk - Kazimierz (do granic Kazimierza) 2,4 km 12.432 m2 6. dr nr 5166E Lutomiersk - Babice 3,9 km 20.017 m2 Razem 10,7 km 54.965 m2 STANDARD 3 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na: - skrzyżowaniach z drogami, - skrzyżowaniach z koleją, - odcinkach o pochyleniu > 4 %, - przystankach autobusowych, - innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi. 1. dr nr 3300E Lutomiersk - Wodzierady 3,1 km 16.050 m2 2. dr nr 3301E Lutomiersk - Janowice (do granic Lutomierska) 4,1 km 20.952 m2 3. dr nr 3314E Lutomiersk - Szydłów 6,9 km 36.084 m2 4. dr nr 3714E Lutomiersk - Porszewice 4,2 km 21.048 m2 5. dr nr 3709E Kazimierz - Puczniew 10,2 km 52.854 m2 Razem 28,5 km 146.988 m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. II. Druga kolejność zimowego utrzymania 1. dr nr 1112E Babice - Babiczki 2,0 km 9.000 m2 Razem 2,0 km 9.000 m2 STANDARD 4 - jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. 1. dr. nr 3315 E Charbice - Malanów 2,5 km 1.250 m2 2. dr nr 3706E Kuciny - Kwiatkowice 6,1 km 31.110 m2 3. dr nr 3709E Puczniew - Mianów - Kałów 6,8 km 34.200 m2 4. dr nr 3719E Sarnów - Malanów 1,8 km 6.315 m2 Razem 17,2 km 81.875 m2 STANDARD 5 - jezdnia odśnieżona w miejscach zasp, odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. OGÓŁEM: I + II kolejność = 58,4 km 283 828 m2 42.183,95 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.