eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 Politechniki Radomskiej przy ul. Akademickiej 5 w Radomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Radom: Remont dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 Politechniki Radomskiej przy ul. Akademickiej 5 w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 371297 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego , ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3617326, faks 048 3617314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 Politechniki Radomskiej przy ul. Akademickiej 5 w Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: - opracowanie dokumentacji: projektowo -montażowej - wykonanie kompletnego zestawu elementów dźwigów. - transport elementów na miejsce montażu dźwigów, - demontaż istniejących dźwigów, - wywiezienie zdemontowanych elementów dźwigów na złom, - dostawa i montaż dźwigów w przygotowanym szybie, - wykonanie pomiarów elektrycznych - rozruch dźwigów, - przygotowanie dokumentacji do rejestracji dźwigów przez UDT, - udział Wykonawcy przy odbiorze dźwigu przez UDT CERT, - przekazanie książki rewizyjnej dźwigów Zamawiającemu. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wraz z inwestorskim przedmiarem robót, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.700,00 zł, słownie: osiem tysięcy siedemset złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 2.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 . 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3. 4) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty - Załącznik nr 4, 5) Wycena ofertowa wykonana na podstawie inwestorskiego przedmiaru robót i kalkulacji własnych kosztów jednostkowych uwzględniających wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 5, 6) Uprawnienia kierownika robót w specjalności zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia , tj. w zakresie robót ogólno budowlanych oraz elektrycznych wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającego aktualne ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej- Załącznik nr 6, 7) Uprawnienia w zakresie nadzoru, montażu i eksploatacji urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego- Załącznik nr 7, 8) Zaakceptowane ogólne założenia umowy - Załącznik nr 8, 9) Oświadczenie , że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi i szczegółowymi wymaganiami określonymi w dyrektywach nowego podejścia i innych aktach prawnych Wspólnoty Europejskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r o systemie oceny zgodności (Dz.U. Nr 166 z 2002 r poz. 1360 z późn .zmianami) - Załącznik nr 9 10) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia będzie wyprodukowane zgodnie z Dyrektywą 95/16/CE załącznik I art. 2.2 oraz normą EN 81-21- Załącznik nr 10, 11) Oświadczenie, że Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonanie napraw gwarancyjnych urządzeń dźwigowych w maksymalnym czasie 12 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego awarii - Załącznik nr 11, 12) Karty katalogowe z parametrami techniczno-użytkowymi - producenta oferowanych urządzeń dźwigowych - Załącznik nr 12..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego Sekcja Zamówień Publicznych ul. Malczewskiego 29 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 9 ul. Malczewskiego 29 26-600 Radom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.