To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371283 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347891-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny
1327003400000, ul.
ul. Ignacego Paderewskiego
,
05100
Nowy Dwór Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 765 32 90, faks
22 765 32 91, e-mail
starosta.wnd@powiatypolskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowodworski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.26.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 1038). Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w załączniku Nr 8 do w/w rozporządzenia oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w w/w rozporządzeniu. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012r. poz. 585). Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości: 1) tablice samochodowe - jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki do przedmiotowych tablic - 8 800 kpl., 2) tablice motocyklowe/ciągnikowe oraz wtórniki do przedmiotowych tablic - 500 szt., 3) tablice motorowerowe oraz wtórniki do przedmiotowych tablic - 300 szt., 4) tablice do naczep/przyczep jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne oraz wtórniki do przedmiotowych tablic - 800 szt. Wskazane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi i służą wyłącznie do celów porównania ofert oraz ustalenia umownego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin oraz miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 3) Zamawiający przewiduje składanie zamówień drogą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy: 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. Termin dostawy został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w ust. 4 pkt 2 części XIII SIWZ. 5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji: 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji: 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego danej partii tablic. Okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w ust. 4 pkt 3 części XIII SIWZ. 6) Wykonawca zobowiązuje się odebrać stare tablice rejestracyjne celem ich złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów. Informacje uzupełniające: 1)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44423400-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT152782.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 171 200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Remont kotłowni, budowa wew. instalacji gazu wraz z wymianą kotłów warzelnych oraz budowa zew. instalacji gazu oraz przyłączy c.t i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w m. Grójec
- SVA/U/4620-54/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
- SVA/U/4620-56/2024: Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych obejmujących swym zakresem fragment kompleksu wojskowego w miejscowości Toruń
- SVA/U/4620-55/2024: Przebudowa kotłowi opalanej paliwem stałym na olejowa w budynku nr 114 na terenie kompl. wojsk. w m. Szeroki Bór Piski.
- SVA/U/4620-47/2024: Docieplenie budynku nr 27 i 64 na terenie kompl. wojsk. w m. Miedwie-Bielkowo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.