eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Naprawy i remonty bieżące samochodów służbowych Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371182 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Dąbrowa Górnicza: "Naprawy i remonty bieżące samochodów służbowych Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 360823-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej, krajowy numer identyfikacyjny 24081327200000, ul. ul. Graniczna  21, 41300   Dąbrowa Górnicza, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 956 764, faks 322 956 963, e-mail straz_miejska@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.smdg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Naprawy i remonty bieżące samochodów służbowych Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KSM.2512.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług serwisowych w ramach bieżących napraw, okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych, jak również gwarancyjnych, wynikających z zaleceń producenta, eksploatowanych przez Straż Miejską w Dąbrowie Górniczej niżej wskazanych pojazdów służbowych: 1. Peugeot Expert nr rej. SD 04111 rok pierwszej rejestracji 2000. 2. Peugeot Expert nr rej. SD 9991C rok pierwszej rejestracji 2015. 3. Peugeot Expert nr rej. SD 9992C rok pierwszej rejestracji 2015. 4. Ford Transit nr rej. SD 93998 rok pierwszej rejestracji 2012. 5. Opel Astra III nr rej. SD 93986 rok pierwszej rejestracji 2012. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji pojazdu i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia; b) wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów; c) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną oraz elektryczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe; d) wykonywanie bieżących konserwacji samochodów; e) wykonanie bieżących napraw wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych; f) wykonywanie diagnostyki, w tym serwisu ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia, napraw oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i letnich na zimowe; g) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja; h) montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw. Użycie przez Wykonawcę części używanych bądź nieoryginalnych może zostać dokonane tylko za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek; i) dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych, materiałów i płynów eksploatacyjnych; j) przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objętych obsługą techniczną; k) wykonywanie okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych. 3.3 Usługi wymienione powyżej wykonywane będą w serwisie znajdującym się nie dalej niż w odległości 15 km od siedziby Zamawiającego, przy czym trasa dojazdu liczona jest jako przejazd drogami publicznymi. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie poniższych usług przez Wykonawcę: - udzielenie pomocy drogowej przez całą dobę. Pod pojęciem pomocy drogowej Zamawiający rozumie holowanie lub użycie lawety. O konieczności użycia jednej z powyższych pomocy lub wykonania innych usług w zakresie pomocy drogowej decyduje Zamawiający. Wykonawca niezależnie do miejsca, w którym znajduje się samochód lub okoliczności zgłoszenia, wykonuje tę czynność bez dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku konieczności dostarczenia uszkodzonego pojazdu do warsztatu Wykonawcy, Wykonawca zapewni przewóz funkcjonariuszy lub innych osób zatrudnionych u Zamawiającego zarówno do miejsca wykonania usługi, jak i do siedziby Zamawiającego, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Tę czynność Wykonawca wykonuje również bez dodatkowego wynagrodzenia - udostępnienie przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia samochodu zastępczego pięciodrzwiowego tego samego segmentu (za wyjątkiem samochodów specjalistycznych, gdzie wystarczające będzie udostępnienie samochodu osobowego pięciodrzwiowego segmentu C lub D), podczas naprawy pojazdu służbowego, na wyraźne życzenie Zamawiającego (koszt paliwa pokrywa Zamawiający); - przeprowadzenie badań kontrolnych poremontowych z wykorzystaniem odpowiednich urządzeń testujących. 3.5 Usługi przeglądów i konserwacji samochodów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z "Warunków przeglądów okresowych" dla danego samochodu lub książki serwisowej danego pojazdu. 3.6 Wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 3.7 Jako remont strony rozumieją planowane przywrócenie wartości użytkowej czyli funkcjonalności i sprawności technicznej pojazdu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300.81
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H.U. Rokicki,  ,  Al. Piłsudskiego 17,  41-303,  Dąbrowa Górnicza,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81300.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.