eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (niesegregowanych) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Radziłów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (niesegregowanych) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
Numer ogłoszenia: 371144 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336070 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziłów, Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, tel. 86 2737110, faks 86 2737111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (niesegregowanych) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (niesegregowanych) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych, które znajdują się na terenie Gminy Radziłów. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane odpady zostanie przez Gminę Radziłów przekazany wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej siedem dni po podpisaniu umowy. Liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne może ulec zmianie w trakcie realizacji Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, instytucji samorządu terytorialnego oraz Szkół Podstawowych i Gimnazjalnych na terenie gminy następującego strumienia odpadów komunalnych: - 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, Dodatkowe informacje: - Powierzchnia Gminy Radziłów wynosi 19 938 ha, - Liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Radziłów wynosi 5 116 osób (stan według ewidencji ludności stan na dzień 30.09.2014 r.), - Liczba gospodarstw domowych na terenie gminy Radziłów - 1095, - Na terenie Gminy Radziłów obok zabudowy jednorodzinnej jest 14 budynków wielorodzinnych, z których każdy właściciel gospodarstwa oddzielnie składa deklarację (liczba gospodarstw ok. 47). Liczba gospodarstw jest wliczona w liczbę gospodarstw domowych. W skład przedmiotowej Gminy wchodzą następujące miejscowości: Barwiki, Borawskie - Awissa, Brychy, Brodowo, Czachy, Czerwonki, Dusze, Dębówka, Janowo, Glinki, Klimaszewnica, Karwowo, Kieljany, Konopki - Awissa, Konopki, Kramarzewo, Kownatki, Łoje - Awissa, Mścichy, Mikuty, Okrasin, Ostrowik, Racibory, Radziłów, Rydzewo - Pieniążek, Rydzewo Szlacheckie, Sośnia, Słucz, Szlasy, Szyjki, Święcienin, Wiązownica, Wypychy, Zakrzewo. Masa odebranych odpadów komunalnych niesegregowanych w poszczególnych latach wygląda następująco: - w 2012 r. zebrano: 310,41 Mg, - w I półroczu 2013 r. zebrano: 85,98 Mg, - w II półroczu od 1 lipca 2013 r. w Gminie Radziłów wszedł w życie nowy system gospodarki odpadami, który obejmuje nieruchomości zamieszkałe. W tym okresie zebrano 245,40 Mg, - w 2014 r. (w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 31 sierpnia 2014 r.) zebrano 332,06 Mg. Dane zawarte w masie odebranych odpadów komunalnych w latach 2012 - 2014, są informacjami pomocniczymi, które mogą być przydatne do ustalenia wartości zamówienia, ale nie są dla wykonawcy wiążące i nie mogą być podstawą roszczeń finansowych z tego tytułu. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych (niesegregowanych) do odbioru w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2015 r. - 550 Mg. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - w szczególności z siecią dróg dojazdowych do posesji objętych zamówieniem. Taka wizja lokalna niezbędna jest w celu zapewnienia pełnej realizacji zamówienia, w tym podjęcia niezbędnych czynności zapewniających odbiór odpadów z każdej nieruchomości (szczególnie z nieruchomości, do których jest utrudniony dojazd). Pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewnia właściciel nieruchomości. Rodzaje pojemników dopuszczonych do gromadzenia odpadów zmieszanych: 1) pojemniki o pojemności 110 litrów ocynkowane; 2) pojemniki o pojemności 120 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; 3) pojemniki o pojemności 240 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; 4) pojemniki o pojemności 360 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; 5) pojemniki o pojemności 660 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; 6) pojemniki o pojemności 1100 litrów z tworzywa sztucznego lub metalu z kółkami; 7) pojemniki KP-7 z metalu, kryty lub odkryty; Mieszkańcy dotychczas gromadzą odpady komunalne w pojemnikach: 1) pojemniki o pojemności 110 litrów ocynkowane; 2) pojemniki o pojemności 120 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; 3) pojemniki o pojemności 240 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; 4) pojemniki o pojemności 1100 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami; Zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w w/w pojemnikach. W dniu odbioru odpadów właściciel nieruchomości wystawi je przed posesją przy drodze dojazdowej do nieruchomości zapewniając łatwy dostęp dla Wykonawcy. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: - zmieszane odpady komunalne i pozostałości z sortowania odpadów przeznaczone do składowania - odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Radziłów - Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017, tj. przekazać do RIPOK - obszar Czartoria. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca odbiera z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Radziłów, każdą ilość zmieszanych odpadów komunalnych, w tym odpadów zgromadzonych w okresie od ostatniego odbioru w grudniu 2014 r. do pierwszego odbioru w styczniu 2015 r. - raz w miesiącu, a z obszarów zabudowy kolonijnej - raz na miesiąc, nie mniej niż 10 razy w roku. Odpady budowlane i rozbiórkowe, powstałe w wyniku robót niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu administracji architektoniczno - budowlanej będą w specjalnych pojemnikach zamówionych przez właściciela nieruchomości u Przedsiębiorcy odbierającego odpady komunalne. Odbiór odpadów nastąpi w ciągu 48 godzin od zgłoszenia Przedsiębiorcy potrzeby ich odbioru. Gospodarowanie odpadami budowlanymi z innych robót odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno - prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo - budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. Przedmiotem zamówienia nie jest: 1. Odbieranie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 2. Wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów, 3. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane, 4. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. Warunki wykonywania usługi - obowiązki wykonawcy realizującego zamówienie: 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, instytucji samorządu terytorialnego oraz Szkół Podstawowych i Gimnazjalnych na terenie gminy zgodnie z ustalonym harmonogramem wywozu. 2) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramów odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych). Harmonogram zatwierdzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów do 10.01.2015 r. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 4) Wykonawca wspólnie z Zamawiającym odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych). 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia harmonogramu odbioru odpadów dla Zamawiającego w stosunku co najmniej z 10 - dniowym wyprzedzeniem do odbioru odpadów w następnym miesiącu. 6) Zamawiający będzie publikował harmonogram odbioru odpadów na stronie internetowej www.radzilow.pl oraz dostarczy właścicielom nieruchomości i instytucjom samorządu terytorialnego oraz dla Szkół Podstawowych i Gimnazjalnych na terenie gminy. 7) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów jeśli jest to wynikiem jego działalności. 8) Obowiązkiem Wykonawcy będzie posprzątanie miejsca wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 9) Wykonawca zobowiązany jest do składania miesięcznych raportów ze wszystkich tras przejazdów podczas zbierania odpadów. 10) Wszystkie odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Radziłów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Przetwarzania i Utylizacji Odpadów w Czartorii. Na potwierdzenie przekazania odpadów Wykonawca raz w miesiącu zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu karty przekazania odpadów. 11) Zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013.1399 j.t. z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Radziłów w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 12) Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. 13) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności : a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013.1399 j.t. z późn. zm.), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), d) uchwały Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017, e) uchwały Nr XX/234/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017 (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012 r. poz. 2017), f) uchwały Nr XXII/252/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 22 października 2012 r. zmieniającej uchwałą w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017 (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012 r. poz. 3118). g) uchwały Nr XXXIV/225/13 Rady Gminy Radziłów z dnia 17 maja 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Radziłów (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2013 r. poz. 2413)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy WINPOL s.c. Lech Wiśniewski Wiesława Wiśniewska, ul. Kazańska 1, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205540,42

  • Oferta z najniższą ceną: 205540,42 / Oferta z najwyższą ceną: 300205,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.