eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia, konserwacji oświetlenia ulicznego oraz innych prac elektrycznych na rzecz Gminy Jastarnia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370913 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Jastarnia: Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia, konserwacji oświetlenia ulicznego oraz innych prac elektrycznych na rzecz Gminy Jastarnia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333772-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni, krajowy numer identyfikacyjny 00052523400000, ul. ul. Portowa  24, 84140   Jastarnia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 675 19 99; 675 19 30, faks 58 6752176, e-mail referatrozwoju@jastarnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jastarnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia, konserwacji oświetlenia ulicznego oraz innych prac elektrycznych na rzecz Gminy Jastarnia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: 1) Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Miasta Jastarnia; 2) Prace konserwacyjne oświetlenia: a) molo w Juracie - 55 punktów świetlnych, b) park w Jastarni - 40 punktów świetlnych, c) ul. Mickiewicza - 248 punktów świetlnych, d) molo w Jastarni - 20 punktów świetlnych, e) ul. Sztormowa - 22 punktów świetlnych, f) ul. Jeżynowa - 13 punktów świetlnych, g) ul. Polna - 8 punktów świetlnych, h) ul. Abrahama/Błękitna - 18 punktów świetlnych, i) ul. Ogrodowa - 31 punktów świetlnych, j) ul. Główczewskiego - 18 punktów świetlnych, k) pomosty w Kuźnicy - 4 punkty świetlne, l) ul. Hallera - 24 punkty świetlne, m) przejście przez tory - Kuźnica Syberia - 1 punkt świetlny, n) ul. Helska - 1 punkt świetlny. 3) Inne prace elektryczne wykonywane na rzecz gminy. 2.2. W ramach umowy trzeba będzie wykonać: 1) planowane czynności eksploatacyjne w szczególności: - przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, - oględziny tras linii kablowych, - przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, - konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych, - pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami; 2) awaryjne czynności, a w szczególności: - wymiana źródeł światła, opraw, oprawek, dławików, kondensatorów, - wymiana uszkodzonych i połamanych słupów, - wymiana uszkodzonych drzwiczek wnękowych latarni i słupów, - wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, - wymiana uszkodzonych wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, - naprawa bądź wymiana uszkodzonych kabli, - naprawa uszkodzonych instalacji przeciwpożarowych i odgromowych, - likwidację awarii instalacji elektrycznych, - likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, - inne prace nieprzewidziane. 2.3. Wykonawca podejmuje się wykonania czynności konserwacji oświetlenia ulicznego oraz instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych i innych instalacji elektrycznych na terenie gminy w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. 2.4. Wykonawca realizować będzie również zlecenia jednostek podległych Zamawiającemu, czyli: Ochotniczej Straży Pożarnej, Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji, Miejskiego Zarządu Portu w Jastarni, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Jastarni. 2.5. W okresie grzewczym, tj. od 1. października do 31. maja Wykonawca po otrzymaniu informacji o braku zasilania w kotłowni w siedzibie Urzędu Miasta Jastarnia oraz po sprawdzeniu stanu faktycznego u operatora Systemu Dystrybucyjnego, podejmie działania naprawcze, tj. uruchomi zasilanie z agregatu prądotwórczego w kotłowni Urzędu Miasta Jastarnia w ciągu czterech godzin od zgłoszenia. 2.6. Wyżej wymienione prace będą zlecane każdorazowo na druku zgłoszeniowym (załącznik nr 1 do Projektu umowy). Termin usunięcia usterek ustala się na 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. W przypadku skomplikowanych usterek termin ich usunięcia zostanie ustalony indywidualnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50711000-2
Dodatkowe kody CPV: 50232100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT248780.49
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Elektro Usługi Zdzisław Karsznia,  ,  ul. Ogrodowa 3,  84-100,  Żelistrzewo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227857.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227857.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 418381.42
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.