To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370632 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Góra Św. Małgorzaty: Głęboka termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej
na terenie Gminy Góra Św. Małgorzaty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie dofinansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339445-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Św. Małgorzaty, krajowy numer identyfikacyjny
61101565500000, ul.
Góra Św. Małgorzaty
44,
99122
Góra Św. Małgorzaty, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(024) 389 24 00, faks
(024) 389 24 01, e-mail
basia@goraswmalgorzaty.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goraswmalgorzaty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Głęboka termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Góra Św. Małgorzaty
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GL.271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z głęboką termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Góry Św. Małgorzaty: Zadanie 1: Głęboka termomodernizacja budynku OSP w Górze Świętej Małgorzaty. Zadanie 2: Głęboka termomodernizacja budynku OSP w Sługach. Zadanie 3: Głęboka termomodernizacja budynku OSP w Tumie 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 3.2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej: 1) Sporządzenia projektów budowlanych ( w ilości po 5 egz. dla każdego zadania) w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub innej decyzji administracyjnej z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń - przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) oraz innych przepisów i uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 2) Sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót ( w ilości po 3 egz. dla każdego zadania ) według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 1129). 3) Sporządzenia kosztorysu inwestorskiego ( w ilości po 3 egz. dla każdego zadania) zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130 poz.1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym. 4) Sporządzenie i przekazanie wszystkich w/w dokumentów w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD format PDF lub inny ogólnie dostępny). 3.2.2. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych: 1) Dla budynku OSP w Górze Św. Małgorzaty planowana jest termomodernizacja istniejącego budynku oraz wykonanie montażu kontenerowej kotłowni na biomasę do 50 kW. W ramach zadania wykonanie zostanie: ? modernizacja źródła ciepła dla budynku polegająca na likwidacji piecy węglowych i montażu kontenerowej kotłowni na biomasę; ? nowa wysokosprawna instalacja centralnego ogrzewania; ? ocieplenie stropu poddasza budynku; ? ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku; ? ocieplenie ścian wewnętrznych garażowych; ? ocieplenie posadzki parteru budynku; ? wymiana stolarki okiennej z wywietrznikami higrosterowanymi okien; ? wymiana stolarki drzwiowej oraz bram. 2) Dla budynku OSP w Sługach planowana jest termomodernizacja istniejącego budynku oraz wykonanie montażu kotłowni wbudowanej na biomasę do 50 kW. W ramach zadania wykonanie zostanie: ? Modernizacja źródła ciepła dla budynku polegająca na likwidacji piecy węglowych i montażu wbudowanej kotłowni na biomasę; ? nowa wysokosprawna instalacja centralnego ogrzewania; ? ocieplenie stropu poddasza budynku; ? ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku; ? ocieplenie ścian wewnętrznych garażowych; ? wymiana stolarki okiennej z wywietrznikami higrosterowanymi okien; ? wymiana stolarki drzwiowej oraz bram. 3) Dla budynku OSP w Tumie planowana jest rozbudowa i przebudowa budynku wraz termomodernizacją i montażem kotłowni wbudowanej na biomasę do 50 kW. W ramach zadania wykonanie zostanie: ? dobudowa budynku parterowego dla potrzeb sanitariatów i kotłowni; ? dobudowa na piętrze dachu w celu zlicowania ze ścianami zewnętrznymi; ? modernizacja źródła ciepła dla budynku polegająca na montażu kotłowni wbudowanej na biomasę; ? nowa wysokosprawna instalacja centralnego ogrzewania; ? przyłącze kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej; ? nowa instalacja wodociągowa i kanalizacyjna dla budynku ? nowa instalacja elektryczna ? ocieplenie dachu budynku wraz wymianą poszycia dachowego; ? ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku; ? rozebranie posadzki; ? ocieplenie posadzki parteru budynku wraz z odtworzeniem warstw; ? wymiana stolarki okiennej z wywietrznikami higrosterowanymi okien; ? wymiana stolarki drzwiowej oraz bram. Ponadto w ramach ww. zadania wykonane zostanie ( roboty budowlane nieujęte waudycie energetycznym) : ? dobudowa budynku parterowego dla potrzeb sanitariatów i kotłowni, ? dobudowa na piętrze dachu w celu zlicowania ze ścianami zewnętrznymi, ? wymiana stropu w części istniejącej ok. 100 m2 ? nowa instalacja elektryczna oraz roboty elektryczne w części istniejącej ? przyłącze kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, nowa instalacja kanalizacyjna i wodociągowa, roboty wod. -kan. w części dobudowanej ? "biały" montaż w części dobudowanej ( 2 kpl. WC) ? ułożenie posadzki wraz z cokolikiem z gresu ok. 37 m2 ? licowanie ścian płytkami ceramicznymi w sanitariatach w części dobudowanej ok. 94 m2 ? malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów w części nowej ok. 90 m2 ? wykonanie dachu nad częścią dobudowaną ok. 57 m2 ? montaż drzwi zewnętrznych szt. 1. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i wzoru umowy załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wystąpienia w PFU nazw producenta produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.4. Termomodernizacja obiektów, o których mowa powyżej będzie wykonana na podstawie wytycznych opisanych w audytach energetycznych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71321200-6,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1079114.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1326212.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.