eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Świerklaniec: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu
Numer ogłoszenia: 37052 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Rekreacji , ul. Parkowa 30, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844330, faks 032 2844490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palackawalera.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swierklaniec.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych tj. benzyna bezołowiowa i olej napędowy do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu. Kod PCV 09134100-8 wg PN EN 228 - benzyna bezołowiowa 95 Kod PCV 09132100-4 wg PN EN 590 - olej napędowy 2. Przewidywana ilość paliw płynnych w czasie trwania umowy wyniesie ok.: benzyna bezołowiowa 95 w ilości 20000 litrów oraz olej napędowy w ilości 20000 litrów 3. Dostawa odbywać się będzie na stacji Wykonawcy usytuowanej w odległości do 25km od siedziby Zamawiającego, sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Rozliczenie zakupów dokonanych w ramach umowy będzie realizowane na podstawie wystawionej faktury wg zestawień tankowań, załączonych do faktury. 5. Każdorazowa sprzedaż paliw płynnych będzie dokonywana zgodnie z obowiązującą ceną na stacji Wykonawcy w dniu zakupu paliwa uwzględniającą ewentualny upust. 6. Cena za litr paliw płynnych może ulegać zmianie w zależności od cen producenta, zmiany wysokości podatku i akcyz. 7. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania na piśmie Zamawiającego o fakcie zmiany ceny z podaniem przyczyn tej zmiany. 8. Dostarczane paliwa płynne przez Wykonawcę muszą odpowiadać parametrom aktualnie obowiązującej Polskiej Normy oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych. (Dz. U. Nr 216, poz. 1825).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (wymagane oświadczenie - załącznik nr 2) 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia), czy Wykonawcy złożyli wymagane Oświadczenia ( Formularz Oferty - załącznik nr 1) i dokumenty wymienione w części VI SIWZ 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 89 Ustawy. 5. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 5.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 5.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w części V pkt. 1. Treść tego Oświadczenia zawiera Formularz oferty - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Jeżeli oferta będzie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinna ona zawierać oddzielne Oświadczenie każdego z nich. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio: że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował jego pełnomocnik wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 roku Nr 225, poz. 1635) ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1 SIWZ 6. Wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza Oświadczenie Wykonawcy o wysokości ceny benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego na jego stacji stacjach w dniu 23.02.2009 roku tj. w dniu wszczęcia niniejszego postępowania, która stanowi podstawę wyliczenia ceny oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę formularza Projekt Umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych, które upoważnia go do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w.w ustawy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Rekreacji ul. Parkowa 30 42-622 Świerklaniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Rekreacji ul. Parkowa 30 42-622 Świerklaniec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.