eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Duboisa 1 - przez okres 24 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Ostrów Mazowiecka: Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Duboisa 1 - przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 370412 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrowi Maz. , ul. Dubois 1, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7452192 w. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USOstrowMaz/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Duboisa 1 - przez okres 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych i pomocniczych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., pomieszczeń na poziomie niski parter (garaż ,pomieszczenia gospodarcze, archiwa, magazyny), terenu przylegającego do budynku ( parking i chodnik przed budynkiem) przez okres 14 miesięcy. Budynek przeznaczony jest do funkcji administracji publicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.19.00 - 90.91.19.00 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. b) Dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia. c) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w formie polisy lub innego dokumentu na kwotę min. 50.000,00 zł. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie podlegać na sprawdzeniu wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA czy Wykonawcy spełniają wymagania wymienione w pkt 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w oryginale, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i części V pkt 1 SIWZ. 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 1 SIWZ przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, 3) Czytelne kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, potwierdzone przez oferenta. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające brak zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 zł. 9) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub składał ofertę w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USOstrowMaz/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ostrowi Mazowieckiej ul. Duboisa 1 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Ostrowi Mazowieckiej ul. Duboisa 1 07-300 Ostrów Mazowiecka pok. nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.