eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › remont drogi gminnej Lipnik Leśniczówka - Podkamiennik w km 0+000 - 0+500 i 0+900 - 1+500 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Wiśniowa: remont drogi gminnej Lipnik Leśniczówka - Podkamiennik w km 0+000 - 0+500 i 0+900 - 1+500 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
Numer ogłoszenia: 37030 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wiśniowej , Wiśniowa 441, 32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie, tel. 012 2714552 w. 38, faks (012) 271 45 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi gminnej Lipnik Leśniczówka - Podkamiennik w km 0+000 - 0+500 i 0+900 - 1+500 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1). roboty pomiarowe w terenie pagórkowatym - 1,10 km, 2). profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką asfaltową o grub. 4 cm po zagęszczeniu - 1500,0 m2, 3). dodatek do transportu masy bitumicznej za każde 1 km ponad 5 km do 20 km (z wytwórni do miejsca wbudowania) - 149,3 t, 4). wykonanie podbudowy tłuczniowej o grub. warstwy 10 cm - 1 225,0 m2, 5). wykonanie rowów na długości 1 178 mb w ilości 0,4m3/mb rowu z transportem urobku do 1 km z wbudowaniem w nasyp - 471,2 m3, 6). roboty ziemne rowu dla ułożenia korytek ściekowych w ilości 0,2 m3/mb rowu - 22,0 m3, 7). umocnienie rowu przez ułożenie korytek ściekowych o wym. 50x50x7 cm - 110 m, 8). wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej grysowej (warstwa ścieralna) o grub. 5 cm po zagęszczeniu - 1 500,0 m2, 9). wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej grysowej (warstwa ścieralna) o grub. 6 cm po zagęszczeniu - 1 050,0 m2, 10). dodatek do transportu masy bitumicznej za każde 1 km ponad 5 km do 20 km (z wytwórni do miejsca wbudowania) - 351,9 t, 11). wykonanie poboczy obustronnych o szer. 75 cm ze ścieru asfaltowego (destruktu) o grub. 5 cm - 1 650,0 m2, 12). wykonanie barier ochronnych lewostronnych wzdłuż potoku na długości 185 m (w 5 odcinkach), 13). roboty ziemne koparką podsiębierną 0,25m3 pod wykonanie oskałowania skarpy i koszy siatkowo-kamiennych - 93,0 m3, 14). wykonanie wyściółki z faszyny wiklinowej grub. warstwy 25 cm - 26,8 m2, 15). wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia ciężkiego 116,5 m3, 16). wykonanie opaski z koszy siatkowo-kamiennych 5,0x1,0x0,5 m na długości 20 m oraz 4 gurty w dnie potoku - 20,0 m3. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który Wykonawcy otrzymują w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2009-03-18 do godz. 11:00 (środa).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Spełniają warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowych robót oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, a także załączyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 5). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla spełnienia tego warunku winien wykazać, że wykonał nie mniej niż jedno zamówienie o tożsamym charakterze i porównywalnym zakresie odpowiadającemu przedmiotowemu postępowaniu (zał. 3 do SIWZ). 6). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. 4 do SIWZ). 7). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia, którymi będzie dysponował (zał. 5 do SIWZ). 8). Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest by wykonawca dysponował kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg (wymagana kserokopia uprawnień), który winien przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (wymagana kserokopia zaświadczenia). Osoba zaproponowana w ofercie jako kierownik budowy winna być zatrudniona przez Wykonawcę i pełnić obowiązki przez cały okres realizacji umowy (zał. 6 do SIWZ), 9). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osobami, którymi będzie dysponował (zał. 7 do SIWZ), Wymagane jest by Wykonawca wskazał zakres robót, które zamierza zlecić podwykonawcy. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest załączenie następujących dokumentów: 10). Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków w wysokości nie mniejszej niż wartość własnej oferty brutto, 11). Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-wisniowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Urząd Gminy Wiśniowa, 32-412 Wiśniowa 441 (pok. 23 - III piętro), godziny urządowania: 07:30 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy zamawiającego - Urząd Gminy Wiśniowa, 32-412 Wiśniowa 441 (pok. 16 - II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.