eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Bydgoszcz: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych
Numer ogłoszenia: 370286 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5257950, faks 52 5257825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bydgoszcz@wam.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych 1) Utrzymanie czystości klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, a w tym: a) zamiatanie i usuwanie nieczystości z klatek schodowych - codziennie w dni robocze, b) wycieranie z kurzu poręczy, parapetów, gablot, skrzynek pocztowych - 1 raz w tygodniu, c) mycie posadzki klatki schodowej i schodów - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, d) mycie drzwi wejściowych, drzwi do piwnic - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, e) zamiatanie posadzki korytarzy piwnicznych - co najmniej 1 raz w tygodniu, f) mycie okien w częściach wspólnych -2 razy w porze jesiennej i wiosennej, g) w przypadku posadzek z glazury w piwnicach, pomieszczeniach gospodarczych, wózkowniach, pralniach i suszarniach - mycie w razie zabrudzeń ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, h) mycie kloszy lamp - w razie zabrudzeń ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, i) omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, j) mycie balustrad, lamperii, parapetów, kaloryferów, skrzynek na listy i gablot ogłoszeniowych - w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, k) sprzątanie pomieszczeń gospodarczo-technicznych - 1 raz na 2 tygodnie, 2) utrzymanie terenów zewnętrznych, a w tym: a) usuwanie zanieczyszczeń i śmieci z terenów objętych sprzątaniem oraz chodników przyległych do nieruchomości- codziennie w dni robocze, b) bieżąca pielęgnacja zieleni z okresowym koszeniem i wywiezieniem trawy oraz podlewanie: - koszenie trawy nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie w okresie od miesiąca maja do września (w pozostałych miesiącach w miarę potrzeb), - podlewanie roślin - w miarę potrzeb, w razie suszy 2 do 3 razy w tygodniu, - podlewanie trawy- w miarę potrzeb, w razie suszy obficie co drugi dzień, c) usuwanie porostów z terenów utwardzonych oraz z miejsc wokół drzew i krzewów, d) nawożenie roślin oraz trawy - 2-3 razy w roku wg. zaleceń Zamawiającego (zakup środków na koszt Zleceniodawcy), e) skopanie ziemi wokół drzew i krzewów- 2 razy w roku w okresie jesiennym i wiosennym, f) przycinanie krzewów, g) w okresie jesiennym grabienie i usuwanie z terenu zgrabionych liści, h) odśnieżanie chodników, parkingów, dróg wewnątrzosiedlowych dojść do klatek schodowych i śmietników niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, i) ośnieżanie chodników przylegających do nieruchomości niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, j) usuwanie gołoledzi z chodników osiedlowych i przyległych do nieruchomości poprzez posypanie piaskiem i solą - w miarę potrzeb także w soboty, niedziele i święta (zakup piasku i soli we własnym zakresie), k) codzienne w dni robocze sprzątanie boksu śmietnikowego i opróżnianie koszy zlokalizowanych przy wejściu do budynków, l) wymiana pisku w piaskownicach - 1 raz w roku po zakończeniu okresu zimowego (zakup piasku na koszt Zleceniodawcy). 3) pozostałe czynności: a) wywieszanie flag przed dniami świąt i uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie- wg wskazań administratora, b) wymiana żarówek po potwierdzeniu konieczności przez administratora (ceny żarówek muszą być zatwierdzone przez administratora, zwrot kosztów na podstawie załączonych faktur zakupu), c) zawiadamianie Administratora o zauważonych awariach i brakach związanych z eksploatacją budynku, d) roznoszenie korespondencji i ogłoszeń Zleceniodawcy. 4) sprzątanie doraźne 4 razy w roku na zlecenie zamawiającego działki nr 98/47 w Inowrocławiu przy ul. Św. Ducha 88 obejmujące: a) skoszenie i wywiezienie trawy, b) usunięcie chwastów, c) usunięcie śmieci i zanieczyszczeń z terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. b) za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę utrzymania czystości budynków mieszkalnych oraz terenów do nich przyległych trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku o wartości brutto na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku od godziny 08:00 do godziny 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 108 Biuro Podawcze - prater.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Toruń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chełmno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łask.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Regny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leźnica Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.