eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w m. Chorągiewka i w m. Bydgoszcz.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Bydgoszcz: Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w m. Chorągiewka i w m. Bydgoszcz.
Numer ogłoszenia: 370259 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Węzeł Łączności w Bydgoszczy, ul. Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782555, faks 052 3784304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w m. Chorągiewka i w m. Bydgoszcz..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony osób i mienia w obiektach Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w m. Chorągiewka i w m. Bydgoszcz. 1a. Zakres ochrony w obiekcie w m. Chorągiewka. Całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w m. Chorągiewka realizowana przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (SUFO) w systemie zmianowym polegająca na: 1) Działaniu mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektów. 2) Działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, ochronie składników majątkowych znajdujących się na terenie obiektu przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz ujawnienie powyższych faktów. 3) Zabezpieczeniu i ochronie składników majątkowych znajdujących się na terenie obiektu przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz ujawnienie faktów dewastacji. 4) Niezwłocznym powiadamianiu bezpośrednich przełożonych, osób pełniących służbę dyżurną w poszczególnych obiektach o przestępstwach i nadzwyczajnych wydarzeniach zaistniałych na terenie kompleksu oraz podejmowanie niezbędnych czynności, celem zabezpieczenia śladów i dowodów przestępstwa. 5) Przestrzeganiu szczegółowych wymagań dotyczących ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową. 6) Kontroli dokumentów uprawniających do wstępu, wjazdu i przebywania na ochranianym obiekcie osób i wwożonego-wywożonego mienia wojskowego, 7) Sprawdzaniu stanu zabezpieczenia obiektu, zamknięć drzwi i okien, stanu zabezpieczenia pożarowego po opuszczeniu przez pracowników Zamawiającego budynków zamykanych po godzinach pracy. 8) Zabezpieczeniu i ochronie kompleksu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających ład i porządek publiczny. 9) Zabezpieczeniu i ochronie poszczególnych obiektów przed przedostaniem się na ich teren osób nieupoważnionych, nietrzeźwych lub w sposób widoczny mogących stanowić za-grożenie dla obiektu. 10) Podejmowaniu działań informacyjnych i profilaktycznych w przypadku zagrożenia i niebezpieczeństwa powstania innych szkód, jak: zalanie pomieszczeń, wybuch, pożar, osunięcie ziemi itp. 11) Informowaniu Zamawiającego o stanie technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń, dotyczy to w szczególności zamków, zamknięć, ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. itp. A. Szczegółowy zakres ochrony. Ochronę fizyczną obiektu realizuje jeden pracownik ochrony w czasie wyznaczonym w instrukcji tj. od godz. 08.00 do godz. 16.00 na posterunku nr 1 i od godz. 16.00 do godz. 20.00 na posterunku nr 2 w pierwszej zmianie oraz od godz. 20.00 do godz. 08.00 w drugiej zmianie. Posterunek nr 1 - buro przepustek i brama wjazdowa - zakres ochrony: a) bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu i osób, b) kontrola osób wchodzących (wychodzących) oraz pojazdów wjeżdżających (wyjeżdżających) na teren i z terenu obiektu na podstawie obowiązującego systemu przepustowego, c) realizacja zadań patrolowych rejonu biura przepustek na zasadach określonych w instrukcji zatwierdzonej przez zamawiającego i wykonawcę, d) służba pełniona od godz. 08.00 do godz. 16.00 w ramach dwunastogodzinnego systemu zmianowego, e) wyposażenie pracownika ochrony: pistolet maszynowy lub karabinek wraz z wymaganą jednostką ognia, reflektor ręczny, środki łączności oraz pozostałe wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2005.145.1221 z póz. zm.). Posterunek nr 2 - teren obiektu -posterunek ruchomy - zakres ochrony: a) realizacja zadań patrolowych na terenie obiektu po trasie nr 1 i 2 zgodnie z instrukcją, zatwierdzoną przez zamawiającego i wykonawcę, b) uniemożliwienie dostępu na obiekt osobom nieuprawnionym, zapewnienie dozorowanego przebywania na obiekcie chronionym osób posiadających ważne przepustki, c) ochrona fizyczna chronionego mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed włamaniem, zniszczeniem, kradzieżą bądź dewastacją, d) sprawdzenie zabezpieczenia poszczególnych obiektów budowlanych, dotyczy to w szczególności zamków, zamknięć, ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. e) służba pełniona jest od godz. 16.00 do godz. 20.00 w ramach pierwszej zmiany dwunastogodzinnego systemu zmianowego oraz od godz. 20.00 do godz. 08.00 w ramach drugiej zmiany dwunastogodzinnego systemu zmianowego. f) wyposażenie pracownika ochrony: pistolet maszynowy lub karabinek wraz z wymaganą jednostką ognia, reflektor ręczny, środki łączności oraz pozostałe wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2005.145.1221 z póz. zm.). Grupa interwencyjna SUFO. a) Działanie minimum dwuosobowej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia obiektu lub osób w nim przebywających. Nieprzekraczalny czas stawiennictwa grupy interwencyjnej: - w dzień - w czasie do 15 min, - w nocy - w czasie do 10 min. b) Grupa interwencyjna wyposażona powinna być w broń palną krótką (pistolet, rewolwer) wraz z wymaganą jednostką ognia , środki przymusu bezpośredniego ,reflektor ręczny, środki łączności oraz pozostałe wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005.145.1221 z póz. zm.). B. Warunki jakie muszą spełniać pracownicy ochrony fizycznej przewidziani do ochrony obiektów wojskowych. 1) Zarząd (Dyrekcja, Kierownictwo), pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych musi posiadać: a) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; b) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 2) Szef ochrony (kierownik rejonu - dowódca SUFO) skierowany do realizacji zadań ochronnych w Regionalnym Węźle Łączności w Bydgoszczy musi posiadać: a) Licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia; b) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, c) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, 3) Pracownicy skierowani do ochrony obiektów na posterunkach muszą posiadać: a) Licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia; b) Legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej (cel B); c) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; d) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, 4) Pracownicy ochrony fizycznej przewidziani do ochrony obiektów wojskowych nie mogą posiadać statusu osób niepełnosprawnych i muszą posiadać kwalifikacje do wykonania zamówienia. C. Dokumenty pracowników ochrony przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia jakie Wykonawca musi przedłożyć w ofercie: 1) Imienny wykaz osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia ( wzór -tabela): Lp Nazwisko i imię ojca, PESEL Data, miejsce urodzenia Adres stałego zameldowania Licencja pracownika ochrony fizycznej Nr legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni (cel B) Klauzula tajności, nr poświadczenia, przez kogo wydane, termin ważności Nr zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych Stopień i numer Organ wydający Kadra kierownicza i nadzorująca realizację umowy Pracownicy ochrony realizujący zadania na posterunkach Pracownicy ochrony realizujący zadania w ramach grupy interwencyjnej ( min 2 pracowników) 2) Aktualne i potwierdzone przez Wykonawcę kopie dokumentów, zgodnie z wyżej wymienionym wykazem imiennym: a) Licencja pracownika ochrony fizycznej; b) Legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej (cel B), c) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji Niejawnych, d) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3) Wykaz numerowy i ilościowy wydzielonej broni obiektowej, przeznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia: a) Karabinek lub pistolet maszynowy 1 szt. 1b. Zakres ochrony w obiekcie w m. Bydgoszcz. Usługa ochrony fizycznej w obiekcie Regionalnego Węzła Łączności w Bydgoszczy w m. Bydgoszcz bud nr 6, jako bezpośrednia ochrona fizyczna w ramach pełnienia obowiązków dyżurnego portiera polegająca na: 1) Działaniu mającym na celu uniemożliwienie dostępu na obiekt osobom nieuprawnionym, zapewnienie dozorowanego przebywania na obiekcie chronionym osób posiadających ważne przepustki zgodnie z opracowanymi wzorami lub osób, które otrzymały zgodę od osób upoważnionych do przyjmowania interesantów. 2) Działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, ochronie składników majątkowych znajdujących się na terenie obiektu przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz ujawnienie powyższych faktów. 3) Niezwłocznym powiadamianiu bezpośrednich przełożonych, osób pełniących służbę dyżurną RWŁ o przestępstwach i nadzwyczajnych wydarzeniach zaistniałych na terenie kompleksu oraz podejmowanie niezbędnych czynności, celem zabezpieczenia śladów i dowodów przestępstwa. 4) Przestrzeganiu szczegółowych wymagań dotyczących ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową. 5) Kontroli dokumentów uprawniających do wstępu, wjazdu i przebywania na ochrania-nym obiekcie osób i wwożonego-wywożonego mienia wojskowego. 6) Sprawdzaniu stanu zabezpieczenia obiektu, zamknięć drzwi i okien, stanu zabezpieczenia pożarowego po opuszczeniu przez pracowników obiektu Zamawiającego i przekazaniem pod ochronę warty OWC. 7) Powiadomieniu w sytuacji wymagającej wezwania pomocy, stwierdzenia działań osób zakłócających ład i porządek publiczny (zaistnienie zagrożenia wewnętrznego lub zewnętrznego) służby ochronnej kompleksu. 8) Podejmowaniu działań informacyjnych i profilaktycznych w przypadku zagrożenia, niebezpieczeństwa powstania innych szkód, jak: zalanie pomieszczeń, wybuch, pożar, itp. 9) Informowaniu Zamawiającego o stanie technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń, dotyczy to w szczególności zamków, zamknięć, ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. itp. A. Szczegółowy zakres ochrony. 1) Ochronę fizyczną obiektu realizuje jeden pracownik ochrony (dyżurny portier) w czasie wyznaczonym w instrukcji tj. od godz. 06.30 do godz. 16.30 na posterunku. Posterunek - biuro przepustek i brama wjazdowa - zakres obowiązków: a) bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu, b) kontrola osób wchodzących (wychodzących) oraz pojazdów wjeżdżających (wyjeżdżających) na teren i z terenu obiektu na podstawie obowiązującego systemu przepustowego, uniemożliwienie dostępu na obiekt osobom nieuprawnionym, c) realizacja zadań patrolowych w rejonie obiektu na zasadach określonych w instrukcji zatwierdzonej przez zamawiającego i wykonawcę, d) dyżur pełniony jest od godz. 06.30 do godz. 16.30 w ramach systemu jednozmianowego, e) wyposażenie pracownika ochrony: reflektor ręczny, środki łączności, f) dyżurny portier nie jest wyposażony w broń palną i środki przymusu bezpośredniego, g) szczegółowe obowiązki zostaną określone w instrukcji dyżurnego portiera. B. Warunki jakie muszą spełniać pracownicy ochrony fizycznej przewidziani do ochrony obiektów wojskowych. 1) Zarząd (Dyrekcja, Kierownictwo), pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych musi posiadać: a) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; b) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 2) Szef ochrony (kierownik rejonu - dowódca SUFO) skierowany do realizacji zadań ochronnych w Regionalnym Węźle Łączności w Bydgoszczy musi posiadać: a) Licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia; b) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, c) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, 3) Pracownicy skierowani do ochrony obiektów na posterunku muszą posiadać: a) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, b) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. C. Dokumenty pracowników ochrony przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia jakie Wykonawca musi przedłożyć w ofercie: 1) Imienny wykaz osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia ( wzór -tabela): Lp Nazwisko i imię ojca, PESEL Data, miejsce urodzenia Adres stałego zameldowania Licencja pracownika ochrony fizycznej Nr legitymacji osoby dopuszczonej do po-siadania broni (cel B) Klauzula tajności, nr poświadczenia, przez kogo wydane, termin ważności Nr zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych Stopień i numer Organ wy-dający Kadra kierownicza i nadzorująca realizację umowy Pracownicy ochrony realizujący zadania na posterunku (pracownik) 2) Aktualne i potwierdzone przez Wykonawcę kopie dokumentów, zgodnie z wyżej wymienionym wykazem imiennym: a) Licencja pracownika ochrony fizycznej, b) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji Niejawnych, c) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 5. Wymagania: 1) Wykonawca zagwarantuje stabilność składu osobowego zespołu pracowników realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot zamówienia przez minimum 60 dni zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w § 1 ust.1 pkt 6 (Dz.U.2009.226.1817). Zmiany osobowe uzgadniać co najmniej z 7 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania wniosków oraz opiniowania zasadności dokonywania zmian w składzie zespołu realizującego przedmiot zamówienia, 2) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnej grupy interwencyjnej. Zamawiający że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza w tym zakresie powierzenia usługi podwykonawcom. 3) Na potrzeby spełnienia warunków określonych w pkt III.4a.A- Grupa Interwencyjna, Zamawiający przed wyborem oferty zastrzega sobie prawo do sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu określonego w niniejszym opisie oraz wyposażenia i składu osobowego grupy interwencyjnej. Wykonawca w ofercie poda Zamawiającemu numer telefoniczny do centrum monitoringu, które na sygnał od Zamawiającego zleci przyjazd grupy interwencyjnej. Powyższy wymóg podyktowany jest weryfikacją Wykonawcy w celu potwierdzenia jego zdolności do rzetelnego wykonania usługi zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp. W przypadku przekroczenia czasu dojazdu, niezgodnego wyposażenia oraz składu osobowego grupy interwencyjnej określonego w SIWZ Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp. 4) Wykonawca wyrazi zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym, w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 24 listopada 2009 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa (Dz. U.09.210.1612), Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dn. 19.06.1999r. w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne tere-nów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. nr 60, poz. 647, zm. Dz. U. z 2006 r., Nr 19, poz. 148) oraz Rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 czerwca 1999 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony działających na terenach komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. Nr 58, poz. 619, zm. Dz. U. z 2006 r., Nr 19, poz. 147)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Koncesjonowana Agencja Ochrony i Usług Detektywistycznych ARON Sp. z o.o., ul. Poolna 12, 86-031 Osielsko, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155855,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158118,10

  • Oferta z najniższą ceną: 158118,10 / Oferta z najwyższą ceną: 182698,66

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający zastosował tryb zamówienia negocjacje bez ogłoszenia ponieważ zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego wydatkowania publicznych środków finansowych oraz uniemożliwieniem terminowej realizacji zadania. W związku z powyższym zasadnym było udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 61 w związku z art. 5 ust. 1a ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.