eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Górowo Iławeckie: na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania
Numer ogłoszenia: 370148 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania , ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7611243, faks 089 7611228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolazdumka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 44. UWAGA! - w celu zapewnienia możliwości realizacji wszystkich części zamówienia każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na NIE WIĘCEJ NIŻ SIEDEM CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby młodzież mogła przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach w celu uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Na zajęciach naukowych dla uczniów zdolnych będą realizowane zadania wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów i artystycznych, będą realizowane zadania umożliwiające uczniom rozwój zainteresowań i pasji. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod oraz ICT, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, komputer stacjonarny, projektor multimedialny, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia). Zajęcia odbywać się będą w grupach: - 9 grup zajęć wyrównawczych z matematyki : (grupa 1- 10 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 10 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 10 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 10 osób z klasy I a liceum; grupa 5 - 10 osób z klasy I b liceum; grupa 6 - 10 osób z klasy II a liceum; grupa 7 - 10 osób z klasy II b liceum; grupa 8 - 10 osób z klasy III a liceum; grupa 9 - 10 osób z klasy III b liceum); - 4 grupy zajęć wyrównawczych z języka polskiego : (grupa 1- 6 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 6 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 6 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 12 osób z klas III a i b liceum). - 6 grup zajęć wyrównawczych z języka angielskiego: (grupa 1 - 5 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2- 5 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 5 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 8 osób z klas I a i b liceum; grupa 5 - 8 osób z klas II a i b liceum; grupa 6 - 8 osób z klas III a i b liceum). - 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego: (grupa 1 -5 osób z klasy I a i b liceum, grupa 2- 5 osób z klasy II a i b liceum, grupa 3- 5 osób z klasy III a i b liceum); - 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka ukraińskiego (grupa 1 -5 osób z klasy I gimnazjum, grupa 2 - 5 osób z klasy II gimnazjum, grupa 3- 5 osób z klasy III gimnazjum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z biologii (12 osób z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z geografii (12 osób z klas z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z WOS (12 osób z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z historii (8 osób z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć matematycznych dla uczniów zdolnych (12 osób z klas I-III liceum) - 1 grupa zajęć informatycznych dla uczniów zdolnych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - 2 grupy zajęć z języka angielskiego dla uczniów zdolnych ( grupa 1 - 6 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2- 8 osób z klas I-III liceum); - 2 grupy zajęć z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych (grupa 1 od 2 do 5 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2 od 4 do 8 osób klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć -koło przyrodniczo-turystycznych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - 1 grupa zajęć fizycznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć chemicznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć z języka ukraińskiego (10 osób z klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć filmowych (8 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - 2 grupy zajęć artystycznych (1 grupa zajęć wokalno-tanecznych 24 osoby z klas I-III gimnazjum i I-III liceum, grupa 2 zajęć plastycznych -12 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - Indywidualne wsparcie terapeutyczne; - Indywidualne wsparcie psychologiczne. Zajęcia wyrównawcze z matematyki mają na celu wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych, uzyskanie odpowiedniego poziomu rozumowania operacyjnego, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności logicznego myślenia oraz udoskonalenie pamięci, spostrzegawczości i orientacji przestrzennej a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka angielskiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka niemieckiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka ukraińskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z biologii, geografii, WOS, historii mają na celu wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwinięcie wiedzy i umiejętności z zakresu biologii , geografia WOS , historii a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji matematyki. Program koła matematycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie kompetencji matematycznych oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie i prowadzenie strony internetowej z realizacji projektu, przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu, kształtowanie umiejętności podwajające na sprawne i skuteczne przygotowanie się do konkursów i olimpiad. Zajęcia obejmują materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji informatyki. Program koła informatycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie ICT oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach, nauczą samodzielnego dokształcania, sprawnego wyszukiwania wiadomości dodatkowych potrzebnych do innych przedmiotów. Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- angielskim. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka angielskiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo. Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- niemieckim Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka niemieckiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku niemieckim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo. Zajęcia przyrodniczo-turystyczne mają na celu rozwój zainteresowań oraz zdobycie przez uczniów umiejętności i wiadomości o otaczającym świecie oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Uczniowie pogłębią wiedzę z przyrody, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia fizyczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań fizyką. Celem zajęć jest: kształtowanie umiejętności obserwacji i opisu zjawisk fizycznych, rozbudzenie pasji badawczej, przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia chemiczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań chemią. Uczniowie będą przeprowadzali eksperymenty przy użyciu odpowiednich przyrządów, rozwiązywali problemy teoretyczne i praktyczne związane z wykładanym przedmiotem. Zajęcia języka ukraińskiego - mają na celu doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy, przygotowanie do konkursów wewnątrzszkolnych i konkursów zewnętrznych, prowadzenie kroniki z przebiegu projektu. Zajęcia filmowe - podczas zajęć uczestnicy poznają, od strony praktycznej, warsztat artysty filmowego i fotografika oraz będą mieli możliwość konsultowania i realizowania własnych pomysłów filmowych lub projektów fotograficznych. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie zajęć poszerzą horyzonty uczestników, a także pogłębią ich wrażliwość estetyczną i rozumienie sztuki. Podczas zajęć uczniowie będą nagrywać filmy o szkole, teledyski, you tube i film z realizacji projektu. Zajęcia wokalno-taneczne mają na celu umożliwienie uczniom nauki śpiewu i ukraińskiego tańca ludowego, doskonalenie ekspresji ruchowej a także przygotowanie 2 prezentacji wokalno - tanecznych na forum lokalnym, 4 regionalnym, 2 wewnątrzszkolnym. Zajęcia plastyczne - mają na celu rozwój świadomości i ekspresji kulturowej uczniów poprzez rozwój kreatywności, wrażliwości odbioru dzieł sztuki, umiejętności wyrażenia siebie w środowisku artystycznym. Efektem realizacji działania jest: przygotowanie galerii prac plastycznych z malarstwa na płótnie i papierze, wystawa fotograficzna. Produkty: - 912 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach I-III gimnazjum i I-II liceum, (7 wyrównawczych 12 godz. tyg.*76 tyg.) - 240 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach III liceum ( 2 wyrównawcze 4 godz. tyg. *60 tyg.); - 228 godzin wyrównawczych z j. polskiego w kl. I-III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz. tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z języka polskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz. tyg.*60 tyg.); - 380 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. I- III gimnazjum i I-II liceum,(5 wyrównawczych 5 godz. tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 152 godziny wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. I-II liceum,(2 wyrównawcze 2 godz.tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 228 godzin wyrównawczych z języka ukraińskiego w kl. I- III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz.tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z biologii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z geografii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z WOS w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z historii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 152 godziny matematyki dla uczniów zdolnych w klasach I-III liceum (1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny informatyki dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum ( 1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny języka angielskiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny języka niemieckiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć przyrodniczo-turystycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny języka ukraińskiego dla klas I-III liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć filmowych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 228 godzin zajęć wokalno - tanecznych dla gimnazjum i liceum ( 1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.); - 228 godzin zajęć plastycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny indywidualnego wsparcia terapeutycznego (2 godz. tyg. *76 tyg.); - 228 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznego (3 godz. tyg. *76 tyg.) Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na terenie Zespołu Szkół..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wspólny dla części od 1 do 39 zamówienia włącznie oraz dla części 43 i 44 zamówienia: Każda z osób odpowiedzialnych za świadczenie usług winna posiadać znajomość języka ukraińskiego potwierdzoną: - dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia w specjalności języka ukraińskiego i/lub - dyplomem ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka ukraińskiego i/lub - świadectwem znajomości języka ukraińskiego. wydanym na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. rur 17, poz. 141, i nr 62, poz. 550) i/lub - zaświadczeniem wydanym przez organizację społeczną mniejszości narodowej, etnicznej lub społeczności posługującej się językiem regionalnym lub zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu podstawy komunikacji w języku ukraińskim co najmniej wydane przez Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli; oraz ponadto spełniać następujące warunki: - wykształcenie minimum wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, - kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia, - minimum 3 letni w ostatnich 5 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem. Warunki udziału w postępowaniu dla pozostałych części: Część 40. Zajęcia filmowe dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, doświadczenie polegające na zrealizowaniu minimum jednych zajęć z młodzieżą szkolną obejmujące zajęcia filmowe odpowiadające zakresem i długością trwania minimum danej części zamówienia. Część 41. Zajęcia wokalno-taneczne dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, oraz minimum 3 letnie doświadczenie w ostatnich 5 latach pracy w lub z zespołami ludowymi. Część 42. Zajęcia plastyczne dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie plastyczne minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą w zakresie zgodnym z daną częścią zamówienia. Część 43. Indywidualne wsparcie terapeutyczne. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum 5 staż pracy z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej. Część 44. Indywidualne wsparcie psychologiczne. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie - psychologiczne z przygotowaniem pedagogicznym w specjalności psychologia dzieci i młodzieży, minimum roczny staż pracy na stanowisku pedagoga/psychologa z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szkolazdumka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.