eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa całodobowej ochrony fizycznej oraz pełnienie funkcji dyżurnych peronowych obiektu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ulicy Bosackiej 18

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Kraków: Usługa całodobowej ochrony fizycznej oraz pełnienie funkcji dyżurnych peronowych obiektu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ulicy Bosackiej 18
Numer ogłoszenia: 3699 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401082 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie sp. z o.o., ul. Ostatnia 1 C, 31-444 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4117390, faks 12 4117390.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpwiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony fizycznej oraz pełnienie funkcji dyżurnych peronowych obiektu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ulicy Bosackiej 18.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: całodobowej ochrony fizycznej budynku i obiektu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18 oraz pełnienia funkcji dyżurnych peronowych. W zakres zadania wchodzi: a) zagwarantowanie ciągłej 24-godzinnej, przynajmniej jednoosobowej obsady ochrony budynku i terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie, b) zagwarantowanie ciągłej 24-godzinnej, przynajmniej jednoosobowej obsady na górnej płycie dworca pełniącej funkcję ochrony oraz dyżurnego peronowego, c) zagwarantowanie od godziny 05.00 do 23.00, ciągłej przynajmniej jednoosobowej obsady na dolnej płycie dworca pełniącej funkcję ochrony oraz dyżurnego peronowego, d) zapewnieniu środków łączności kompatybilnych z środkami posiadanymi przez Zamawiającego, e) zagwarantowanie bezwzględnego wypełniania przez personel Wykonawcy poleceń dyspozytora ruchu Regionalnego Dworca Autobusowego oraz osób upoważnionych przez kierownictwo Zamawiającego, f) reagowania w przypadkach niszczenia mienia, g) usuwanie z terenu Regionalnego Dworca Autobusowego osób nietrzeźwych oraz naruszających porządek publiczny, h) usuwanie z terenu Regionalnego Dworca Autobusowego osób nieupoważnionych do przebywania na tym terenie w godzinach 23.00 do 5.00, i) informowanie Kierownika Dworca lub w przypadku jego nieobecności Dyspozytora o przypadkach porzucenia bagażu, j) zgłaszanie Kierownikowi Dworca wszelkich przypadków zasłabnięcia pasażerów, k) zgłaszania Kierownikowi Dworca lub w przypadku jego nieobecności innym upoważnionym pracownikom Zamawiającego wszystkich przypadków uszkodzeń infrastruktury obiektu spowodowanych zarówno przez pasażerów, jak i przez kontrahentów spółki korzystających z infrastruktury obiektu, l) zgłaszanie Kierownikowi Dworca lub w przypadku jego nieobecności innym upoważnionym pracownikom Zamawiającego przypadków wycieku oleju z pojazdów lub innych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczne i przyjazne dla środowiska funkcjonowanie dworca, m) zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań w przypadkach stwierdzenia naruszeń porządku publicznego, dewastacji mienia lub bezpieczeństwa pracowników, pasażerów lub kontrahentów Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A., ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 287546,16

  • Oferta z najniższą ceną: 287546,16 / Oferta z najwyższą ceną: 957664,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.