eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Krajeński › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, tj. drogi gminnej nr 020118C relacji Płocicz - Lutówko na odcinku o dł. 1,026 km zlokalizowanym pomiędzy km 1+562, a km 2+588 jej przebiegu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Kamień Krajeński: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, tj. drogi gminnej nr 020118C relacji Płocicz - Lutówko na odcinku o dł. 1,026 km zlokalizowanym pomiędzy km 1+562, a km 2+588 jej przebiegu.
Numer ogłoszenia: 369980 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332672 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim, Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894510, 3886392, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, tj. drogi gminnej nr 020118C relacji Płocicz - Lutówko na odcinku o dł. 1,026 km zlokalizowanym pomiędzy km 1+562, a km 2+588 jej przebiegu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w zakresie istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię tłuczniową, w oparciu o dokumentację projektową, opis wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych: - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót (przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy dla Wykonawcy, służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny), - należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności zawartymi w Prawie Budowlanym oraz przy zachowaniu przepisów BHP, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. Wykonawca podczas odbioru końcowego przedstawi Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, która w szczególności zawierać będzie kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracje zgodności (operat kolaudacyjny). UWAGA! Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót lub innych elementach SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, parametry techniczne, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe minimalne parametry i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych od podanych. Zamawiający uzna za równoważne takie rozwiązanie, które ma tożsame lub lepsze, przewyższające parametry techniczne, jakościowe i użytkowe w stosunku do zamawianego. Inwestycja prowadzona na podstawie dwóch zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. UWAGA! Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia materiały fabrycznie nowe, wolne od wad i nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowania innych urządzeń i materiałów niż wskazane w Dokumentacji Projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów takich samych lub przewyższających jak określone w tej dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają minimalne wymagania określone przez zamawiającego. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawa do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. W przypadku zastosowania innych materiałów lub urządzeń Wykonawca którego ofertę uznano za najkorzystniejszą zobowiązany jest: na własny koszt i ryzyko, oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Autora Projektu na proponowane zmiany i w razie potrzeby opracować zamienną dokumentację projektową, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wszystkie wymagane Prawem budowlanym zmiany. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zapoznał się z placem budowy oraz zgromadził wszystkie informacje, które mogą mieć wpływ do prawidłowego oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia oraz przygotowania oferty. Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. Rozpoczęcie robót budowlanych należy zgłosić 1 dzień przed planowanym terminem i uzgodnić z Zamawiającym zakres oznakowania robót i miejsca wywozu urobku na odkład. Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych posiadającego odpowiednie uprawnienia. Transport materiałów i urządzeń na plac budowy obciąża wykonawcę. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem, należy przedłożyć inspektorowi nadzoru wszystkie wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę od inspektora nadzoru na ich wbudowanie. Wykonawca w trakcie wykonywania robót budowlanych ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy. Wykonawca obowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia wywóz odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Wykonawca zapewni na czas wykonywania robót obecność na placu budowy kierownika robót lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót. Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Ryszard Serówka, Batorowo 14, 77-420 Lipka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88777,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.