eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › dostawa - wyposażenie dwóch sal operacyjnych w sprzęt i aparaturę medyczną dla potrzeb bloku operacyjnego chirurgiczno - urologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 36971

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: dostawa - wyposażenie dwóch sal operacyjnych w sprzęt i aparaturę medyczną dla potrzeb bloku operacyjnego chirurgiczno - urologicznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu, do kontaktów: W zakresie rzeczowym: Pakiet nr 1 - dr. n. med. Leonard Taneta - tel. wew. 450, lek. med. Marcin Olender - tel. wew. 212; Pakiet nr 2 - lek. med. Włodzimierz Majewski - tel. wew. 440; Pakiet nr 3 - lek. med. Mieczysław Grodowski - tel. wew. 200; w zakresie formalno-prawnym - mgr Izabela Chmiel - tel. wew. 655, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 281 02 71, fax 032 281 02 70, 389 09 13, e-mail: szpital4zampub@op.pl, www.szpital4.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa - wyposażenie dwóch sal operacyjnych w sprzęt i aparaturę medyczną dla potrzeb bloku operacyjnego chirurgiczno - urologicznego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - wyposażenie dwóch sal operacyjnych w sprzęt i aparaturę medyczną dla potrzeb bloku operacyjnego chirurgiczno - urologicznego SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10. Niniejsze postępowanie przetargowe obejmuje swoim zakresem: Dostawę, montaż i rozruch aparatury i sprzętu medycznego w ramach projektu "Dostosowanie wyposażenia dwóch sal operacyjnych do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 21 września 1992 roku (Dz.U. Nr 74, poz. 366 z późniejszymi zmianami)." Ze względu na dotacyjne źródło finansowania Wykonawca zobowiązany jest do dotrzymać następujących terminów realizacyjnych: - Termin zakończenia montażu konstrukcji mocujących lampy operacyjne oraz kolumn anestezjologicznych w nawiewnikach stropowych do 6.10.2005 roku. - Termin zakończenia realizacji całości zamówienia 30.11.2005 roku. Montaż lamp operacyjnych oraz kolumn anestezjologicznych będzie realizowany w nawiewnikach stropowych sal operacyjnych w strefie operacyjnej zgodnie z rozwiązaniem podstawowym lub równoważnym technicznie zawartym w PBW Modernizacja instalacji klimatyzacyjnej bloków operacyjnych chirurgiczna-urologicznych wraz z podręczną sterylizacją - opracowanie Bellatrix Sp. z o.o. Bytom, luty 2005, które stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Szczegóły montażu elementów konstrukcyjnych lamp operacyjnych parametrów kolumn anestezjologicznych należy uzgodnić z dostawca systemu nawiewników stropowych do sal operacyjnych. Ekspertyza budowlana parametrów techniczno- użytkowych stropu nad salami operacyjnymi w zakresie wymaganym przepisami prawa budowlanego a niezbędnym do prawidłowego montażu lamp operacyjnych i kolumn anestezjologicznych w nawiewniku stropowym obciąża Dostawcę sprzętu medycznego. Specyfikacja techniczna robót instalacyjno- montażowych systemu klimatyzowania sal operacyjnych stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne medycznie i technicznie w stosunku do wymagań miarodajnych stanowiących opis przedmiotu zamówienia zawartych w załącznikach lA.,lB.,lC.,do niniejszej specyfikacji. Dlatego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zgodnie z miarodajnym wykazem parametrów techniczno użytkowych walory oferowanej aparatury do oferty. Przedmiotowe wykazy stanowią integralną cześć opisową formularzy cenowych w poszczególnych pakietach. Szczegółowa specyfikacja technologicznego wyposażenia dla dwóch sal operacyjnych: Opis pakietu nr 1 (dostawa, montaż z rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancja) 1. Lampa operacyjna dwukopułowa z zawieszeniu sufitowym z montażem do nawiewnika stropowego 2 kpl. 2. Stół operacyjny uniwersalny z funkcją wymiennych blatów ( najeżdżających na kolumnę) przepuszczających promienie rtg, wraz z wyposażeniem określonym w załączniku . Opis pakietu nr 2 (dostawa, montaż z rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancja) 1. Zintegrowane stanowisko do znieczulana ogólnego i monitorowania śródoperacyjnego 2 kpl. 2. Aparat do znieczulania wstępnego 2 kpl. 3. Monitor pacjenta z przenośnymi modułami kompatybilnymi z monitorem, który stanowi wyposażenie zintegrowanego stanowiska do znieczulania ogólnego 1 kpl. 4. Anestezjologiczna kolumna zasilająca, uchylna o zawieszeniu sufitowym 2 kpl. Opis pakietu nr 3 (dostawa, montaż i rozruch z szkoleniem personelu i gwarancja) 1. Śródoperacyjny aparat RTG z ramieniem C 1 kpl. Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia - udokumentowanego protokołem w zakresie użytkowym (medycznym) i technicznym dostarczonego wyposażenia sal operacyjnych. Lampy operacyjne mają ułatwić operatorom przy prowadzonych zabiegach specjalistycznych wymagających oświetlenia określonego stosownymi normami technicznymi. Ich zastosowanie ma zapewnić odpowiedni standard bezpieczeństwa oraz wyeliminowanie jatrogennych powikłań. System nowoczesnych stołów operacyjnych ma na celu wprowadzenie standardów aktualnie obowiązujących w krajach Unii Europejskiej. Stoły operacyjne najezdne z kolumnami mają umożliwić łatwiejszą i bezpieczniejszą pracę personelowi medycznemu, zmniejszając wydatek energetyczny, a co za tym idzie konsekwencję związane z możliwością wypadków przy pracy i chorobami zawodowymi. Aparat RTG z ramieniem C do działań medycznych śródoperacyjnych ma zapewnić możliwość na poziomie standardów obowiązujących w krajach Unii Europejskiej w zakresie monitorowania czynności operacyjnych, rozszerzenia możliwości diagnostycznych w salach operacyjnych. Sprzęt anestezjologicznych na zaawansowanym poziomie wymagań w Unii Europejskiej z automatycznym zapisem parametrów całego okresu znieczulania od wstępnej premedytacji aż do ostatecznego wybudzenia ma zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów w całym okresie okołooperacyjnym a zmniejszyć możliwość błędu ludzkiego i ewentualnych powikłań, ma ułatwiać prowadzenie znieczulenia u osób obciążonych i starszych, których to liczba rośnie w ostatnim czasie. Mobilność aparatury medycznej stanowiącej przedmiot niniejszej specyfikacji ma umożliwić kontynuację dalszego monitoringu tej samej osoby z zachowaniem w pamięci wykonanych zapisów. Dostawca aparatury medycznej udziela 36 miesięcznej gwarancji oraz zapewnia min. 10 lat dostępności do części zamiennych. Przedmiotowe terminy biegną od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu aparatury medycznej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego - loco Magazyn. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyzej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 17 400,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie będzie finansowane z dotacji przyznanej przez organ założycielski Zamawiającego oraz ze środków własnych szpitala. Płatność przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego (na podstawie ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. (Dz. U. Nr 139 poz. 1323) Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez strony, bez uwag. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności objętej niniejszym postępowaniem (Wykonawcy składają oświadczenie oraz dokumenty) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że wykonali co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty tj. w zależności od tego na jaki pakiet Wykonawca złoży ofertę) -Wykonawcy składają oświadczenie oraz zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz zamówień o podobnym charakterze 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty (Wykonawcy składają oświadczenie oraz dokumenty) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (Wykonawcy składają oświadczenie oraz dokumenty). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS oraz zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zamówień o podobnym charakterze oraz referencje potwierdzające należyte ich wykonanie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-49/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie szpitala lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa szpitala oraz wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 10:00, aula szpitala, bud. A, I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 1. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z załącznikiem Nr 1A do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 2. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z załącznikiem Nr 1B do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 3. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z załącznikiem Nr 1C do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.