eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Szczecin: Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 369620 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325042 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii,wydruków na całej powierzchni białej kartki. 2.Kompleksową obsługą serwisową objęte zostaną kserokopiarki, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zlokalizowane na obszarze właściwości Izby Celnej w Szczecinie, Urzędu Celnego w Szczecinie i Urzędu Celnego w Koszalinie o następujących modelach: Toshiba e-studio 167 - 14 szt., Toshiba e-studio 237 - 4 szt., Toshiba e-studio 182 - 12 szt., Xerox Phaser 3435DN - 17 szt., Xerox WC 5765 - 5 szt. Konica Minolta DI3010 - 1 szt., Kyocera Mita 1620 - 11 szt., Kyocera Mita 1635 - 10 szt., Kyocera Mita 2050 - 5 szt., Kyocera Mita 3040 - 2 szt., Olivetti d-copia 200MF - 1 szt., Olivetti d-copia 16MF - 1 szt., Brother MFC-7440N - 1 szt., Brother HL5250DN - 11 szt., HP Color LaserJet 2840 - 2 szt., HP LaserJet M3027x Multifunction - 5 szt., HP Color LaserJet 2600n - 1 szt., HP LaserJet P2055DN - 7 szt. Samsung SCX-4828FN - 4 szt., Samsung ML-2251N - 12 szt., Samsung ML-4050ND - 10 szt., Samsung ML-3051ND - 15 szt., Samsung CLP-320N - 2 szt., Samsung SCX-5637FR - 4 szt., Samsung CLP-365W - 2 szt., Lexmark C782DN - 2 szt., Lexmark T654dn - 8 szt., Lexmark X466de - 3 szt., Lexmark E360dn - 17 szt., Lexmark x738DTE - 2 szt., Lexmark x736DE - 2 szt., Lexmark MS410DN - 10 szt., Lexmark X364DN - 2 szt. Rex Rotary MP6000 - 3 szt., Nashuatec MP6001SP - 1 szt., Printronix P5205B - 1 szt. Ricoh MP201SPF - 1 szt. Ricoh Aficio MP6001SP - 2 szt. 3. Wykaz kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Zamawiającego, zawierający miejsce eksploatacji, datę przyjęcia do użytkowania, stan licznika na dzień 01.08.2014r. oraz średnią miesięczną ilość wykonywanych kopii, wydruków stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Kompleksowa obsługa serwisowa rozliczana będzie dla każdego z urządzeń na podstawie miesięcznego ryczałtu, weryfikowanego po upływie 3 miesięcy faktyczną ilością wykonanych przez dane urządzenie kopii/wydruków w tym okresie. 5. Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje: a)przeglądy i czynności konserwacyjne wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, b)wymianę wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz części zamiennych, c)dostarczanie w czasie trwania umowy tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii, d)wykonywanie napraw urządzeń, e)dokonywanie wpisów do ewidencji pracy urządzenia, f)dojazdy pracownika serwisu do miejsca zainstalowania urządzenia, g) końcowy przegląd techniczny (wykonany nie wcześniej niż 2 miesiące przed końcem obowiązywania umowy) wraz z dostawą 1 tonera dla każdego urządzenia, h) odbiór we własnym zakresie zużytych części zamiennych i tonerów w celu ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, i)wykonanie innych czynności gwarantujących ciągłą, sprawną pracę urządzeń. 6.Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane naprawy wynosi 12 miesięcy, natomiast na części i materiały użyte do naprawy - 12 miesięcy lub okres gwarancji producenta, jeśli będzie dłuższy. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkowników Zamawiającego. 7. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące XXII część SIWZ. Wykazana w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość kopii,wydruków dla każdego modelu urządzenia została podana wyłącznie w celu obliczenia wartości oferty i nie jest wielkością zobowiązującą Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Biurowe - Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. J., ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415680,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 458671,92

  • Oferta z najniższą ceną: 458671,92 / Oferta z najwyższą ceną: 500211,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.