eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Budowa chodnika przy drodze powiatowej Lubaszowa - Siepietnica nr 1387 K w miejscowości Lubaszowa na długości 373 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Tuchów: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Lubaszowa - Siepietnica nr 1387 K w miejscowości Lubaszowa na długości 373 mb.
Numer ogłoszenia: 369582 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Lubaszowa - Siepietnica nr 1387 K w miejscowości Lubaszowa na długości 373 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Lubaszowa - Siepietnica nr 1387 K w miejscowości Lubaszowa na długości 373 mb. Roboty drogowe : - wykonanie palisady betonowej na długości 50 mb - przełożenie barier ochronnych stalowych w ilości 6 mb - wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni, głębokość koryta 20 cm w ilości 560 m2 - wykonywanie koryt na poszerzeniach jezdni, głębokośc za dalsze 10 cm na zjazdach , w ilości 108 m2 - podsypka piaskowa , zagęszczanie ręczne , grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 560 m2 - podbudowa z kruszywa naturalnego , warstwa dolna, grubość w-wy 10 cm , w ilości 560 m2 - podbudowa z kruszywa naturalnego , grubość warstwy za dalsze 6 cm na zjazdach , w ilości 108 m2 - kostka brukowa betonowa szara o grubości 6 cm , układana na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, w ilości 485 m2 - kostka brukowa betonowa o grobości 6 cm, ułożenie czerwonego paska od strony jezdni, w ilości 75 m2 - kostka brukowa betonowa , kolorowa o grubości 8 cm, układana na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 108 m2 - ławy betonowe z oporem pod obrzeża w ilości 55 m3 - obrzeża o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową ,w ilości 373 mb - ścieki z elementów betonowych na podsypce piaskowej, grubość prefabrykatów 20 cm w ilości 90 mb - uzupełnienie wjazdów z kruszywa naturalnego, warstwa dolna , grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, w ilości 100 m2 - regulacja pionowa studzienek - w ilości 14 sztuk - remonty zjazdów mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 5 t - formowanie i zagęszczanie nasypów , z ziemi dostarczonej samochodami, w ilości 250 m3 - dowóz ziemi wykonywany koparkami w ilości 150 m3..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał co najmniej 1 robotę budowlaną podobną z rodzaju i zakresu co przedmiot zamówienia, a za taką robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowi i zakresowi co przedmiot zamówienia uznaje się wykonaną robotę w ilości co najmniej 350 mb chodnika . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają powyższy warunek. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - załącznik nr 4 Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 4 SIWZ należy załączyć dokument - dowód określający, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - wiedzy i doświadczeniu: a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że roboty budowlane zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawi w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego, tych podmiotu(ów) do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano powyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów wykazujących spełnienie przez wykonawcę ww warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował : -kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej posiadaniem lub dysponowaniem odpowiednią ilością osób (pracowników fizycznych) zdolnych do wykonania zamówienia Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: oświadczenie wykonawcy , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 6 SIWZ. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,oraz nie posiadania potencjału technicznego należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają powyższy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga , aby wykonawca przedłożył w swojej ofercie oświadczenie iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej. Potwierdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane w oparciu o dokument o nazwie : Oświadczenie - załącznik nr 3 będący załącznikiem do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają powyższy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    roboty budowlane, dotyczące wykonania chodnika na długości conajmniej 350 mb.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1). Projekt umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2). Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a). wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy konieczności wykonania robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. b) działania zdarzeń losowych c). niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie w terminie ustalonych robót budowlanych d). gdy w wyniku rozliczenia udzielonej dotacji i wynikającym stąd ostatecznym terminem rozliczenia nie jest możliwe dotrzymanie umownego terminu wykonania umowy. e). Zmniejszenia zakresu umownego robót z przyczyn technicznych lub gospodarczych niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego. f). Zmiany ustawowej stawki podatku VAT g). Z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy. h). Zmniejszenia wysokości wynagrodzenia przewidzianego w umowie, spowodowanego koniecznością zmniejszenia zakresu umownego robót. Wszelkie powyższe zmiany te mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIPTuchow/zamowieniapubliczne+ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie, ul. Jana Pawła II4, pokój nr 25. Cena materiałów przetargowych wynosi 30,00 zł (wersja papierowa)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta , otwarcie ofert o godz. 10.30 - pokój nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.