eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Żelicach, obejmującegoCzęść 1. Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych Część 2. Remont w zakresie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Wągrowiec: Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Żelicach, obejmującego: Część 1. Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych Część 2. Remont w zakresie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 369502 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 80 800, faks 67 26 80 803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Żelicach, obejmującego: Część 1. Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych Część 2. Remont w zakresie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Część 1. Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych: Gmina Wągrowiec, Żelice 55, 62-113 Żelice, Działka Nr 168/1 Obręb geodezyjny Żelice Część 2. Remont w zakresie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej: Gmina Wągrowiec, Żelice 55, 62-113 Żelice, Działka nr 168/1, Obręb geodezyjny Żelice Zakres robót obejmuje: Część 1. Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych: zadanie dotyczy przebudowy schodów zewnętrznych oraz budowy podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Żelicach. Przedmiotowy budynek wybudowany został w technologii tradycyjnej, murowanej, konstrukcja stropów i dachu żelbetowa. Jest to budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z dachem płaskim krytym papą. Stolarka okienna PCV i drewniana, drzwiowa - stalowa i drewniana. Parter budynku jest wykorzystywany na gabinety lekarskie oraz aptekę, na piętrze znajdują się lokale mieszkalne. Obszar inwestycji jest terenem płaskim, uzbrojonym w przyłącze wodociągowe i energetyczne. Zakres prac obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, polegających m. in. na: rozbiórce schodów głównych i bocznych, rozebraniu balustrad, wywiezieniu materiału z rozbiórki - część utylizacja, część do ponownego wykorzystania, rozebraniu opaski i chodnika z płyt betonowych wraz z obrzeżami, demontażu skrzynek po telekomunikacji wraz z wyposażeniem; - robót remontowych wewnątrz budynku (pomieszczenie po telekomunikacji) polegających m. in. na: demontażu drzwi bocznych, zamurowaniu otworu drzwiowego, uzupełnieniu tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykuciu otworu drzwiowego, uzupełnieniu tynków wewnętrznych, malowaniu, osadzeniu drzwi wewnętrznych; - robót ziemnych, betonowych, zbrojarskich, murarskich, okładzinowych i instalacyjnych związanych z przebudową schodów zewnętrznych; - robót ziemnych, betonowych i instalacyjnych związanych z budową konstrukcji podjazdu; - robót w zakresie utwardzenia terenu polegających na: wykonaniu koryta, rowków pod krawężniki, zagęszczeniu podłoża, podbudowy i ułożeniu kostki, montaż obrzeży na ławach, uzupełnieniu konstrukcji betonem. Część 2. Remont w zakresie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej: zadanie dotyczy wykonania głównie remontu elewacji i stolarki okiennej w budynku j. w. - tj. Ośrodka Zdrowia w Żelicach. Zakres prac obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych polegających m.in. na: demontażu elementów instalacji alarmowej, opraw oświetleniowych, kratki wentylacyjnej. - robót remontowych i termomodernizacyjnych w zakresie elewacji: ocieplenie ścian zewnętrznych (139 m2) wzdłuż których wybudowany zostanie podjazd wraz z wykonaniem wypraw elewacyjnych i malowaniem; - robót związanych z wymianą stolarki okiennej drewnianej na PCV (15 szt. okien) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości prac realizowanych w ramach I i II części zamówienia - realizacja robót wymagać będzie współdziałania wykonawców poszczególnych części. Roboty budowlane objęte postępowaniem prowadzone będą przy czynnym obiekcie Ośrodka Zdrowia. Organizacja prac musi w każdym czasie zapewnić możliwość korzystania z budynku przez użytkowników ośrodka. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego dotyczy rodzaju robót określonych w przedmiarach robót i wynosić może do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.26.90-4, 45.26.25.00-6, 45.22.31.10-0, 45.23.32.00-1, 45.42.00.00-7, 45.44.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: a) dla części 1 - 2 000 zł (słowni: dwa tysiące złotych 00/100) w terminie do 26.09.2013 r., do godz. 9.00. b) dla części 2 - 1 000 (słownie: tysiąc złotych 00/100) w terminie do 26.09.2013 r. do godz. 9.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 zamówienie (po jednym dla każdej części) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: a) dla Części 1. - 1 zamówienie polegające na wykonaniu podjazdów lub innych konstrukcji stalowych, o wartości minimum 40 000,00 zł NETTO (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100); b) dla Części 2. - 1 zamówienie polegające na termomodernizacji (w tym :dociepleniu ścian i wymianie okien) o wartości minimum 28 000,00 zł NETTO (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych robót (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) oraz załączonych dowodów, poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (dowodami są: - poświadczenia, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że dla każdej z części zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci - kierownika robót lub osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi (wg załącznika Nr 5 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, że dla części 1. a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). dla części 2. a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dostarczonych dokumentów tj.: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia), poprzez stwierdzenie SPENIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium, 2) wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do SIWZ, 3) kosztorys ofertowy - wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i po spełnieniu warunków: 1) zmiany terminu realizacji umowy aneksem do umowy w przypadku: a) opóźnienia w przekazaniu placu budowy pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę; b) w przypadku konieczności zmian w projekcie technicznym oraz zakresu robót - po sporządzeniu protokołu konieczności przez strony umowy; 2) zmiana kwoty umownej: a) aneksem do umowy - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem pisemnego złożenia Wniosku przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że możliwa jest zmiana tylko kwoty umownej brutto (kwota umowna netto wynikająca z oferty musi pozostać bez zmian) o różnicę w podatku VAT między stawką obowiązującą w dniu składania ofert a stawką nowo wprowadzoną urzędowo. b) aneksem do umowy - po rozliczeniu i zatwierdzeniu przez przedstawiciela Zamawiającego robót wykonanych - w przypadku wystąpienia różnic między faktycznym zakresem wykonanych robót, a kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót - dopuszcza się możliwość zmiany kwoty umownej do wysokości kosztorysu powykonawczego. Zamawiający warunkuje dokonanie zmian umowy w tym zakresie, bieżącym informowaniem Zamawiającego o występujących różnicach. Kosztorys powykonawczy zostanie sporządzony w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku cen jednostkowych - wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę skalkulowanych wg czynników produkcji (roboczogodzina, koszty zakupu, koszty pośrednie i zysk) z oferty, a w przypadku ich braku cen rynkowych (niewiększych niż publikowane przez wydawnictwo ORGBUD-SERWIS z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia). W/w regulacje dotyczą również wykonania robót zamiennych, których wykonanie musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62 - 100 Wągrowiec - pokój nr 202 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. II. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: Gmina Wągrowiec, Żelice 55, 62-113 Żelice, Działka Nr 168/1, Obręb geodezyjny Żelice. Zadanie dotyczy przebudowy schodów zewnętrznych oraz budowy podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Żelicach. Przedmiotowy budynek wybudowany został w technologii tradycyjnej, murowanej, konstrukcja stropów i dachu żelbetowa. Jest to budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z dachem płaskim krytym papą. Stolarka okienna PCV i drewniana, drzwiowa - stalowa i drewniana. Parter budynku jest wykorzystywany na gabinety lekarskie oraz aptekę, na piętrze znajdują się lokale mieszkalne. Obszar inwestycji jest terenem płaskim, uzbrojonym w przyłącze wodociągowe i energetyczne. Zakres prac obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, polegających m. in. na: rozbiórce schodów głównych i bocznych, rozebraniu balustrad, wywiezieniu materiału z rozbiórki - część utylizacja, część do ponownego wykorzystania, rozebraniu opaski i chodnika z płyt betonowych wraz z obrzeżami, demontażu skrzynek po telekomunikacji wraz z wyposażeniem; - robót remontowych wewnątrz budynku (pomieszczenie po telekomunikacji) polegających m. in. na: demontażu drzwi bocznych, zamurowaniu otworu drzwiowego, uzupełnieniu tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykuciu otworu drzwiowego, uzupełnieniu tynków wewnętrznych, malowaniu, osadzeniu drzwi wewnętrznych; - robót ziemnych, betonowych, zbrojarskich, murarskich, okładzinowych i instalacyjnych związanych z przebudową schodów zewnętrznych; - robót ziemnych, betonowych i instalacyjnych związanych z budową konstrukcji podjazdu; - robót w zakresie utwardzenia terenu polegających na: wykonaniu koryta, rowków pod krawężniki, zagęszczeniu podłoża, podbudowy i ułożeniu kostki, montaż obrzeży na ławach, uzupełnieniu konstrukcji betonem. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości prac realizowanych w ramach I i II części zamówienia - realizacja robót wymagać będzie współdziałania wykonawców poszczególnych części. Roboty budowlane objęte postępowaniem prowadzone będą przy czynnym obiekcie Ośrodka Zdrowia. Organizacja prac musi w każdym czasie zapewnić możliwość korzystania z budynku przez użytkowników ośrodka. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.26.90-4, 45.26.25.00-6, 45.22.31.10-0, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont w zakresie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: Gmina Wągrowiec, Żelice 55, 62-113 Żelice, Działka nr 168/1, Obręb geodezyjny Żelice. Zadanie dotyczy wykonania głównie remontu elewacji i stolarki okiennej w budynku Ośrodka Zdrowia w Żelicach. Zakres prac obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych polegających m.in. na: demontażu elementów instalacji alarmowej, opraw oświetleniowych, kratki wentylacyjnej. - robót remontowych i termomodernizacyjnych w zakresie elewacji: ocieplenie ścian zewnętrznych (139 m2) wzdłuż których wybudowany zostanie podjazd wraz z wykonaniem wypraw elewacyjnych i malowaniem; - robót związanych z wymianą stolarki okiennej drewnianej na PCV (15 szt. okien) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych . Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości prac realizowanych w ramach I i II części zamówienia - realizacja robót wymagać będzie współdziałania wykonawców poszczególnych części. Roboty budowlane objęte postępowaniem prowadzone będą przy czynnym obiekcie Ośrodka Zdrowia. Organizacja prac musi w każdym czasie zapewnić możliwość korzystania z budynku przez użytkowników ośrodka. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.00.00-7, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.