Ogłoszenie z dnia 2010-12-22
Jemielnica: Modernizacja budynku komunalnego ul. Szkolna w Jemielnicy - roboty uzupełniające i dodatkowe.
Numer ogłoszenia: 369485 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jemielnica, ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, woj. opolskie, tel. 077 4632367, faks 077 4632388.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku komunalnego ul. Szkolna w Jemielnicy - roboty uzupełniające i dodatkowe..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach wykonywanego zadania Modernizacja budynku komunalnego ul. Szkolna w Jemielnicy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: a) w zakresie robót uzupełniających: - wykonaniu instalacji elektrycznej pod dodatkowy licznik zużytej energii elektrycznej, - wykonaniu instalacji wodnej i kanalizacyjnej w dodatkowym mieszkania na poddaszu, - montażu dodatkowego okna dachowego, - wykonaniu instalacji telefonicznej, b) w zakresie robót dodatkowych: - montażu balustrady schodowej i balkonowej, - wykonaniu instalacji elektrycznej w pomieszczeniach parteru. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar stanowiący załącznik do zaproszenia do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STYL Roman Sprancel, ul. Powstańców Śl. 10, 47-100 Osiek, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29028,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31060,61
Oferta z najniższą ceną: 31060,61 / Oferta z najwyższą ceną: 31060,61
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wszczynając postępowanie o udzielenie podstawowego zamówienia publicznego na realizacje zadania Modernizacja budynku komunalnego ul. Szkolna w Jemielnicy, Zamawiający przewidział zamówienie uzupełniające w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. W trakcie realizacji zamówienia podstawowego wystąpiła konieczność realizacji zamówień uzupełniających i dodatkowych o podanym wyżej zakresie. Ze względu na fakt, iż konieczność ich udzielenia nastąpiła w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienie uzupełniające jest tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe a jego wartość nie przekroczyła 50% wartości zamówienia podstawowego, które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego czego nie można było przewidzieć wcześniej, zamówienia uzupełniające i dodatkowe po złożeniu stosownych dokumentów i po przeprowadzeniu negocjacji zostały udzielone dotychczasowemu wykonawcy. Tym samym przesłanki z art 67 ust. 1 pkt 5 i 6 Ustawy PZP zostały spełnione. Zawierając umowę o wykonanie zamówienia podstawowego Zamawiający zobowiązał w niej Wykonawcę do stosowania tych samych stawek kalkulacyjnych, norm, parametrów i standardów do zamówień uzupełniających i dodatkowych w przypadku konieczności ich wystąpienia, co gwarantowało realizację zamówień uzupełniających i dodatkowych po szczególnie korzystnych stawkach ustalonych w trakcie przetargu nieograniczonego dotyczącego zamówienia podstawowego o wielokrotnie wyższej wartości niż zamówienie uzupełniające.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.