To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Lublin: Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych
Numer ogłoszenia: 36914 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20360 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych. 2. Kod CPV: 09.13.21.00-4 3. Szacunkowa ilość paliwa jaka zostanie zakupiona w okresie 12 miesięcy wynosi 50.000 litrów. 4. Zakupy benzyny bezołowiowej Pb-95 odbywać się będą przede wszystkim na stacjach benzynowych położonych w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby Oddziału Regionalnego i Placówek Terenowych KRUS wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ oraz sporadycznie na stacjach benzynowych położonych na terenie całego kraju. 5. Zakupy benzyny dokonywane będą bez gotówki i bez rachunku, za pomocą elektronicznych kart paliwowych (flotowych) wystawionych na numery rejestracyjne samochodów służbowych Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę obejmujących dwutygodniowe okresy rozliczeniowe tankowania paliwa. W tym celu ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Należność regulowana będzie przez Zamawiającego w terminie 21 dni, licząc od dnia wystawienia prawidłowej faktury VAT wraz ze zbiorczym zestawieniem dokonanych transakcji za dany okres rozliczeniowy, na wskazany w niej rachunek bankowy Wykonawcy. Wykonawca wyśle niezwłocznie fakturę VAT listową przesyłką priorytetową. 6. Zamawiający oświadcza, że w chwili obecnej posiada 29 samochodów służbowych, których ilość w czasie obowiązywania umowy będzie mogła ulec zmianie. 7. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania. 8. Nowe karty będą wydawane Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od potrzeby wydawania nowych kart po podpisaniu umowy, na rzecz Wykonawcy, którego karty aktualnie posiada (a ich data ważności jeszcze nie upłynęła, jeżeli oferta owego Wykonawcy zostanie wybrana w postępowaniu przetargowym). 9. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty, Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia telefonicznego Wykonawcy, w celu zastrzeżenia utraconej karty oraz dodatkowo do dokonania potwierdzenia zgłoszenia telefonicznego za pomocą faksu. Potwierdzenie faksem będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty karty po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie faksem zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 10. Zgłoszenia utraty karty przyjmowane będą całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu utraty karty należy podać numer utraconej karty, typ, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny na który została wystawiona karta. 11. Wykonawca przejmie odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży karty. 12. W przypadku powtórnego wydawania Zamawiającemu karty, poniesie on opłatę zgodnie z ogólnymi warunkami sprzedaży i użytkowania kart paliwowych (flotowych), ale nie więcej niż 20 zł netto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna, ul. Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239850,00
Oferta z najniższą ceną: 239850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 239850,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie elektronicznych kart flotowych na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oraz tankowanie pojazdów z dystrybutora Wykonawcy dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o. o. w Człuchowie
- Sukcesywne bezgotówkowe tankowanie samochodów - ambulansów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych (flotowych) do samochodów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA na stacjach paliw na terenie całego kraju
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.