eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usunięcie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w drodze powiatowej nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, zgłoszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-17

Ogłoszenie nr 369141 - 2016 z dnia 2016-12-17 r.

Bytom: Usunięcie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w drodze powiatowej nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, zgłoszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342413-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 276902504, ul. Strzelców Bytomskich  207, 41-914  Bytom, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48323513364, faks +48323513369, e-mail przetargi@srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usunięcie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w drodze powiatowej nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, zgłoszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KWK M/50/16/N

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Usunięcie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w drodze powiatowej nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, zgłoszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy. 2.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Zakres robót jest zgodny z dokumentacją projektowo-kosztorysową pn. Dokumentacja projektowo- kosztorysowa naprawy nawierzchni ul. Zabrskiej (nr 2909S) w Paniówkach wraz z projektem tymczasowej organizacji ruchu i uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, decyzji umożliwiających przeprowadzenie robót autorstwa SMART-ENG Paweł Chwedyk, 41-800 Zabrze, ul. Klonowa 31/5 - stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Podstawę prawną stanowi ugoda o naprawienie szkody związanej z ruchem zakładu górniczego zawarta z Zarządem Dróg Powiatowych w Gliwicach w dniu 14.04.2016r. - załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a)zakresu robót wynikającego z ugody o naprawienie szkody... oraz z Dokumentacji projektowo kosztorysowej..., b)aktualizacji projektu tymczasowej organizacji ruchu, c)wszelkich prac towarzyszących, niezbędnych dla wykonania zamówienia. 6.Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą. 2.Uwarunkowania techniczno-organizacyjne: 1)Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego. 2)Materiały wykorzystane przez Wykonawcę w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia winny odpowiadać materiałom ujętym w dokumentacji. 3)Roboty musza być wykonywane i nadzorowane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia. 4)Urządzenia i sprzęt użyty do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadać dopuszczenia do stosowania przy wykonaniu robót budowlanych. 5)Zabezpieczenie terenu prac oraz prowadzenie robót winno być zgodne z przepisami BHP i p.poż. 6)Wszelkie roboty w obrębie urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych i gazowych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do administratora tych urządzeń, a roboty prowadzić pod jego nadzorem. 7)Za szkody wyrządzone przez Wykonawcę osobom trzecim w związku z realizacją umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca z wyłączeniem odpowiedzialności Zamawiającego. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli postępu prac przez upoważnionych przedstawicieli, co do zgodności realizacji umowy z jej zapisami. 9)Wykonawca w trakcie prowadzenia robót zobowiązany jest do przedsięwzięcia środków ograniczających wpływ prowadzonych robót na środowisko naturalne, a w szczególności utrzymania w czystości i porządku terenu objętego robotami oraz dojazdowych dróg publicznych. 10)Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym będzie prowadził roboty. 11)Wykonawca staje się właścicielem innych, niż złom odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania i zobowiązany jest do ich zagospodarowania lub usunięcia na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu wymogów prawa, a w szczególności: prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tego prawa oraz prawa dotyczącego ochrony środowiska i transportu drogowego oraz odpadów. 12)Nadmiar materiału z frezowania nawierzchni staje się własnością Zarządcy drogi - ZDP Gliwice. Wykonawca odwiezie nadmiar destruktu asfaltowego w miejsce składowania wskazane przez Zarządcę, jednak nie dalej niż na odległość 40km. 13)Wykonawca zapewni na okres prowadzonych robót polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie robót realizowanych przez Wykonawcę i jego podwykonawców od odpowiedzialności cywilnej w związku z przejęciem przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto i przedstawi jej kopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót. 14)Przy wykonywaniu naprawy szkody może zajść konieczność wykonania robót przez Poszkodowanego we własnym zakresie i na własny koszt (nie stanowiących naprawy szkody, ale niezbędnych do jej naprawienia), Wykonawca jest uprawniony do wstrzymania się od naprawy szkody, ale jednocześnie ma obowiązek wykonania prac zabezpieczających. 15)Poszkodowany (Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach) zapewni, wg ustaleń zawartych w ugodzie z dnia 14.04.2016r. dostęp do punktów poboru wody i energii jak również umożliwi Wykonawcy zorganizowanie placu budowy. 16)Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz zdobyć wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Podwykonawstwo. 1.Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2.Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo dla zamówień na roboty budowlane: 1.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a)termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2.Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, których: a)wartość stanowi mniej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł), 3.Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmiany, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4.Projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane winien zawierać co najmniej: a)zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b)termin realizacji, c)obowiązki Wykonawcy, d)obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e)wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f)termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5.Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza w formie pisemnej zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6.Niezgłoszenie w formie pisemnej zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7.Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8.Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza w formie pisemnej sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do jej zmian w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9.Niezgłoszenie w formie pisemnej sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10.Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu tego ustępu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11.W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12.Przepisy powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT164301.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika,  domax.biuro@wp.pl,  ul. Grabińska 8,  42-283 ,  Boronów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202090.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202090.49
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202090.49
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.