eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Przebudowa i remont drogi w strefie aktywności gospodarczej Zielony Park Przemysłowy w Wojniczu - remont drogi na odcinku 500 mb - Kolejne postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Wojnicz: Przebudowa i remont drogi w strefie aktywności gospodarczej Zielony Park Przemysłowy w Wojniczu - remont drogi na odcinku 500 mb - Kolejne postępowanie
Numer ogłoszenia: 369060 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159487 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont drogi w strefie aktywności gospodarczej Zielony Park Przemysłowy w Wojniczu - remont drogi na odcinku 500 mb - Kolejne postępowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie robót drogowych związanych z przeprowadzeniem remontu odcinka drogi bitumiczny o długości 500 mb, która znajduje się w strefie aktywności gospodarczej Zielony Park Przemysłowych w Wojniczu, województwo małopolskie, powiat tarnowski, gmina Wojnicz. 2. Aktualny stan drogi w strefie aktywności gospodarczej Zielony Parku Przemysłowy w Wojniczu na odcinku 500 mb przed wykonaniem planowanego remontu. 1) nawierzchnia bitumiczna spękana na całej powierzchni. 2) przyjęto, że istniejąca nawierzchnia jest równoważna warstwie podbudowy z kruszywa, 3) przyjęto wzmocnienie pakietem warstw grubości 12 cm siatka szklana Glasstar kompozyt 120/120W2, 4) siatkę szklaną należy ułożyć na warstwie profilowej grubości średnio 2 cm, 5) przed wykonaniem warstw istniejącą drogę należy wyremontować, 6) istniejące krawężniki postanowiono wykorzystać, jako obramowanie jezdni i pozostawić przekrój drogowy, 7) krawężniki przewrócone, wyłamane należy rozebrać i ponownie wbudować - założono 70% odzysku, 8) Nawierzchnie zjazdów podnieść do wysokości nowej nowelwty wykorzystując 70% kostki betonowej z której są wykonane, 9) Podniesienie wykonać przez wykonanie dodatkowej warstwy podbudowy z kruszywa. 3. Zakres robót: 1) rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm - ilość: 120 mb, 2) rozebranie ław betonowych pod krawężniki - ilość: 7,5 m3, 3) rozebranie nawierzchni z kostki betowej na zjazdach - ilość: 131 m2, 4) wykonanie ławy betonowej pod krawężniki - ilość: 7,5 m3, 5) ułożenie krawężników betonowych 20x30 cm - ogólna ilość do ułożenia krawężników: 120 mb, w tym: 90 mb - krawężników z odzysku i 30 mb - krawężników nowych, 6) wykonanie na zjazdach podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 12 cm - ilość: 131 m2, 7) wykonanie na zjazdach nawierzchni z szarej kostki betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, w tym: 91 m2 - z kostki z odzysku i 40 m2 - z kostki nowej, 8) regulacja pionowa studzienek ściekowych - ilość: 14 szt. 9) oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitumiczna) - ilość: 3 000 m2, 10) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym - ilość: 55 Mg, 11) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym średnio 2 cm - ilość: 154 Mg, 12) ułożenie siatki z włókna szklanego Glasster - kompozyt 120/120W2 na asfalcie modyfikowanym - ilość: 3 000 m2, 13) wykonanie warstwy wiążącej - wzmacniającej z betonu asfaltowego grubości 4 cm - ilość: 3 091 m2, 14) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W grubości 4 cm - ilość: 3 091 m2, 15) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm - ilość: 3 091 m2, 16) roboty wykończeniowe i porządkowe, 17) zabezpieczenie ruchu drogowego na czas robót ( organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie utrzymanie i likwidacja, 18) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy, stwierdzone w toku czynności odbioru i powstałe w okresie trwania gwarancji i rękojmi przez okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5. W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty, zaleca się, aby każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, oraz obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie w celu zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się również, aby każdy Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w dokumentacji przetargowej (tj. w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót) nazwy własne materiałów, technologii lub rozwiązań mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, technologii i rozwiązań równoważnych, tj. takich, które nie obniżą standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. W tej sytuacji Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę stosownych dokumentów. Dokumenty te będą podlegały ocenie przez powołanego biegłego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 7. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, zgodnie z Polskimi Normami i Normami Branżowymi oraz wymogami określonymi w Specyfikacja Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 4) masa bitumiczna musi pochodzić z wytwórni, która jest położona w odległości umożliwiającej transport na budowę i jej wbudowanie w czasie nie dłuższym niż 1,5 godz. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnione służby geodezyjne oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną. 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty aż do momentu odbioru końcowego. 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 7) Wykonawca musi zapewnić Inspektorowi nadzoru inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować Inspektora Nadzoru kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru. 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 123 poz. 840 ) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Schemat 4.3 B: Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni powyżej 20 ha.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle, ul. Jana Pawła II 30, 32-200 Jasło, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394632,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 347687,79

  • Oferta z najniższą ceną: 347687,79 / Oferta z najwyższą ceną: 377505,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.